logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » powitanie i pytania

powitanie i pytania

cześć

Stronę capri.pl przeglądam od kilku lat ale nigdy nie miałem czasu się zarejestrować, aż do dzisiaj.Jestem wielkim fanem starych fordów. Jakiś czas temu kupiłem forda taunusa 1981r , 1.6 l poj, 4 drzwiowy, strasznie zkorodowany i z gazem holenderskim (bez wbicia w dowód) ;) Jak wspomiałem było to kilka lat temu ( w czasie studiów). Pamiętam ża dałem za niego 2,4 tyś zł i po wyjeździ od sprzedawcy zaczłąłem żałować zakupu. auto było świezo malowane na bordowy metalik i z daleka wyglądało super!. po roku pospawałem cała podłogę i inne elementy i wymiemiłem w nim chyba z 50% części ale ciągle było kiepsko. No ale w końcu stąło się tak że sie nim rozbiłem i sprzedalem za 400zł resztki.

Od tego czasu powiedziałem sobie żeadnych starych aut!! mam samochód firmowy, nowy super auto, ale niestety znów myśl o fordziku zaczęła kiełkować w mojej głowie ;)

i tu proszę was o pomoc, mam kilka namiarów z netu, zobaczcie co waro jechać obejrzeć
a co od razu do kosza:

1. nie zgadza się opis (bo to nie mk III) ale silnik spox:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1457705

2. co to za model bo nie mogę dojść?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1817145

3. też ładny:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1056000

ale najchętniej bym jednak szukał capri a nie taunusa.

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 19:31:38 /


Z tych trzech polecam ostatniego, pierwszy ma jakieś bzdury w tytule aukcii, drugi to MKI z blacharką MKIII /błotniki, pas, maska/.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 19:35:29 /


pierwszego bym w ogole olal.

mimo ze drugi jest kombosem wszystkich trzech gen. Tauniaka na prawde bardzo mi sie podoba... :)

a o trzecim nic nie wiem.

ta przerobiona qupeta jak dla mnie jest rewelacyjna, mimo ze rzezba.. :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 19:39:31 /


o ile mnie wzrok nie myli ta trzecia była na SO 2004, nawet się z nią chyba ścigałem

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 19:44:25 /


Ten szczep jest robiony na kupetę z płd Ameryki:
http://www.clubtaunus.com.ar/Reuniones/66Reunion-07.jpg
http://www.clubtaunus.com.ar/Reuniones/66Reunion-11.jpg
http://www.clubtaunus.com.ar/Reuniones/66Reunion-31.jpg
i ogólnie
http://www.clubtaunus.com.ar/Reuniones/66Reunion-Oct2006.htm

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 19:59:29 /


Pierwsze auto to 2.0V6, mysle ze nie uda Ci sie dogadac ze sprzedajacym, nie jeden juz probował.

Drugie auto to swietna hybryda :) Jest to dziobak "qp", ale zamiast dzioba ma przod od TCIII, tylne lampy od TCII. Napewno mialbys niepowtarzalne auto, mi sie podoba :)

Trzecie to dziobak znany na capri.pl, zaliczyl juz pare zlotow.Jest to auto UFOKa http://www.capri.pl/market/3338 http://www.capri.pl/user/2277

Jesli capri to tylko z niemiec. Wiekszosc polskich jest dojechana i spatencona. Naprawde wyjdzie taniej i mniej nerwow jak sprowadzisz sobie jakąś nie rzeźbioną sztuke, nawet gdyby byla do lekkiego remontu i kosztowala 2500 €.

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 20:00:23 /


pierwszy to capri albiego/goscia, zdjecia sa mk2, opis mk3
drugiego nie znam,
ten trzeci to taunus ufoka z poznania, fajna maszynka

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 20:02:03 /


Przy okazji ze strony tego klubu taunusa, środkowy rząd, 5 zdjęcie :)
http://www.clubtaunus.com.ar/Eventos/Expo_Norauto_2006.htm

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 20:02:42 /


O trzecim nie wiem nic - alufelgi "klimatyczne" istotnie [Sahara na Antarktydzie to dopiero klimat]. Drugi skundlony nieco tymi nowszymi lampami i błotnikami, ale dzięki temu jest NIEMAL repliką niespotykanego w Europie Taunusa Coupe produkcji argentyńskiej



