logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » garaż » Start renowacji ford taunus 71' 1.6

Start renowacji ford taunus 71' 1.6

Witam serdecznie,
Słowem wstępu, założyłem tu konto kilka lat temu, bo kupiłem forda taunusa coupe 71' 1.6 spory czas temu z planem remontu. Niestety nie było czasu i pieniędzy. Teraz chciałbym zacząć "projekt taunus", jestem zielony i szukam pomocy, więc z pokorą przyjmuje wszystkie porady. Nie mam jeszcze miejsca gdzie moglbym zacząć przy nim grzebać, ale mam jakiś budżet na początek. Auto jest na Podkarpaciu, a ja jestem w Krakowa, więc szukam pomocy w tych dwóch lokalizacjach lub po drodze. Docelowo planuje to przywieźć do Krakowa. Stan blacharski pozostawia trochę do życzenia, ale chyba może poczekać. Silnik pali ale chętnie bym go zmienił go na silniejszy ale oczywiście tak żeby podzespoły wytrzymały. Czego szukam: miejsca gdzie ktoś by pomógł w naprawie albo sam by ją wykonał. Miejsc, które możecie polecić, gdzie mogę wykonać remont silnika, zrobić swap silnika, naprawić blacharke.
Z góry dziękuję za pomoc i mam nadzieję że wyjdzie z tego piękne autko!
Pozdrawiam

ja3ekja / 2018-11-11 18:01:37 /


Na początek załóż stronę z prezentacją samochodu. Będzie wiadomo o czym dokładnie mowa i w czym trzeba pomóc. Taunus jeździ? Na tym bym się skupił i nie zaczynał od zmiany silnika. Powodzenia!

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-11-11 19:10:15 /


osób na tym forum jest kilka co coś wie i potrafi zrobić, pytanie jest tylko takie jaki masz na to budżet i jaka formę wykonania prac chcesz obrać kompleksowa czy każda gdzie indziej i w dłuższym okresie czasu?
Na początek załóż stronę o aucie i wstaw tak zdjęcia stanu auta w miarę jak najwięcej aby było widać jak jest a potem można przyjąć kierunek prac i formę.
Ja osobiście z moim zespołem zajmujemy się pracami kompleksowo ale jak potrzeba to także możemy wykonać pewne etapy.