[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
| Właściciel: | Guzik  | 
  
| Samochód: | Ford Capri Mk III 3.0 V6 Essex S 1978 | 
| Status: | aktualnie posiadany | 
| Aktualizacja: | 2014-05-11 01:28:57 | 
Chyba każdy element wymagał interwencji blacharza.




















[ rozmiar zdjęć: duże | małe | domyślne ]
| Właściciel: | Guzik  | 
  
| Samochód: | Ford Capri Mk III 3.0 V6 Essex S 1978 | 
| Status: | aktualnie posiadany | 
| Aktualizacja: | 2014-05-11 01:28:57 | 
Chyba każdy element wymagał interwencji blacharza.




















Szacunek za podjecie wyzwania tej skorupy. A jak był biały tak niepozornie wyglądał na zdrowego.
Konrad Szyperski   [2014-05-11 20:03:13] 
fota 15 to szpachlowanie ołowiem?
wygladal bardzo słabo, a teraz jest całkiem nieźle. czekam na efekt końcowy
qbak [2014-05-11 22:15:18]
Myślę, że bardziej cynowanie.
BTW: http://www.youtube.com/watch?v=UWwveHhWEA8
DrStein [2014-05-11 22:25:53]
Kolor prima sort :)
To tylko niektóre zdjęcia, rdzy było znacznie więcej. Kupiłem chyba wszystkie dostępne wtedy reperaturki, do tego drzwi, tyna klapa i sporo elementów z żółtego dawcy.
Łączenie poszycia dachu było cynowane, komora silnika wypiaskowana a cała reszta auta oszlifowana do gołej blachy i pomalowana podkładem tlenkowym
A kolor oryginalny - HochLand GrÜn
Jaki kolor Hochland..... to kolor prima sort jak kolega napisał.
Hahahahah.
Konrad Szyperski   [2014-05-12 13:14:43] 
Kto wie, jeszcze parę latek i się być może "Hohlandy" na jakimś zlocie spotkają w końcu :)
http://www.capri.pl/image/car/3785/3835/174845
http://www.capri.pl/image/car/3785/2842/162647
gryziu liil (EM)  
  [2014-05-12 13:40:24]