logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » regulacja zaworów w 2.0 ohc

regulacja zaworów w 2.0 ohc

Podczas remontu głowica rozebrana, wszystko wyczyszczone spolerowane i dotarte/zawory ma się rozumiec;]/. Złożona na nowo. I teraz moje pytanie jaki powinien być luz zaworowy po takich zabiegach? Czy ma to byc luz książkowy tzn. stosowany na nowych silnikach?? Pozdrawiam

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-26 00:08:47 /


tak, ksiazkowy

Mysza liil (EM) / 2006-05-26 00:54:38 /


Dzięki Mysza za pomoc. pozdrawiam

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-26 10:42:36 /


Mam pewną wątpliwość... gdzie wtykać szczelinomierz? między krzywke a dźwigienke, czy między dźwigienke a zawór? 1.6 pinto ohc

Jusyn Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-25 21:13:34 /


dźwigienka zawór :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-25 21:30:25 /


dzięki za szybką odpowiedź :)

Jusyn Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-25 21:35:38 /


ee??!! czyżby napewno?? może coś źle zrozumiałem ale ja zawsze regulowałem (krzywka wałka - dźwigienka) i w książkach też tak jest...

STEVE Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-25 21:57:15 /


mój błąd :D krzywka wałek :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-25 22:02:47 /


jednak warto czasem coś odłożyć na jutro. Jeszcze raz wielkie dzięki ;)

Jusyn Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-25 22:07:29 /


o tutaj rysuneczek jeszcze:

STEVE Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-25 22:11:22 /


zgadza się: krzywka - dzwignia (i dlatego luz w OHC pozornie ustawia się mniejszy niż w fałce)
oczywiście zwróć też uwagę żeby krzywka na regulowanym zaworze była mniej więcej w takim położeniu jak na powyższym rysunku ;)

zygzak_wFe Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-25 23:40:33 /


??? Ja zawsze ustawiam: dźwigienka - zawór i zawsze jest OK. Więc może obie metody są dobre?

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-26 01:38:44 /


Milo, jak ustawiałem tak jak Ty, to chodził pięknie, cichutko. Palił 11/100 w mieście :) ...........i nie jeździł zupełnie. Ale Ty masz chyba silnik w lepszym stanie :).

Teraz mam ustawione książkowo + malutka poprawka i zaczął jeździć, ale z gazem nadal nie moge do ładu dojść. Przykręce to gaśnie na luzie, rozkręce to 20/100. Mam juz dość tego pinto.

UglyKid Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-26 07:44:44 /


Miałem all po generalce. Mój po mojej regulacji pali w mieście 9, na trasie 6 przy 120km/h. Więc chyba Twój OHaC nie tego :)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-26 11:16:12 /


w sumie między dzwignię a zawór też można wepchnąć szczelinomierz, ale rysunki w książkach są jednoznaczne
jeśli ustawiałeś nad zaworkiem to wychodził za mały luz, co nie jest korzystne dla silnika

zygzak_wFe Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-26 18:46:59 /


Ustawiłem... wreszcie zaczął cykać! jak szwajcarski zegarek, nie... jak sto zegarków! Obroty jałowe podskoczyły, ładnie się zbiera.

Jusyn Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-26 21:57:05 /


Trochę odświeżę wątek, bo mi się takie pytanie urodziło: mam teraz do wyregulowania 2.0 Pinto w Prosiaku. Na pewno zapłon i na pewno gaźnik, bo zatkałem mu dyszę powrotu paliwa i nieźle go teraz zalewa.
Nie będę tego sam robił tylko chcę analizator i porządne ustawienie składu mieszanki. Ale zauważyłem wczoraj, że trochę klepią zawory. Czy najpierw wyregulować zawory i dopiero jechać na ustawianie wszystkiego czy ustawić z zaworami bawić się przy okazji?

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-24 11:05:09 /


Najpierw zawory.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-24 11:40:50 /


A jaki jest ta książkowa wartość ustawienia zaworów? Akurat potrzebuję.

BartekCapri / 2010-06-02 00:36:50 /


http://www.capri.pl/garage/engine-2000-r4

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-02 00:59:15 /