Natomiast o owym Capri bym zapomniał. Nie żebym coś miał do Albiego, choć trudny ma gość charakter, ale w dowodzie "capri 3", tabliczki i pola numerowe z MkI - strach się bać. To znaczy po całej Europie na zachód od Buga można tym jeździć, ale pierwsza próba pokonania granicy w Hrebennem czy Terespolu zakończy się konfiskatą wózka i perspektywą paroletniego opalania się w kratkę.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 20:03:33 /


Mlody, auto z AmerykiPd nie podoba mi sie przez lusterka w naroznikach szyb, kiepawą atrapke (hybryda wczesniej wspomniana posiada w swoim przodzie z TCIII atrapkę z TCII) i lampy z tylu :)

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 20:04:38 /


czyli tak naprawdę to po capri to tylko na zachód warto się wybrać? ale czy tam ceny nie są lekko przy duże?

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 20:10:58 /


Lekko duze to poniesiesz wydatki reanimując trupa skatowanego przez wiesniakow w Polsce :/
Nie licze tu kilku sztuk za ktore ceni sie powyzej 10 tys,(capri Czołga, chyba nie jest złe) i nie przecze ze mozna trafic cos dobrego wiele taniej (ostatnio przegladalem na stronce dwojeczke GT wyrwaną za 1500 zł, pozazdriscic!), ale naprawde ciezko w tym kraju o dobre capri.

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 20:15:01 /


fo takt bo jak oglądam capri z polski to większości to wiejski tuning, tak samo np manta nie ma szans na oryginał

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 20:20:54 /


a kto to jest ten benjamin capri? co to za gość ? warto z nim gadać?

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-13 20:23:05 /


To jest czlowiek z nikąd, podobno Niemiec, a pisze po angielsku jak Polak z UK po klilku latach pracy przy fasoli.

Mysza liil (EM) / 2006-11-13 20:27:41 /


ej no coś ostatnio nawet napisał po niemiecku :)

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 21:08:39 /


W tym pierwszym linku chyba się Albi pomylił i dał opis jednego samochodu, a zdjęcia innego. O ile wiem, to oba usiłuje sprzedać już od paru lat. Zresztą wiele kilkobajtów już na ten temat napisano: http://www.capri.pl/forum/48371

O gościu bejamin capri nic nie wiemy, pojawił się niedawno, nikt go osobiście nie zna. Może i w porządku gość, po prostu nie wiemy.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-13 23:59:23 /


Benjamin wygląda na handlarza Caprikami i starymi Fordzikami - wynajduje dość ciekawe okazje z Niemiec .... moze warto go o cos spytać ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-14 01:13:21 /


lekko przydrogie:D:D

nawet niech wyjdzie troche wiecej lecz wcale nie musi !! ale jak dobieralem sie do swojego , odkrecanie np zaciskow , czy innych rzeczy to wszystko bylo jak trzeba , blaszki , pierdolki i przede wszystkim sie odkrecalo

a uwierz ze nie jednego capcia z Polski rozbieralem i do tego urzywalem palinika , ktorym na codzien rurki lutuje

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-14 21:00:02 /


Ta rurki lutujesz.....Potajemnie po nocach tniesz biedne fordziki:))))))))

Gumbas Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-14 21:52:01 /


oprawca ;)

milka / 2006-11-14 22:34:30 /


heheh
od kiedy mi zabrali plac to niestety ale szliferka dostala wolne :)

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-15 07:25:32 /


no to capri które dzisiaj zobaczyłem na allegro to prawdziwy rarytas jak się wydaje:

http://www.allegro.pl/item142085907_ford_capri_1983r_w_b_dobrym_stanie.html

ale 13tyś zł to dużo mimo wszystko, no i poj. 2l rzędówka trochę psuje zabawę

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-15 22:54:58 /


Doskonały silnik

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-15 23:00:18 /


też tak kiedys myslałem zanim nie zacząłem jeździć R4, polecam prześledzić wyniki PC... Pajakowi nie przeszkadzało że miał eR4ke pod maską :)

a jak już koniecznie pragniesz słyszeć bulgot Vki pod maską to żaden problem wymienić, watków na ten temat dostatek.

pozdro.

