logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Olej wspomagania

Olej wspomagania

Jaki lejecie olej wspomagania? Może ktoś coś poleci?
Mam trochę czasu może bym wymienił w paru fordach.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-04 10:41:28 /


MOBIL ATF 320 DEXRON III, działa...

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-04 10:45:42 /


Ma być DII. Więc mobil atf 220.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-04 10:55:20 /


Każdy atf dexron II tylko lepszej firmy lej

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-04 12:08:40 /


Dłubię się w terenówkach, niejednokrotnie takich na wielkich kołach, topionych po klamki i głębiej. Tam gdzie ATFy skwierczą a pompy zawodzeniem i jękiem błagają o litość, robotę robi przejrzysty Prestone power steering fluid. Naprawdę polecam dla rzeźników.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-04 21:22:52 /


ZF niby tylko Dextron II... To jak z tym przeźroczystym?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-04 22:16:25 /


no chyba w granadzie Ci nie skwierczy i nie błaga o litość nawet taki hipocośtam :p

Ignacy Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-05 11:00:48 /


Mobil atf 220 i atf 320 (norma d2 a norma d3) różnią się minimalnie lepkością, naprawdę sądzicie że coś to zmienia w przypadku układu wspomy?

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-05 11:19:10 /


Czy argument jest taki że lej d2 bo tak chciała fabryka, a tak naprawdę płyn spełniający normy d2 już dawno nie jest tym samym płynem co produkowany w 82 roku...

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-05 11:20:48 /


Do granad lałem przeważnie dII do automatu i wspomagania. Prestone przeważnie do ameryk, w tym temacie twierdzą że na atf krócej pochodzi niż np na prestone. Kiedyś też do jednej granady zalałem prestone+stop leak ale rano kolejnego dnia już i tak było pusto więc nie wiem czy wydłuża życie, napewno nie wskrzesza całkowitych zgonów :D
W czarnym mk1 10 lat temu zalałem dII i tak jeździ do dziś ni kropli nie puszcza nawet po przestoju zimowym co już obecnie ciężko spotkać w nietykach maglach, dlatego pasuje już wymienić na świeży przynajmniej.

Hubert_M Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-05 18:35:13 /


Życzę żeby po wymianie się nie rozciekł

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-05 20:19:35 /


ja do taunusa wspome przełożyłem z innego taunusa i razem z olejem nawet :) gnój był niesamowity ten olej ,ale na szybko przekładka była i zaraz miałem wymienić, zaraz trwało bodajże 5 lat, ale dwa lata temu wymieniłem na nowy świeży dII chyba z manola i jezdzi na tym i nigdy kropli nie ubyło jak do tej pory

Piter M Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-05 21:27:14 /


Ja polecam zmienić dynamicznie płyn na nowy jednak. Miałem problemy ze wspomaganiem. Przelałem z 5 litrów najtańszego ATFa przez układ na odpalonym silniku kręcąc kierownicą, az zaczął czysty olej lecić. A gnój wylatywał nieziemski. Potem jeszcze z 2 literki Mobila ATF220 i od ponad 2 lat nie mam żadnych problemów i nawet kropelka nie kapnie. No może poza tym, że odkręcając coś (alternator?) jakiś czas temu ułamałem króciec od węża w niedzielę rano.... W OHC to niestety unieruchamia auto.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-05 21:31:15 /


Bo w niedzielę się takich rzeczy nie robi! ;)

a ja wysłałem żonę po DII ale mieli tylko to:
(chyba będzie, w końcu kierownica jest na etykiecie ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2020-04-06 10:21:16 /


Czyli ideał: Zakladam ze multi atf spełnia normy dII dIII. Jak dla mnie Makao i po makale :p

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2020-04-06 15:34:18 /