logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » Problem z kierunkowskazami

Problem z kierunkowskazami

Witam. Ostatnio przestały mi dzialac kierunkowskazy. Przejrzałem wszystkie bezpieczniki, wyczyściłem wszystkie wsówki w okolicach bezpieczników i nic. Czytałem na forum coś o przekaźniku kierunkowskazów ale nie wiem gdzie go mogę znaleźć?? Może ma ktoś jeszcze jakieś inne sugestje? Jeżeli chodzi o włącznik świateł awaryjnych to żarówka w nim zamontowana swieci sie po przełączeniu natomiast zadnej reakcji oprócz tego nie ma..

Dodam jeszcze ze dodatkowo nie świecą mi się od tego samego czasu światła pozycyjne z lewej strony:/

pliss hilfe!! Pozdro Matlak

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-22 20:03:41 /


przerywacz pewnie. W grandzi jest tam gdzie bezpieczniki,a w capri po lewej stronie kierownicy pod kokpitem. Wnioskuje,ze chodzi o taunusa a w nim nie wiem gdzie jest.

kalb Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-22 20:15:47 /


w taunusie jak w capri,w kabinie po lewej stronie przy slupku nad nogami kierowcy.

Mysza liil (EM) / 2006-12-22 21:04:49 /


jutro rano sie za to wezme mam nadzieje że to to. Dzieki za podpowiedz pozdro

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-22 22:08:33 /


a kto wie od czego jest drugi przekażnik w taunusie?

paras / 2006-12-23 12:56:08 /


szyba tył (taki z bezpiecznikiem), opcjonalnie czasówka od wycieraczek (taki czerwony), czasówka od światełka w środku (żółty). Na każdym jest napisane do czego służy. Przy automacie jeszcze jest przekaźnik od blokady rozrusznika.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-23 15:04:04 /


Mam jeszcze pytanko czy ten przekaźnik kierunkowskazów odpowada za coś jeszcze bo teraz nie działa mi lewa strona świateł pozycyjnych ,a jak włączam kierunkowskaz lewy to z przodu zamiast kierunku miga mi "pozycja":\ powoli sie gubie w tych kabelkach..

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-24 14:18:07 /


matlak, masa lamy nie styka

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-24 14:52:14 /


jescze raz czego nie styka bo nie kumam ;)?? Jak bede wiedział o co chodzi od razu poprawiam. pozdro

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-24 22:46:48 /


sprawdz masy lamp

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-25 02:40:58 /


A teraz i mnie dopadł problem kierunkowskazów (jak by wszystkiego innego bylo mało) Stało sie to nagle a objawy bardzo dziwne, tzn; albo wcale nie działają a jak już zaczną to w ten sposób, że prawy mryga na swojej pozycji, na środku mryga lewy a żeby nic nie mrygało to musi być na dole , tam gdzie powinien być lewy. O co do cholery chodzi i gdzie szukać przyczyny ?? Dodam,że wcześniej z kierunkowskazami nie miałem żadnych problemów)

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-03-22 13:40:41 /


???

Eclips Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-03-22 16:31:27 /


Objawy wskazuja na uszkodzenie przelacznika kierunkowskazow.pozdro

GRYZOŃ / 2007-03-22 17:03:53 /


Kolejne z moich mistrzowskich pytań. Wajcha kierunkowskazu nie odbija po skręcie. Gdzie jest problem? Właśnie wróciłem z pierwszej przejażdżki, jest ciemno i nie widzie w czym problem. A w garażu mam nową kiere, wajchę kierunków i resztę gratów. Co wymienić/zrobić?

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-08 20:07:53 /


najpierw możesz ściągnąć plastiki wokół kolumny i wykęcić przełacznik i zobaczyć czy wystaje cyngielek po środku w strone kiery który odpowiada za odbijanie kierunków,albo sie wytarł albo urwał :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-08 20:19:35 /


Aaaa widzisz. dzięki bardzo za tą odpowiedz. Będe jutro miał co w pracy robić :)

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-08 20:32:10 /


Ten cyngielek jest trzymany przez dwie sprężynki. Jedna naprzeciw drugiej. No i jesli chociaż jedna pękła albo jej mocowanie pękło to masz odpowiedź.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-08 23:54:10 /


Cyngielek działa sprawnie. Po prostu na kolumnie, tuż za kierownicą jest taka plastikowa tulejka, która ma ów cyngielek odbijać. I to jej nie założyłem składając wszystko....

