logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Czy sprowadzał ktoś większe części ze stanów???

Czy sprowadzał ktoś większe części ze stanów???

Witam!
Mam pytanie - czy sprowadzał ktoś ostatnio większe części ze stanów? Chodzi mi o komplet felg.......jak to zrobić? jakie są koszta spedycji mniej więcej....Ja jestem zielony, kiedyś sprowadziłem paletę filtrów na firmę, ale koszty były jakieś straszne, więc teraz się boję, żeby przesyłka głupich felg nie przekroczyła wartości samochodu :) Prosze o odpowiedzi, mogę wybrać Fedex lub UPS (nie wiem co korzystniej) Jak z odprawą celną??? czy wartość do 100$ podlega ocleniu? pozdrawiam!

lutek / 2003-02-24 09:15:23 /


Ja brałem maske - jeden duży karton i jeszcze nieco części w drugim (172 funty wagi - co urząd celny był miły przepisać jako 172 kg :-)) do tego mniejszego kartonu spokojnie zmieściłyby sie 4 felgi ....... transport 2 sztuk Fedex-em kosztował mnie 517 $ (z czego 440 do Franfurtu i 77 Frankfurt-Pyrzowice) ...... radze raczej skorzystać z Polskiej firmy, mają bardziej przystępne ceny (UPS no comments) :-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-02-24 09:53:39 /


firmy typu fedex, UPS strasznie zdzieraja
jak bylem w Stanach wyslalem do siebie szesc kartonow po prawie 30kg kazdy
zaplacilem okolo 100 USD , przywiezli mi je po miesiacu pod drzwi domu nienaruszone, bez zadnych dodatkowych oplat
to byla jakas polska firma z NY, oddzial w Albany z ktorego korzystalem miescil sie w garazu 60-letniej babci
sprobuj znalezc jakiegos znajomego w Stanach ktory wysle to normalnie

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-02-24 10:13:18 /


to jest najbardziej rozsadna opcja znajomy w stanach kupuje i wysyla tobie przesylke z firmy "krzak" bez cła bez zbednych oplat poczekasz miecha i masz fele jek ta lala

Michal FAZI / 2003-02-24 11:57:40 /