logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » tematy prawne » kupno, rejestracja itp...- na ojca najlepiej?

kupno, rejestracja itp...- na ojca najlepiej?

(zajebisty temat hehe)
Poczytałem trochę o ubezpieczeniach itp. na forum, ale nie znalazłem, wszystkich potrzebnych mi informacji, więc dałem nowy temat...

Powiedzmy, że mam zamiar kupić Caprychie 2.0 lub 2.3.
I załóżmy, że jestem studentem, któremu nie należą się żadne zniżki przy ubezpieczeniach itp.(a mieszkam w Warszawie)
Zato mam ojca, który jeźdźi bezwypadkowo od 20 lat.
Z tego co tu wyczytałem, to najlepiej by było zarejestrować go na niego...
I tu pytanie:
Czy lepiej by było jakby to ojciec dokonał zakupu samochodu (bo ktoś wspominał o jakichś darowiznach- jakich?)?? Niech ma te dwa samochody w papierach, z tym, że Kaprycha będzie faktycznie moja.
Czy jest to dobry pomysł? Jakie są potencjalne minusy?
Dzięki za odpowiedzi.

pawelhead / 2003-01-31 21:41:36 /


Minus jest taki, że to wtedy jest ojca samochód, buahahaha. W następną sobotę usłyszysz że ojciec bierze Capri i jedzie na dyskotekę, a Ty idź go umyj :-) Najlepiej kupcie na współwłasność - zniżki w ubezpieczeniu liczone wtedy są od korzystniejszej wśród was dwóch pozycji w tabelach bonus-malus (czyli ojca, skoro Twoje konto jest zerowe), Tobie zaś zaczynają lecieć już (oby) bezszkodowe lata.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-31 21:58:34 /


Tak wyszło,że jestem agentem ubezpieczeniowym,więc Ci powiem.Zarejestruj na ojca i na siebie,ojciec pierwszy właściciel, Ty drugi.Potem poszukaj firmy,która się nazywa "Samopomoc" S.A.,ubezpieczą Ci samochód tak jakby właścicielem był tylko ojciec.Jeżeli zarejestrujesz na siebie to licz się z pełną stawką podwyżką za wiek poniżej 25 lat iza prawo jazdy poniżej 2 lat.Jedyny problem jak będziesz miał stłuczkę z własnej winy,wtedy prawdopodobnie ojciec Cię zabije.Pozdrawiam

kejpi Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-01-31 22:06:57 /