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-09 21:27:46 /


Podepnę się pod temat. Mam w Capri kierunkowskazy działające bez zarzutu, ale ani śladu po awaryjnych- ani przełącznika, ani czegokolwiek ;P Zanabędę drogą kupna odpowiedni przełącznik capri mkII/III niestety, pytanie jak go podłączyć? Skąd poprowadzić kabelki?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 12:30:58 /


Czy ten przekaźnik kierunków można zakupić w pierwszym lepszym sklepie mot.?? Bo mam podobne problemy ...

marcinho Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-08 18:50:23 /


taa, robi go mnóstwo firm zapewne. Powinni mieć na półce, razem z pompą do Kugelfischera i szperą do 2.8i

Mysza liil (EM) / 2010-03-08 20:13:25 /


przerywacz kierunkowskazów to pewnie w każdym sklepie zakupisz, bo przynajmniej w mk3 to imho pewnie z 90% współczesnych samochodów ma identyczny.
Tylko, że to z awaryjnymi ma dość mało wspólnego, w capri mk2/3 za poprawną pracę awaryjek odpowiedzialny jest ten http://files.capri.pl/garage/sch/sch-mk3-51.gif włącznik. jak to w mk1 wygląda nie wiem. :(
pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 21:11:18 /


Jak wyglada to wiem, pytanie jakie kabelki do tego podlaczyc.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 21:21:17 /


http://www.capri.pl/garage/wiring-diagrams#mk3-early

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 21:23:33 /


http://www.capri.pl/page/2221 powinieneś tutaj coś znaleźć

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 22:16:25 /


Wczesne Mk1 nie miały awaryjnych wcale ... ale w Mk1 B juz powinny byc

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-08 23:37:53 /


Nie koniecznie...
W tym co ma Curtis w wiązce nie ma możliwości podłączenia awaryjnych...

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 09:12:22 /


A czy bedzie ok jezeli wyprowadze od kazdej zarowki kierunkowskazu osobne dwa kabelki i potem jakos to podlacze do zwyklego przelacznika wraz z zasilaniem prosto z aku?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 14:39:02 /


I będziesz pstrykał przełącznikiem, żeby mrugało?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 14:46:28 /


przelacznik + przerywacz mialem na mysli?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 14:48:20 /


bez znaku zapytania :)

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 14:49:00 /


Jeśli zlokalizujesz przewody wychodzące przełącznika kierunków, odpowiadające za prawy i lewy kierunkowskaz, to co za problem podciągnąć dodatkowe zasilenie obu przewodów z dodatkowego włącznika? Zadziała to tak, jakbyś naraz włączył oba kierunki - a o to przecież chodzi.

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-09 14:51:22 /


taa, i jeszcze wywierć 4 dziury w karoserii, i dokręć sobie 4 kable masowe, i daj do tego przełącznika, bo po co od żarówek prowadzić. Sory, stary, ale z takim pojęciem to nie rób nic w kablach, bo nawet tir gaśnic z Lidla nie podoła...

Mysza liil (EM) / 2010-03-09 19:31:38 /


Sprawa nie jest prosta ale da sie zrobić. Zależy jakie masz zdolności. jesli duże, to szukaj literatury elektronicznej z lat 80-tych. tam znajdziesz mnóstwo sposobów wraz z dokladnym opisem jak to zrobić. Jeśli trochę mniejsze, to szukaj w angielskich sklepach wysyłkowych- np. limora, tam sa gotowe zestawy do montazu awaryjnych w samochodach które tego faabrycznie maja. Samoróbki odradzam

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-03-09 22:22:10 /


Wyprowadzic kabelki ale tylko z tylnych swiatel. W karoseri wiercic nie trzeba :|

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-09 23:02:12 /


Buhaha ;)

Mysza liil (EM) / 2010-03-10 05:24:52 /


Przekaźnik awaryjnych w razie co:
http://cgi.ebay.fr/Ford-Taunus-centrale-clignotante-12V-72GG13350BA_W0QQitemZ360244129215QQcmdZViewItemQQptZJG_FR_Auto_Pièces?hash=item53e0392dbf&ssPageName=RSS:B:SHOP:FR:102#ht_1263wt_932

Konar / 2010-03-17 10:16:20 /


Odświeżam temat za pomocą laickiego pytanka:
Od czasu do czasu (w Capriku mk III 1978) padają mi jednocześnie: obrotomierz, wskaźnik temp. silnika i kierunki. Jest jakaś konkretna kostka czy bezpiecznik pod który to podchodzi? Coś wymienić, przeczyścić? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi ;p.

Wojtas84 / 2012-06-21 22:39:24 /


i pewnie jeszcze jeszcze światła stop :) - bezpiecznik nr 7 nie styka

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-06-21 22:43:36 /


Dzienx :).

Wojtas84 / 2012-06-22 22:27:22 /