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 17:19:28 /


R4 mocy niebrakuje ale jednak jak dla mnie V-ka ma i bulgot no i przedewszystkim lepszą kulture pracy i moment obrotowy (ciągnie od samego dołu nietrza wkręcać silnika na wyższe obroty)

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 18:00:33 /


to prawda, ale w lekkim Capriku nie ma takiej dużej różnicy jak np w Granadzie.

Daniel vel Treetop liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 18:46:29 /


no jasne

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 19:14:10 /


a co z tym caprim aldiego?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1457705

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-19 18:48:55 /


Albiego jak juz. Przyjedz do Poznania obejrzeć. A tak powaznie to brakuje jakies 60%blachy:):)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-19 18:54:12 /


albi aldi co za różnica ? ;) no to dzięki szpachli nie kupuję

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-19 19:24:23 /


Na tym aucie nie ma szpachli.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-19 20:27:21 /


oooo cena znów uległa zmianie był 4900 a jest teraz 7900, czyli jak zawsze raz w dól, a raz w góre /\/\/\/\/\

keram / 2006-11-20 00:43:48 /


W sumie żadna różnica Ronaldzie ;p

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-20 13:47:07 /


oczywiście Grzyiu ;)

RolandV Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-21 21:15:05 /


Witam wszystkich
Możliwe że pisze w złym miejscu,ale nie mogę jeszcze poruszać nowego wątku
Parę dni temu kupiłem Granadę MK1 1,7 V4 (dwie furtki)
Problem w tym że w papierach jest rok 1978
Wiem że ten model był produkowany do 1977
Poza tym nie mogłem znaleźć oryginalnych numerów kasty
Jest tylko tabliczka na wzmocnieniu czołowym
Co myślicie? Można to jakoś wyprostować?

Matuch / 2006-11-28 09:08:18 /


Czyżby tą zieloną co na Słowiańskiej ostatnio stała cały czas, a wcześniej zdaje się w okolicach Cytadeli, co to wrzucane nawet fotki były na capri.pl? :)

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 09:24:15 /


to ta

Matuch / 2006-11-28 09:27:18 /


Wiadomo coś o tym aucie?

Matuch / 2006-11-28 09:29:19 /


Sprawdz sobie VIN, na stronce jest dekoder.
Jesli rok z numeru zgadza sie z rokiem wypuszczania tego modelu, to masz wsio OK z kastą, a auto odmłodzone zostalo pewnie przez panią z okienka kilkanascie lat temu, za kawę lub bombonierkę. Łatwo to wyprostować u rzeczoznawcy PZMot. Jesli natomiast sprowadzane bylo od faszystów, to oni w dokumenty piszą date produkcji jak date pierwszej rejestracji. Czyli, gdy autko rok przestalo w salonie, potem zarejestrowane w D i sprowadzone do PL, to stąd cale zamieszanie, bo u nas w urzedzie przepisano dokladnie to co bylo w dokumentach przywozowych.

Mysza liil (EM) / 2006-11-28 13:49:18 /


No to w sumie fajnie, że wreszcie znalazło to auto właściciela, który się nim zajmie :)
Szkoda go było na takie stanie i rdzewienie...
Musisz koniecznie zjawić się na jakimś spotkaniu PCK, co by można nowy nabytek zapoznać :)

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 14:00:52 /


Możebyś Matuch jakąś fotką zaszczycił?:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 15:00:19 /


O co chodzi z tym VIN?
Gdzie mam go szukać?
Już rzucam foty

Matuch / 2006-11-28 16:15:48 /


Ja Cie kręce niezły kolorek ;-)

Vin to numer nadwozia - powinien być wpisany w dowodzie i wybity gdzieś na nadwoziu + tabliczce znamionowej.

składa sie w takich Fordach przeważnie z 11 znaków np. GAEC PJ 32323 (pisane razem, ale celowo oddzieliłem) - pierwsze 4 to kraj producenta + fabryka dalej model i liczba drzwi , kolejne dwie to rok i miesiąc , a cyfry to kolejny egzemplarz z taśmy.

