logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Co, jeśli nie uszczelka pod głowicą?

Co, jeśli nie uszczelka pod głowicą?

Zdarzyła mi się (nie)ciekawa historia. Wsiadłem do autka, odpaliłem, a silnik wskoczył na 3000 obr. Myślałem, że pedał się zablokował i gwałtownie go nacisnąłem, ale od razu wskoczył na 3500! Otworzyłem maskę... i mało nie dostałem po oczach- sikało na wszystkie strony. Na oko (to nie opryskane) gdzieś spod paska rozrządu. Pomyślałem, że to olej, zamknąłem maskę i w te pędy do domu. Auto wyło jak dzikie, ale jechało. Wyczytałem na stronce kiedyś (jestem laikiem, ale szybko się uczę), że jeśli pójdzie uszczelka pod głowicą, to gubi się olej a za sobą zostawia siwy dym. Pomyślałem,że skoro tracę olej, to dym zaraz się pojawi... a tu nic. Dojechałem do domu po 5min. jadąc ok 30/h. Konk uświadomił mnie, że sikała woda i to z pompy- faktycznie w chłodnicy zero wody... ale oleju także!! Dodam, że wymieniłem olej tydzień wcześniej i auto chodziło bez zarzutu. Będziemy z Konkiem robić na dniach generalkę i i tak wyciągamy cały silnik, więc dowiemy się co to było, ale jestem ciekaw czy ktoś z was miał może podobny wypadek? Aha, na końcu bagnetu była taka biała maź, podobna konsystencją do silikonu.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-01-31 12:38:46 /


Czesc