logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Ile paliwa w filtrze?

Ile paliwa w filtrze?

Ile paliwa powinno zostać w filtrze po ok 12h od zatrzymania silnika?
U mnie wygląda to tak jak na poniższym zdjęciu (sorry za słabą ostrość).
Jeżeli powinno zostać więcej, to co mogło spowodować wyciek/spadek?

JarekK Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-17 20:03:25 /


A ile bylo paliwa wczesniej?? Bo w filtrze nigdy (prawie) nie jest pełno. Jesli pompka jest sprawna to duzo nie powinno ubyć. A cos sie dzieje, ze Cie to zaniepokoiło? Ile jest to jest, zaloz filterek od wtrysku caly metalowy i sie nie stresuj poziomem paliwa jak auto odpala i dobrze jezdzi ;)

Mysza liil (EM) / 2006-01-17 20:28:07 /


Problem w tym, że nie odpala. Rorusznik kręci kilkanaście do kilkudziesięciu sekund zanim zapali. A że zwykle jeżdżę na krótke trasy to akumulator nie ma czasu się doładować i pada.

JarekK Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-17 21:12:12 /


To kup nową pompke paliwa a filtr zaloz przed nią zeby zaden paproch nie dostal sie pod zaworek zwrotny.

Mysza liil (EM) / 2006-01-17 21:31:46 /


Jeżeli to pewne, że problem w braku paliwa. Spróbuj zasilić gaźnik opadowo - jeżeli od razu zaskoczy, wtedy paliwo. Ale jeżeli gasisz na benzynie, to powinno go zostać w gaźniku wystarczająco choćby do uruchomienia - chyba że nadmiernie odparowuje lub za niski poziom.

mtango / 2006-01-17 21:39:21 /


to ja poprosze male wyjasnienie, bo roznie w roznych miejscach na forum piszecie... :)

filtr paliwa powinien byc przed pompa czy miedzy pompa a gaznikiem..?

dzieki

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-17 22:20:16 /


Ja ma zaraz przed gaźnikiem. Po ok 12 godzinach jest w 95procentach pusty. Pomimo to odpala od pyknięcia kluczykiem :)

A jak szybko się "napełnia" to nie wiem bo się nigdy nie przyglądałem.

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-17 22:26:14 /


pytam bo caly czas mnie meczy to czemu ten moj caly 8 cud swiata nie chce odpalic od przekrecenia tylko trzeba meczyc i meczyc... :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-17 22:29:56 /


zobacz po dłuższym postoju czy masz paliwo w komorze pływakowej(zdejmij filtr powierza i odkręć górna częsć gażnika)powinno być tam paliwo.Jeśli jest to szukaj gdzie indziej(zapłon itp)Jeżeli nie ma to zdejmij przewód doprowadzający paliwo do gażnika i niech ktoś zakręci zobaczysz jak szybko paliwo jest podawane do gażnika

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-17 22:37:17 /


w sumie ciekawe ... bo jak mialem gazniku VV (Motorcraft) to filtr byl pelny w 90% zawsze. Niezaleznie czy chcial zapalic czy z jakis tam przyczyn nie chcial. A od niedawna mam webera i dzis zerknalem pod maska i w filtrze niem grama bezyny. I tez nie wiem czy tak pominno byc czy cos jest nie chalo.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-01-17 22:53:41 /


Przed pompą paliwa może być taki zgrubny - np. paliwa od diesla. Ma dość duże otwory - siatkę. Chodzi o to, by nie tłumić przepływu paliwa, ale jednocześnie paprochy nie zatykały pompy. Za pompą już od benzyny - papierowy.

mtango / 2006-01-17 22:55:50 /


Mnie też uciekało paliwo i były tego 2 przyczyny:
a) zaworek zwrotny na pompie paliwa nie trzymal za dobrze - koszt pompy 80-100zł,
b) uszkodzona jedna membrana w gazniku - efekt - paliwo splywalo przez rurke podcisnienia z gaznika pod kolektor dolotowy - membrana 10 zł.

Jak juz to wszystko bylo zrobione to i tak sie okazalo, ze to wina braku przeplywu pradu z automatu rozrusznika bezposrednio na cewke. rano podczas rozruchu podlacz dodatkowo akumlator na + na cewce. Jak zaskoczy od razu to masz ten problem.

Pozdr.

Piotra Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-01-18 08:30:40 /


Po rozkręceniu gaznika okazało się, że w komorze było paliwo czyli ok.
Zastanawia mnie ma znaczenie (przy wyłączonym silniku) czy przepustnice są otwarte czy też zamknięte.

JarekK Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-02-12 21:23:35 /


Nie jestem znawcą, ale masz na myśli chyba przesłony ssania. Bo przepustnice jeżeli nie naciskasz na gaz, to pozostają zamnkięte - no prawie. A przesłony ssania - pozostają najczęściej otwarte, dopiero mocne naciśnięcie gazu przy zimnym silniku przymyka je. A otwiera bimetal przy wzroście temperatury.

mtango / 2006-02-13 18:37:05 /