logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » potencjalne koszty remontu silnika ( i nie tylko )w Capri 3.0 Essex

potencjalne koszty remontu silnika ( i nie tylko )w Capri 3.0 Essex

Witam. Mam pytanie dotyczace potencjalnej opercaji i kosztów związanych z hipotetycznym remontem silnika 3.0 Essex. Jak wygląda dostęność części ( podobno w UK dostępne? ), z jakim piniedzmi trzeba liczyć sie w tym wypadku jak chodzi o ogarnięcie tematu od a do z? Nie wiem czy moge pytać też w tym miejscu, ale z jakimi trudnościami/kosztami należy się liczyć remontując potencjalnie inne podzespoły jak most czy skrzynię? Pyta, bo jestem zielony w temacie Capri ( poza tym, że miałem okazję prowadzić Capri 2.8 z 1993 roku pół roku po tym jak odebrałem prawo jazdy i, że pamietam to do dziś... ), a rozważam skusić się na egzemplarz, który może wymagac co najmniej przejrzenia ( a może i remontu ) silnika, mosru, skrzyni, sprzęgła, zawieszenia itd... Posiadałem już inne ciekawe klasyczne auta ( Peugoet 205 GTI, różne Mercedesy, coś tam z USA itd ), ale to wszystko były modele mimo wszystko popularniejsze i z wydaje się łatwiejszym do ogarnięcia dostępemk do części itd. A może tak mi sie tylko wydaje..? Będę wdzięczny za wszelkie popowiedzi, sugestie. Pozdrawiam

MaciejLip / 2019-11-22 13:23:45 /


Na szczęście to Ford a nie Porsche, więc części są w normalnych kwotach. Robocizna jak to robicizna - liczone od zaworu/tłoka/krzywki itd. Powinieneś się zamknąć w kulku tysiach ze wszystkim. W zależności od stanu silnika i części jakich będziesz używał może to być małe kilka lub takie bliżej 10.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-11-22 13:30:28 /


Dzięki, tak włąśnie myślałem / zakładałem. A jak chodzi o remont pozostałych podzespołów jak most, skrzynia, zawieszenie, sprzęgło..? Tu tez analogiczna sytuacja, że dostanie się części oraz znajdzie amatora na remont? ( np. skrzyni czy mostu )

MaciejLip / 2019-11-22 13:53:32 /