logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » escort mk1 zawieszenie przod od czego?

escort mk1 zawieszenie przod od czego?

Tak jak w temacie, mam escorta mk1 z 70 r. 1100, i troche pokombinowane w ukladzie hamulcowym, teraz sa bebny z przodu , dalo by sie zalozyc cale mcpersony z tarczami, ale od ktorego?

mlsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-26 11:31:51 /


no ale tam chyba zawsze były bębny... jak założysz co innego to bedzie dopiero wtedy patent

Ludwik 3M Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-01-26 12:53:24 /


Pogadaj z Chuderem, chyba u siebie ma podobny problem. Powinny pasować McPhersony z escorta mk2 i capri.

Śmietan / 2007-01-26 13:21:12 /


Pochwal się "fioletowym" :) Kiedy zobaczymy stronę z opisem?

Śmietan / 2007-01-26 13:22:24 /


Escorty MkI miały z przodu tarcze we wszystkich wersjach od 65PS w górę - 1300E/Sport/GT, Mexico, TwinCam, RS1600/2000. Nie ma więc problemu z wymianą całego McPhersona. Jesli chodzi o Mk2, to ów "próg mocy" obniżono o kolejne 10PS, czyli jedynie wersje 1.1 miały z przodu bębny. Kolumna z Mk2 jest ta sama - przełożyć trzeba tylko z Mk1 poduszkę oparcia o nadkole [inna średnica otworu w nadkolu i rozstaw śrub mocujących].
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-01-26 14:22:15 /


Czyli jak wezme cae kolumny od capri II/III i zostawie gorne mocowania od swojego zawieszenia to da rade?

mlsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-26 14:31:26 /


Śmietan, narazie jeszcze nie a czym się chwalć...

mlsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-26 14:32:51 /


Skoro nie ma się czym chwalić, to się chociaż podziel :) A nuż posypią się oferty w sprawie interesujących cię części. Bo domyślam się, że fura jest do odbudowy..?
Krk4m - w escorcie mojego brata z 80r., z oryginalnymm z 1.1. są już tarcze, takie same jak w taunusie/capri, widocznie bębny występowały z tym silnikiem tylko do konkretnego rocznika...

Śmietan / 2007-01-26 14:47:53 /


Śmietan - poniekąd masz rację. Bębny w Mk2 występowały tylko w połączeniu z felgami 12", czyli dla 1.1L jedynie w roczniku 75 [bo od 1976 miał już 13"]. Pozostały natomiast do lipca 1980 w modelu bazowym, w GB zwanym Popular - cały czas wypuszczanym na kołach 12".
Mlsio - nie wiem jak jest z Capri Mk2, nigdy nie miałem takiego auta. McPhersony z Capri MkI są potężniejsze niż z Escortów, mają inne średnice większości przekrojów i kilka innych różnic rozmiarowych. Natomiast kolumny z Escorta Mk1 i Mk2 są między sobą wymienne pod warunkiem przełożenia talerzyków górnych.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-01-26 16:04:55 /


Dzieki za odpowiedzi, bede kombinowal,
a escorcik to ma swoja stronke, jest z Czestochowy, zapomnialem ze Endure zalozyl strone.
pozdrawiam.

mlsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-29 14:58:04 /