logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Problem ze skrzynią- ford sierra

Problem ze skrzynią- ford sierra

Witam. Planowałem przekładkę skrzyni 5 z forda sierry do mojego tauniaka. i pojawił się problem. Zmieniałem uszczelniacze w skrzyni. Po zmianie uszczelniaczy wałek sprzęgłowy na biegu jałowym nie chce się kręcić ( powinien chodzić bez problemów).Może nastąpiło jakieś przesunięcie kół zębatych. Nie wiem zupełnie co się stało i czy nie będzie trzeba rozbierać skrzyni- bo na tym nie znam się niestety? Czy ktoś jest mi w stane pomóc? Z góry dzięki pozdro

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-06-17 23:02:35 /


może za mało wbiłeś przedni uszczelniach i oparł się w okolicach łozyska, przy odkrecaniu przycisnął i przyblokował, odkręć te 4 śrubki 10tki i obejrzyj wszystko jeszcze raz, po zdjeciu tego przedniego "lejka" na 95% wałek znów dobrze będzie chodził

DeMaDeS / 2006-06-18 05:42:09 /


Jeszcze jeden objaw który może pomoże coś określic. Na biegu jałowym wałek od strony dzwonu robi tylko niecałe pół obrotu i się dalej blokuje?? Jeszcze raz pytanie- czy przy wymianie owego uszczelniacza mógł sie przesunąc wałek prowadzący i spowodować takie objawy?? I czy jest możliwośc poprawienia tego bez rozbierania skrzyni (oby!!)?? Pozdro

Matlak Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-06-18 20:08:12 /


Jak dla mnie , jak wymieniales przednie uszczelnienie to wyciagnoles tez walek :( . I prawdo podobnie wtedy rozlaczyles 2 czesci choinki w skrzyni , a nie wskoczyly one spowrotem na swoje miejsce . Dodatkowo mogly wyskoczyc pewne elementy od synchronizatorow . Odkrec dekielek od gory skrzyni i zobacz co sie dzieje.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-06-19 12:05:22 /


Właśnie jeden elemt od synchronizatora na pewno wyleciał ;/ po odkreceniu to zauważyłem i nie wiem za bardzo jak go teraz wydostać z dna skrzyni. Co masz na myśli mówiąc o choinkach bo może rzeczywiście w tym tkwi podstawowy problem?