logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Klimatyzacja Transit

Klimatyzacja Transit

Witajcie,

Kupiłem Transita rocznik 1995 z silnikiem 2.0 DOHC 8V ze Scorpio. Transit nie ma klimatyzacji, a ta bardzo by mi się przydała, bo bus będzie woził ludzi (9-osobowy). Stąd pytanie, czy i jaką klimatyzację da się w nim zamontować. Szukanie oryginalnej od transita w tej wersji będzie raczej trudne. Czy będzie pasować ta ze Scorpio w tej wersji silnikowej bez poważniejszych przeróbek? A może jakiś mix? Jestem dosyć zielony w temacie, także z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrowienia,
Artur

jazzawy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-06-25 17:02:36 /


Być może to jest rozwiązanie Twojego problemu .
http://allegro.pl/klimatyzacja-kompletna-uniwersalna-mazda-mx3-626-i4268294398.html

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-06-25 17:16:48 /


Wygląda ciekawie :) Ale jak to jest z tą "uniwersalnością"? Nie będzie problemów z wszczepieniem tego do Transita? No i co ze sterowaniem w kabinie?

jazzawy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-06-25 17:47:54 /


pytanie jak z wydajnością?
uniwersalna jest jak pisze na samochód mx3 a tu pytanie o busa.
moim zdaniem może dawać rade tylko u kierowcy i pasażera obok

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-06-25 18:59:42 /


Aha, czyli pewnie taka od Scorpio z tym motorem też by była za słaba do Transita?
A od transita z dieslem podejdzie do benzynowego?

jazzawy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-06-25 19:08:54 /


Przecież to nie silnik chłodzi .
Silnik jest potrzebny do napędzenia sprężarki.
Rodzaj silnika ma znaczenie tylko jak niechce ci się kombinować z mocowaniem kompresora. Co do węży , to możesz zakuć na wymiar jaki chcesz.
Chodzi o przestrzeń jaką chcesz obsłużyć tą klimą.