logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Dziwne zachowanie webera 32/36 w 1.6

Dziwne zachowanie webera 32/36 w 1.6

Witam
mam pewien problem z weberem w silniku 1.6.
silnik odpala, ale wchodzi od razu na bardzo duże obroty takie w okolicach 3 tysięcy, gaźnik został całkowicie zregenerowany, nowe uszczelki, gumki itp...
ssanie działa poprawnie, na ciepłym silniku otwiera się na maxa, na zimnym jest przymknięte, na pierwszym przelocie dysze Paliwo 130 , powietrze 165 . na drugim przelocie paliwo 130, powietrze 125,
Kolejna sprawa to podciśnienia, nie wiem jak je podłączyć :-( w kolektorze ssącym jest zaworek a w nim 2 wężyki, a gaźniku są trzy wyjścia na podciśnienia, jedno pod ssaniem, jedno po drugiej stronie, i trzecie tak jakby przy jakiejś pompce, aparat zapłonowy normalny z 3 kablami do modułu motocrafta i przyspieszaczem podciśnieniowym,
Nie mam pomysłu co jest nie tak z tym gaźnikiem , może ktoś ma jakiś schemat jak podłączyć te podciśnienia i dlaczego ma takie wysokie obroty ??

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-15 19:51:36 /


Regeneracja nie równa się regulacja ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-15 21:59:26 /


OK jasna sprawa ale gaźnik nie reaguje na żadną regulację !

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-15 22:20:57 /


Lewe powietrze ?

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-15 22:24:35 /


wszystko szczelne na maxa, dziwne są te wysokie obroty po odpaleniu około 3 tysi

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-15 22:33:17 /


za mocno dokrecony byl albo cos w tym guscie i pod podstawke bierze powietrze. trzeba go zeszlifowac do rownego :> u mnie takie cos bylo

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-15 22:46:34 /


odpalasz i obroty idą na 3tyś, czy po gwałtownym naciśnięciu gazu obroty spadają?

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-15 23:47:17 /


obroty po gwałtownym dodaniu gazu nie spadają :( cały czas trzyma bardzo wysokie, jak zatkam ręką dopływ powietrza do gardzieli to go dławi, jak wyciągnę wężyk podciśnienia z pompki wzbogacającej mieszankę to znowu wkręca się na ogromne obroty

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-16 07:04:08 /


Opanowałem obroty, wolne są Ok bardzo ładnie i równo pracuje silnik, pojawił się kolejny problem po dodaniu gazu silnik gaśnie, nie ważne czy dodam gwałtownie czy powoli jak się otworzy bardziej przepustnica to zdycha , i w dalszym ciągu nie wiem jak podłączyć podciśnienie może ktoś ma fotkę jak to powinno wyglądać

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-16 13:16:09 /


może niezbyt fachowo to narysowałem ... ale po usunięciu tych wszystkich zaworków, przeszkadzajek, to ja mam to podłączone dość prosto:

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-16 14:13:18 /


Dobra Panowie pojawił się kolejny problem, otóż znowu bohaterem jest weber 32/36, silnik pracował bardzo ładnie, zapłon zrobiony na lampę, świece czyste brązowiutkie. zero problemów - 25 odpalał od strzała.
Postał miesiąc w garaży, odpala ale wolne obroty ma na poziomie 1500 obr/min i nie jak nie idzie tego zbić, śruba od wolnych wkręcona na maxa i cały czas 1500 obr/min, jakiekolwiek regulacje wkrętem składu mieszanki powodują zmniejszenie do 1000-1100 ale pracuje jakby na 2 lub 3 cylindry. generalnie bardzo brzydko pracuję, pali na wszystkie cylindry ale chodzi jakby na 3 no i te wolne obroty na poziomie 1500. ssanie OK.
poratujcie bo mi się pomysły skończyły :-(

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-03-28 21:45:04 /


może nie trzeba było od razu ruszać gaźnika, tylko sprawdzić wszystkie wężyki, podciśnienia, od serwa, od odmy ... może coś nadpękło, się ukszczyło, czy poluzowało i łapie lewe powietrze? Szukaj jakiejś najprostrzej przyczyny. Możesz też sprawdzić zapłon, jak masz zwykły aparat, bo czasem platynki lubią się na wiosnę wypalić, poluzować i zmienić przerwę ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-03-28 22:19:38 /


zapłon elektroniczny, wszystkie podciśnienia przewody itp. w stanie idealnym. połączenia też szczelne.
do głowy przychodzi mi uszczelka pod głowicą, ale w oleju nie ma wody, a w wodzie hmmmm jest taki dziwny szlam...ale na olej to nie wygląda

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-03-29 09:32:27 /


Wymień płyn, będziesz miał pewniaka.

Raul Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-03-29 09:36:55 /


no to nie wiem ... tak jakby jednak jakieś lewe powietrze się dostawało. Może wykręć i przedmuchaj te boczne dysze, zobacz czy są na nich gumki, sprawdź uszczelkę pod gaźnikiem, do membranek też masz łatwy dostęp ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-03-29 11:07:22 /


mam jeszcze szybkie pytanie czy druga przepustnica powinna być całkowicie zamknięta ??, w podstawie gaźnika jest śruba od regulacji, ma być minimalnie otwarta czy całkowicie zamknięta ??

Rako Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-04-30 14:13:24 /