logowanie | rejestracja
capri.pl » modele Forda » Consul Classic i Consul Capri » galeria

Consul Classic i Consul Capri - galeria

Ford Consul Classic 315 (1961-1963)

         
         
   
         

Ford Consul Capri 335 (1961-1964)

         
         
         
         
         
       
         
Komentarze

nie no bez kitu, to auto podoba mi sie bardziej niz "zwykle" capri ...

enzo [2001-01-27 00:57:33]


to auto poprostu czuje bluesa. takiego capri jeszcze nie widziałem super...

[anonim] [2001-01-27 12:54:18]


Tanio kupię!!!

gerard [2001-01-28 01:42:59]


Michał Wróbel

Witam wszystkich maniaków Capri, szczególnie ze zlotu w Jastarni, na którym byłem żółtą jedynką z kumplem, który posiada właśnie to cacko, którym jest Consul 315 Capri. Chciałbym kiedyś być też posiadaczem samochodu z epoki skrzydlaków. Jestem dumny, że poprzednik naszego Capri to taki wspaniały samochód.

[anonim] [2001-02-04 19:48:49]


Pozdrawiam wszystkich członków Klubu Capri PL.
Mam części do samochodu Ford Consul 315 (wersja 4-drzwiowa) 0-602-35-33-68 W-wa.

Michał

[anonim] [2001-02-23 12:14:10]


Jest po prostu BOOOOSKI!!!!!

[anonim] [2001-03-06 00:54:12]


To jest rewelacja - te "skrzydlaki"

Nie wiedziałem że Capri tak wyglądał... A pamiętam wszystkie modele i o mały włos (w latach 70-tych) jednego nie kupiłem - był to samochód licytowany przez milicję bo zmarł w nim człowiek (w garażu na atak serca) i przez dwa miesiące nikt o tym nie wiedział. Rodzina wybiła mi to z głowy ale platoniczna, pierwsza miłość pozostała.
Tomasz z Poznania

[anonim] [2001-03-26 22:35:52]


CONSUL 315

WIEM GDZIE JEST DO SPRZEDANIA MODEL 4 DZRZWIOWY BLACHA IDEALNA PADNIETY SILNIK TAPICERKA
IDEALNA I CHROMY
TYMON TEL 041 2538 123 Z RANA

[anonim] [2001-04-08 01:30:04]


Pomóżcie wskrzesić duszę

Właśnie niedawno zobaczyłem ogłoszenie o Oplu Consulu z 73 roku.
Jest piękny ale wymaga sporo pracy a ja bardzo mało wiem o tym aucie.
Jeżeli macie jakieś informacje na temat tego wspaniałego samochodu to proszę o kontakt.
leszekf@alpha.net.pl

[anonim] [2001-06-27 08:23:12]


Old Power

Nic nie jest w stanie przyćmić potęgi starych fur ! Mam na myśli (szczególnie) amerykańkie krążowniki szos z lat 1967-74. Mianowicie to wtedy powstały m.in. takie cuda jak ten lub megawypasy jek np. Hemi Cuda, Dodge Challanger, Dodge Charger, Camaro Z28, GTO i wiele innych ... 300 konnych potworów o pojemności ok. 4l. Dla mnie marzeniem jest posiadanie takiego cacka ... Jak sądze wielu pragnie takiego wozu ... Poprostu wypas ... OLO, Wrocek

[anonim] [2001-08-16 02:15:51]


i tak moja jedynka jest lepsza od tego czegos ale nie powiem podoba mi sie

[anonim] [2001-10-21 16:39:44]


luz ale mójMkIII
jest debeściak

[anonim] [2001-11-30 18:11:57]


CUDO

CAPRII TO PIĘKNE AUTO. KOCHAM GO . KUPIŁEM WLAŚNIE 2.0 1984 r.
ALE SILNIK JEST TROCHĘ ZA SŁABY , JUŻ SIĘ KOŃCZY. MOŻE MI KTOS PODPOWIEDZIEĆ JAKI MOTOR TAM WSADZIĆ BO PRZECIEŻ AŻ WSTYD ŻEBY TAKIE CUDO NIE MIAŁO KOPA . POMOCY AUTO STOI U MECHANIKA I NIE WIEM CO ROBIĆ . MOŻE SIERRA V6 2.8 ALBO SCORPIO POMOCY.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KOCHAJĄCYCH TO AUTKO
FLESZ.




[anonim] [2002-01-04 21:30:23]


Przeciez to...!

Ludziska, przeciez to Ford Consul , a nie Capri??? Dlaczego w wiekszosci komentarzy jest napisane, ze to fajne Capri? Capri to wersja Consula, nie?

[anonim] [2002-01-23 14:35:56]


Oczywiście, że to Capri, bez dwóch zdań.
Pozatym w mojej jedynce jest umieszczony silnik od takiego skrzydlaczka v4

Michal Wróbel [2002-08-09 09:25:36]


Co do Consula

to znajdziesz go na stronie grandzi.
http://grandzia.imedia.com.pl/

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie [2002-08-09 09:59:33]


to nie ten Consul (info dla Michała W.)

