logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Różnice budowy gaźników solex z powrotem paliwa i bez powrotu.

Różnice budowy gaźników solex z powrotem paliwa i bez powrotu.

No więc;) ( nie powinno się od tego zaczynać no ale ;))
Mam takowy problem. Przy pracach odświeżających posypał mi się korpus główny w moim solexie 35/35. Gaźnik miał powrót paliwa.
Mogę kupić korpus do tegoż gaźnika ale bez powrotu - wiem, że można obejść zalewanie silnika przez zastosowanie ciśnieniowego powrotu z sierry, ew. granady.
Ale nie o tym teraz.
Mianowicie wydaje mi się ( obym się mylił), że gaźnik z powrotem ma inaczej zbudowaną komorę pływakową i inny układ kanalików, którymi paliwo się dostaje tam gdzie dostac sie powinno, czyli do silniczka ;)) I tu moje pytanie!
Czy zakładając na korpus gaźnika bez powrotu pokrywę, która jest od gaźnika z powrotem paliwa będzie to współpracować???
Tzn czy nie jest jakiś inny układ kanalików itp??
Wiem, że może o głupie rzeczy pytam, ale w końcu budowa komory pływakowej jest inna ( inne kanaliki zaślepione) wiec i może z pokrywą jest jakoś inaczej...

No io jeszcze druga kwestia, tak gwoli ścisłości - w jakich wersjach silnikowych grandzi i sierry występowały te ciśnieniowe powroty paliwa???

Pozdrawiam i z góry dzięki za wyrozumiała, i zarazem zrozumiałą jak dla laika odpowiedz.

michalch83 / 2006-08-15 21:50:50 /


Solexow 35/35 było conajmniej kilka typów i roznily sie NIE TYLKO "maniem" czy "niemaniem" ;P powrotu paliwa z komory pływakowej. Jesli trafisz na 2 różne konstrukcje, to korpus od jednego i reszta od innego jako całość moze nie zadziałać.

Fuel trap - wpisz w wyszukiwarkę. Bylo to w kazdej granadzie poliftingowej z gaznikowym v6.

Mysza liil (EM) / 2006-08-16 06:56:25 /