logowanie | rejestracja
capri.pl » klub » spotkania, zloty, imprezy » Warszawa, 29.01.2000

Spotkania i zloty: Warszawa, 29.01.2000

29 stycznia 2000 roku odbył się zlot Opla Manty i Forda Capri. Spotkanie zostało zaaranżowane przez miłośników Opli Manta, na które zostaliśmy gościnnie zaproszeni, ale w końcu okazało się że Capri było więcej :-). Spotkaliśmy się o godzinie 15 na parkingu przy lotnisku Okęcie - Cargo. Niestety ze względu na porę roku, zmrok zapadał dosyć szybko. Samochody powoli się zjeżdżały, ustawiając się kolejno, tworząc alejkę. Ople Manty po jednej stronie, Fordy Capri po drugiej stronie.

Szanując pierwszeństwo organizatorów, oto ich wspaniałe maszyny:

Dosyć łatwo było wykonać zdjęcie obejmujące wszystkie Manty, gdyż całe zainteresowanie przeniosło się na drugą stronę alejki, po której stały Capri :-). Niestety nie udało się zrobić zdjęcia obejmującego wszystkie Capri, ze względu na gęsto tworzące się miejscami skupiska widzów podziwiających Capri, przesłaniające panoramę. Co nieco udało się jednak utrwalić.

Nasz pobyt na lotnisku został utrwalony w postaci krótkiego reportażu, który ukazał się tego samego dnia w Telewizyjnym Kurierze Warszawskim. A oto jeszcze kilka zdjęć ze spotkania.

Następnie wyruszyliśmy z lotniska, przejeżdżając kolumną przez centrum Warszawy, kończąc rundę honorową na parkingu za stadionem Skry. Było już dosyć ciemno, co zupełnie nie przeszkadzało niektórym w szaleństwach na śniegu, który topniejąc zalegał na parkingu. Wymarzone warunki dla tych, co im nie szkoda swoich wypieszczonych maszyn.

Ekipa programu "Auto Czas" z telewizji Porion utrwaliła nasz przejazd przez Warszawę, a następnie już na parkingu jeden z naszych kolegów dokonał przed kamerą prezentacji swojego Forda Capri.

Swoją relację ze zlotu mają również organizatorzy - www.kreator.pl/manta/spotkanie20000129.html.

--
Michał Konieczny <mk@capri.pl>


O naszym zlocie można było również przeczytać:

Komentarze

Super Super i jeszcze raz SUPER pozdrawiam Daniel P.

[anonim] [2001-08-22 11:59:39]


Kurde niedziwie sie ze wszyscy ogladali kapryychy,. luknijcie na te zdjecia kaprychy odpicowane blyszczace sie i w ogole a manty brudne bez polysku zderzaki kszywo jakies spojlery co sie kupy nie trzymaja blaaa to byla calkiem neutralna opinia.

Maskek [2003-01-11 17:55:43]


Kto pamięta?:)

Na zdjęciu gdzie są Manty, to 3 samochód od lewej strony to nie jest przypadkiem Ascona B? Bo jakiś taki mało opływowy przód jak na Mantę..

Moćk [2004-02-22 10:27:17]


Ascona B

Jesli masz na myśli to seledynowo-turkusowo-szmaragdowe cuś pomiędzy dwoma czerwonymi Mantami B to pewnie masz rację. Na pewno pokrywa maski jest z Ascony B (charakterystyczne wypukłe przetłoczenie na środku), a nie wiem na ile elementy te są z sobą kompatybilne. W przeciwieństwie do Taunusa i Capri, gdzie współzamienność części ogranicza się zasadniczo do silników, skrzyń i paru dupereli, w GM zawsze było pod tym względem oszczędniej. Ascona z Mantą mają także te same zawieszenia i mosty, co umożliwia tworzenie stylowych "kundli", produkowanych seryjnie, jak np. Rekord E z przodem Monzy (Commodore C) czy Ascona B z przodem Manty B (Vauxhall Cavalier MkI).
http://www.instruction-manuals.co.uk/category/cars/Zascona.htm
A ile daje to frajdy przeróżnym tunerom i majsterkowiczom - o mały włos nie kupiłem kiedyś w Belgii Omegi A kombi z przodem Senatora B. Niestety miała silnik raptem 2.6, więc wziąłem egzemplarz ze zwykłą maską, ale z silnikiem 24v.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl [2004-02-22 12:07:41]


Właśnie po tym przetłoczeniu na masce i bardziej kwadratowym przodzie wnioskowałem, że to Ascona.
Ale kontaktu do własciciela to już chyba nikt nie poamięta;)

Moćk [2004-02-24 10:29:43]


na moje oko to na 100% Ascona B z grillem albo od Lexmaula albo z jakas jego tania podróbka...

...a Asconki maja takie ładne buźki w oryginale...

Core^Cap [2004-02-24 11:19:13]