Nazwa Consul stosowana była przez angielskiego Forda od 1950 roku jako nazwa modelu pomiędzy Popularem a Zephyrem. Dokładnie była to buda 6-cylindrowego Zephyra (wielkości Warszawy) z 4-cylindrowym motorem. W 1956 r. wyszło nowe nadwozie, znane jako Consul 375. I wtedy ktoś wpadł na pomysł, żeby tak jak w Niemczech wszystkie Fordy (przednio- i tylnonapędowe) były Taunusami, to angielskie miały być Consulami. W ten sposób w roczniku 1962 istniały jednocześnie 3 zupełnie różne auta Ford Consul (wszystkie produkcji angielskiej), a mianowicie: stary Consul 375 (produkowany od 1956 do wakacji 62), produkowany od 1961 Consul 315 z cofniętą tylną szybą (którego wersją z pochyloną szybą Coupe był model 335 Capri) oraz wprowadzany po wakacjach 1962 Consul Cortina MkI. Jeszcze następca Consula 315 w 1964 r., większy od Cortiny model Corsair przez pierwsze kilka miesięcy nazywał się Consul Corsair, ale od 1965 r. nazwa Consul spadła a oferty. Mały Consul został Cortiną, większy był Corsairem i było dobrze.
A Consul z 1972 r. to auto niemieckie, produkowane wprawdzie także w Anglii, ale skonstruowane w Kolonii i będące słabiej wyposażoną wersją Granady.
A po co ten wykład? Otóż jedynym Consulem, który miał silnik V4-1.7(Koeln) oraz V4-2.0 (Essex) identyczny z "naszymi" Capri był właśnie ten niemiecki Consul/Granada z 1972 r., nie mający jednej części wspólnej z Consulem Capri 315/335 z tej stronki. Te małe "skrzydlaki" miały zawsze motor R4 Kent, a więc podobny do Angielskich Capri MkI 1.3 i 1.6, aczkolwiek z innym skokiem i inną pojemnością - szczegóły są w tekście głównym Michała. Angielski motor V4-1996 cc był stosowany także w Zephyrach i Corsairach(ale w latach 66-69, kiedy już nie nosiły przedrostka "Consul").

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie [2002-08-11 23:09:59]


Pilnie kupię

kupię forda consula stan obojętny

[anonim] [2002-09-29 14:55:37]


BRZYDACTWO

nieproporcjonalny, wyłupiaste oczy, tył jeszcze by uszedł, ale musiałby być szerszy, marna imitacja amerykana

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie [2002-12-15 14:06:38]


dokładnie tak!! Mi treż się nie podoba :(

spawn Dokładna lokalizacja na mapie [2002-12-15 14:58:29]


nie jest tak źle

eee no nie jest taki zły..szerzej koła postawic i od razu lepiej by wygladał,trosku jest za wąski jak na amerykana albo mi sie tylko wydaje

[anonim] [2002-12-22 16:59:00]


Stoi na sniegu...

Widzialem przed swietami na ulicy, zupelnym przypadkiem Forda i sam nie wiedzialem dokladnie co to jest. Na masce ladny napis C O N S U L - no i wszystko sie wyjasnilo. Jak na swoj wyglad ma smieszny blekitny kolor :) Nie wiem, kto jest szczesliwym wlascicielem, ale na sercu mi sie zrobilo cieplo na widok tego auta i zrobilem chociaz kilka fotek. Jesli ktos jest zaineresowany - chetnie przesle. Pozdroowki dla wszystkich milosnikow starych aut

[anonim] [2003-01-20 13:12:22]


PO PROSTU BOSKI

I co z tego,że za maly,za wąski i wyłupiaste ma oczy,ale ma za to dusze,której
nie mają dzisiejsze super nowoczesne ,szybkie i jednakowo piękne samochody.

[anonim] [2003-02-02 00:01:42]


jak ja bym dorwal takiego forda i to by mi sie ... rura wydechowa pchaly

No no fordzik pierwsza klasa nie jest za waski jest wrecz idealny bardzo mi sie podoba tylko ze cos tutaj napisze FORD GOWNO WORT

[anonim] [2003-02-08 11:14:11]


mam do sprzedania consula 315 116E jacmih@wp.pl

[anonim] [2003-10-31 18:38:03]


witam mam do sprzedania drzwi do forda granady mk1,prawe przod,i lewe,prawe tylne

coolcat [2005-11-18 19:35:21]


http://www.seriouswheels.com/1950-1959/1952-1959-Ford-Taunus-12M-Oceanview.htm
http://www.seriouswheels.com/1950-1959/1952-1955-Ford-Taunus-12M-Weltkugel.htm
http://www.seriouswheels.com/1950-1959/1952-Ford-Taunus-12M-Cabriolet.htm

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-11 00:15:27]


a co ma ten tauniak do consula??:>

nOx Dokładna lokalizacja na mapie [2006-04-11 00:38:11]