logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » Sekwencja w gaźnikowcu?

Sekwencja w gaźnikowcu?

Mam 2.8 z kolektorem i gaznikiem od 2.3, gaznik to juz straszny smietnik od dawna wymagajacy regeneracji, instalacja gazowa to dwie rurki wepchniete chamsko w gardziele, niby to wszystko jezdzi ale nie tak jakbym chcial. Mam luzem dwie sekwencje i zastanawiam sie nad adaptacja tego do gaznika. Jest taka opcja? Jaka rzezbe trzeba by odwalic zeby to dzialalo? Wspawac lambde (a najlepiej dwie skoro to v6)? Komputer od gazu poradzi sobie jako stand alone bez odczytow z kompa glownego ktorego nie ma? Ogolnie jestem srednio zielony w lpg. Tak, wiem ze najlepiej najpierw zregenerowac gaznik i ze mozna wstawic blosa albo mikser palnikowy ale nie w tym rzecz.

Hektor / 2018-09-10 13:09:05 /


Edis 6 + Stag 300 i będzie hulać ;)

michalch83 / 2018-09-10 13:10:23 /


A czasy wtrysku skąd?

Mysza liil (EM) / 2018-09-10 14:54:08 /


Z tym stanem wiedzy lepiej zregeneruj ten gaźnik ;) Sondy nie pomogą, wrecz nie są potrzebne do LPG, a komp gazowy nie zadziała jak standalone.

Mysza liil (EM) / 2018-09-10 14:55:35 /


regeneracja gaźnika zbędna, na LPG gaźnik padnie już po paru miesiącach, zależy ile km zrobisz.

Nigdy na LPG nie będzie jechał tak jak na dobrym gaźniku i benzynie :(

zenonDWR / 2018-09-10 19:39:46 /


Zenon, powtarzasz stereotypy. Miałem gaz w capri 2,3 i zapie... lepiej niż na benzynie, mało tego palił z gazu nawet przy -20 stopniowym mrozie, jak nie było zbiornika paliwa. Były to proste wkrętki w bok gażnika, bez żadnych mikserów itd. Jedynie miał "power rurę" do zwiększenia oporów powietrza.

Shadow Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-09-10 19:48:15 /


U mnie żadnych power rur i innych dziwnych kombinacji. Mysza dał zwykły mikser w obudowę filtra, do tego piecach parowniku BTC AT90E zaraz za silnikiem w obiegu chłodziwa i wszystko śmigało jak talala i paliło w - 15 lepiej niż jakieś nowe auta na benzynie.