Dodatkowo jeśli masz oryginalny silnik to końcówka jego numeru powinna sie pokrywać z numerem nadwozia (dziś już tego nie ma w dowodach rejestacyjnych) ale na silniku mozna znaleźć.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 17:05:05 /


no ok. tylko moze ktoś wie gdzie na kascie jest ten VIN? przecież nie rozbiore jej do gołej blachy.

Matuch / 2006-11-28 17:27:45 /


zazwyczaj są gdzieś pod maską (w nowszych modelach na podłodze przy fotelu pasażera) - nie wiem jak w Granadzie , ale na fotkach "Klusynki" Myszy widze je po prawej stronie (tj. pasażera) na przednim nadkolu wewnętrznym
http://www.capri.pl/car/1438

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 17:40:13 /


mam nadzieję ze znajdę i bedzie wszystko ok. chce go odrestaurowac. myślałem wymienić piec na jakiś V8 lub TURBO..

Matuch / 2006-11-28 19:58:01 /


Najlepiej V8 twin turbo ;) Nie rozdrabniaj sie, 750 PS jest w sam raz zeby pędzić tę kupę zelastwa!

Mysza liil (EM) / 2006-11-28 20:13:35 /


Niech bedzie Twoim mistrzem :) http://www.youtube.com/watch?v=_jmb8irKwNw

Mysza liil (EM) / 2006-11-28 20:18:17 /


Tylko nie pomyśl, ze wystarczy wrzucić pod maske taki kloc zeby to jezdzilo. Przerobki wozu tutaj: http://granata.blogger.de/?day=20060512 Mozna klikac dalsze lub wczesniejsze linki. Jest naprawde duzo zdjec. Taką robotę to podziwiać.

Mysza liil (EM) / 2006-11-28 20:28:48 /


EEEEEnoooooooooooo! Matuch Skąd ty jesteś że takie bryczki stoją i czekają na wzięcie? W mojej okolicy to to takie już w tamtym wieku wszystkie spożytkowano:(
No toż to pikne jest, baaaardzo pikne. A jakież pikniejsze jak się tym zająć konkretnie:) No toż gratulacyje się należą:))))) To może stronka akaś cy cóś???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 22:46:14 /


ta granda z rok czekala na noweho wlasciciela, 3x byla w ogloszeniach, wystarczy przegladac :P

gratutje zakupu, zakladaj stronke

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-28 23:01:29 /


No niby stała i czekała
Mam nadzieję że będzie ok w papierach
Mam złe przeczucia
Taki model był ponoć produkowany do 1977
A u mine jest 1978
???

Matuch / 2006-11-30 15:53:21 /


Znalazłem ten numer kasty. niestety jest zaklepany lub zaspawany. troche lipa... na szczęście gablota jest czat..

Matuch / 2006-12-02 13:22:24 /


Znalazłem jeszcze taką tabliczkę
Nr. na kaście zaczynają się od "GAG"
Może to wystarczy na określenie rocznika?

Matuch / 2006-12-11 09:56:51 /


Z numeru idzie odczytać tylko jak prawie widać GAG
Po konsultacji z Myszą dowiedziałem się że następna będzie T
bo to 2 drzwiowy sedan, dalsze numery można przeczytać z tej
zielonej tabliczki
Z tego wynika że mój numer to GAGT RT 04772
Czyli jest z sierpnia 1975...........

Czy to możliwe?Czy to dobrze odczytałem z tej zielonej?
Prosze o opinie..

Matuch / 2006-12-28 14:51:04 /


Dla mnie to wygląda na to, że numery były nieczytelne i zostały nabite przez stację te numery co są na środkowym zdjęciu, to jest też aktualna tabliczka znamionowa.
A że 78r.? Widziałem kiedyś taunusa III kombi z nabitym przez stację numerem taunus 17m...

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-28 14:58:34 /


Te numery co na tej środkowej
są też nabite na lewej podłużnicy
Chciałem jednak dowiedzieć się jaki jest autentyczny
rocznik, bo 78 to na pewno nie
?

Matuch / 2006-12-28 15:30:59 /


Sierpień 75. Jak najbardziej mozliwe:):)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-01-01 21:37:44 /