logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » GUMY NA WAHACZU

GUMY NA WAHACZU

MAM LEKKI LUZ NA PRAWYM WACHACZU I W ZWIĄZKU Z TYM PYTNIE:
CZY LEPIEJ WYSTARCZY WYMIENIC GUMY I SPRAWA ZAŁATIONA,CZY TRZEB NOWE WACHACZE WSTAWIAC??PODOBNO TE GUMY WYMIENIC TO TRZEBA NIEZLE SIE NAMACHAC..

m.i.c.r.o.n. / 2002-12-18 08:36:54 /


ja juz nie mam sily!!!!!!!! identyczny temat juz byl!!!!!!!! no ale jak sie ma problemy z ortografia i sie jest ........ leniem to tak jest

segal Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-18 08:44:35 /


Zalezy gdzie masz luz, jesli na gumach to wymien gumy na oryginalne
jesli na sworzniu to musisz wymienic caly wahacz

wloskie wahacze wytrzymuja okolo roku, gumy sa miekkie i sworznie do d...
ale sa tanie okolo 120zl, sa tez wahacze TRW duzo lepsze ale drozsze 180zl (nie jestem pewien czy maja gumy)
oryginalne wahacze mam za 248zl ale bez gum, te dodatkowo 39zl i trzeba je wcisnac

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 10:43:01 /


Bartek
a jak sie rte wloskie nazywaja??
ja kupilem po 102 zlote wahacze Bell Parts - nie narzekam

Maciasek_3M / 2002-12-18 10:45:59 /


tych wloskich i hiszpanskich jest kilka rodzajow m.in. IRB
w kazdym razie to wszystko jest to samo, maja tylko inne logo na kapslu sworznia a robi je jedna firma, tak samo koncowki drazkow, tylko TRW sa inne, reszta tych ktore widzialem nie rozni sie najmniejszym detalem
akurat bell parts nie widzialem wiec nie wiem, ale cena swiadczy o tym ze to te same
ja tez na takich jezdzilem, przez 7 lat wymienilem juz trzy albo cztery komplety

teraz nie zakladam juz prawie niczego co nie jest oryginalne, oczywiscie za tym idzie kasa ale jak ktos dba o samochod i ma zamiar nim dlugo jezdzic to sie oplaca, zreszta tobie Maciek tego akurat nie musze tlumaczyc

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 10:56:38 /


Bez urazy, ale na początek zlikwiduj sobie luz na Caps-Locku ...

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 12:59:09 /


haha, widzę że i Ciebie Michale już biorą zimowe stresy ;)
a może coś na wspólne rozładowanie? (na pewno śledzisz forum i wiesz o co chodzi ;))

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 13:34:45 /


Ja osobiscie zrobilem jak radzicie i nie polecam.
Czyli mialem luzy wymienilem na ORGINALNE gumy Motorcrafta(sciagali mi specjanie)i przejedzilem lato na tym wachaczu czyli 4000km i kupilem caly wachacz Bell Parts -brytyjski i za 100zl i jest narazie dobrze

Hoover 3M / 2002-12-18 15:51:36 /


jesli padly Ci gumy po tych 4tys to znaczy ze je zniszczyli przy wciskaniu

jesli sworzen...to tylko zbieg okolicznosci

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 16:16:56 /


ale jesli te bell parts sa rzeczywiscie robione w anglii to moga byc calkiem dobre

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 16:17:40 /


sa w angli bo sa orginalnie pakowane-chyba ze ktos przepakowywuje je w orginalne opakowania,metkuje i laminuje-a padl sworzen niestety:)

Hoover 3M / 2002-12-18 18:53:02 /


hoover ale sworzen ci przypadkiem nie padł od jazdy po torowisku? pozdrawiam

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 21:32:03 /


wiec to troche tak jakbys powiedzial ze kupowanie oryginalnych pierscieni to bezsens bo po miesiacu i tak padla Ci pompa wodna ;)

a z czesciami trzeba uwazac bo czesto opakowanie jest np amerykanskiej firmy a z boku malutki napis made in hong kong czy cos w tym stylu, rownie dobrze bell parts moze kupowac kontener wahaczy z wloch i pakowac je na miejscu w swoje opakowania (ale nie mowie ze tak jest)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 22:15:06 /


cOke masz racje - Camaro tez masz racje.
Bo zawieche jak napisl marmach: "w Poznaniu pokazał numer z Jamsem Bondem-Rozwalił zawieche i skasował Honde" rozwalilem na torowisku tylko jakos mi to wylecialo:) natomiast druga guma motorcrafta co jest w orginalnym wachaczu ma sie dobrze-teraz jedna mam orginalna w org.wahaczu a drugi caly brytyjski i ciekawy jestem ktora dluzej pociagnie-bede was informowal na bierzaco o wynikach esperymentu:)

Hoover 3M / 2002-12-18 23:06:20 /


Jezeli chcesz to najekonomiczniczniej bedzie ci kupic nowe wachacze ja mam angielskie lockheeda i sa bardzo dobre a jeden caly kosztuje 91 zl a jezli chcesz robic stary to zestaw gum kosztuje 37zl i jeszcze musisz oddac na prase zeby ci je wprasowali to masz jakie od 20 do 50 zl w sumie wychodzi na prawie tyle samo po co przeplacac lepiej kupic nowy

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 23:20:26 /


jaka jest wogóle trwałosc wachaczy w mkIII?ile można przejechać aby dostac zńów luzów?4000?km?troche mało no nie?

m.i.c.r.o.n. / 2002-12-19 08:36:58 /


moje fabryczne padly dopiero po 20latach wienc jest niezla trwalosc. a po 4000km wybil mi sie sworzen podczas crashu

Hoover 3M / 2002-12-19 21:44:45 /


czy te gumy mozna wlozyc bez wyciagania wachacza?czy trzeba na prasie je wcisnac
?

bmw kaszuby / 2010-04-03 14:29:12 /


trzeba na prasie i do tego trzeba wprawnego mechaniora z odpowiednim zestawem tulejek
pozniej jeszcze trzeba sprawdzic, po godzinie nieudanych prob mogl to rozciac i skleic na kropelke

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-06 18:38:01 /


Można też w odpowiednio dużym imadle w połączeniu ze starą duża i mniejszą nasadką.

Koniu Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-07 18:23:49 /


ja poszedłem na łatwizne i kupiłem poliuretany bo są w dwóch kawałkach :)

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-09 15:24:23 /