logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » układ chłodzenia » Problemy z chlodzeniem

Problemy z chlodzeniem

Czesc wszystkim maniakom. Wlasnie kupilem sobie mk3 podobno straszliwie przeplacajac. w ciagu miesiaca, w moim samochodzie stalo sie tyle ile miojemu ojcu w jego w ciagu 10 lat.( a tata mowil : kup cinqecento) W chwili obecnej utknalem na problemie z chlodzeniem. Dwa tygodnie temu zmienilem uszczelke pod glowica i chlodnice. przed wymiana uszczelki wywalalo mi plyn wszystkimi mozliwymi miejscami. wymienilem uszczelke i.... to samo. tym razem przez zbiorniczek wyrownawczy. czasem moge przejechac 100 km i nic, a czasem po 20 min jazdy leci mi dziki dym z silnika. korek do chlodnicy tez wymienilem. wlewam wiecej plynu do chlodnicy niz bezyny do baku !! Ojejej.......

camillo / 2003-01-28 20:32:57 /


sam wymieniales uszczelke?
jesli tak to jaka sila dokrecales?
wymieniales termostat?
czy woda sie gotuje czy tylko ja wywala?
jesli sie gotuje to sprawdz czy spod chlodnicy tez jest goracy

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-28 21:14:39 /


Czy aby głowice nie popękane... :-(

Mysza liil (EM) / 2003-01-28 21:29:31 /


no robil mi to fahowiec dobrze przez wszystkich znany ( nie powiem kto zeby bezpodstawnie nie popsuc mu opinii ), i co do kwestii dokrecenia i oceny stanu glowicy to mam nadzieje ze moge byc spokojny. chlodnica nie powinna byc zapchana bo przed jej wymiana ( i uszczelki ) objawy byly takie same ( chyba ze obie sa zapchane )co jeszcze dziwne na moim wskazniku optymalna temperatura nie przekracza drugiej bialej kreski ( od dolu ) a jak przekroczy to joz pnie sie w gore bez opamietania ( co oznacza ze plyn sie skonczyl )

camillo / 2003-01-28 21:38:45 /


a w ogóle to pompa wody Ci działa czy tak sobie ta woda ma krążyć ??

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-28 21:45:36 /


to moze byc walniety termostat
po wywaleniu wody sprawdz dolny waz i spod chlodnicy czy sa gorace

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-28 21:48:15 /


no dokładnie popieram camaro... dla sprawdzenia moża termostat wyjąć, trzeba jednak jednocześnie zatkać przewód gumowy który idzie przy samym silniku od termostatu do górnej części bloku. [jest to tzw krótki obieg] proponuje pojeździć trochę bez termostatu i jak będzie wszystko ok to założyć nowy ORGINALNY!!! -kosztuje parę zł więcej ale cóż warte jest kilka złotych za cenę spokoju ;)
ach jeszcze zwrócić uwagę na prawidłowy montaż termostatu gdyż niektóre podróby dają się odwrotnie założyć... :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-29 08:17:59 /


kurde !!! rzeczywiscie termostat. byl odwrotnie wlozony ( sprezynka w kierunku chlodnicy ). co za pech. malo silnika przez to nie zatarlem. dzieki

camillo / 2003-02-05 14:30:48 /