logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » wnętrze » dwa pytania od nowicjusza :)

dwa pytania od nowicjusza :)

witam,niedawno nabylem taunusa coupe 74 :)
jestem nowicjuszem w temacie wiec prosiłbym o pomoc:
1.rozkręcałem deske rozdzielczą żeby zobaczyć stan kabli i porobić coś z suwakami od ogrzewania...wpadłem na pomysł żeby dokładnie umyć zegary,ściągnąłem szybke,umyłem,skręciłem spowrotem i nie działa mi wskaznik poziomu paliwa :( ...osuszyłem go dokładnie (bo pomyślałem że może nie chce ruszyc bo jest polany plynem do czysz.szyb) ale wciąz nie chce się ruszyć do góry :(
2.Podoba mi sie deska rozdzielcza z tych starszych modeli (ta skośna)...czy to jest
duży problem żeby coś takiego zamontować u mnie?
z góry dzieki za odpowiedz
pzdr

hemi427 / 2006-06-08 13:02:38 /


hmm,nie wiem jak z tym wskaznikiem zrobic,ale ja bym sprubował tak zeby opróżnic bak do suchara,wtedy podłączyć ten wskażnik i napelnic bak...
-a co do deski to wszystko da rede zrobić,a wymiary sie raczej nie zmieniły wiec mozna poprubować (z założeniem że raczej bez małych przeróbek sie nie obejdzie-chociaż może)...pozdro

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-06-08 13:14:42 /


a masz taką deskę ?? jeśli nie to najpierw ją kup a później się martw :)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-08 13:40:28 /


co do wskaźnika paliwa, to problemem może być tu przede wszystkim walnięty pływak w baku paliwa... najpierw to sprawdź.
Co do zmiany deski poliftingowej na przedliftingową (skośną) to niestety będzie trzeba ciąć blachy wew. podszybia

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-08 18:54:29 /


Wiązki za zegarami (tych ścieżek) nie polewa sie płynem do czyszczenia szyb :-P może to jest problemem ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-08 22:21:53 /