logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » ojoj dlugo trzeba krecic na zimnym silniku 2,8

ojoj dlugo trzeba krecic na zimnym silniku 2,8

jak to wszystko działa niewiemw tym moim 2.8.
jak jest zimny i pale go na benzynie to nim cokolwiek trzeba krecic i krecic.potem jak juz zagada i go zgasze to pali na rys.czyli według mnie po nocnym postoju paliwo ucieka do zbiornika? a po tym jak juz napompuje jest to cisnienie?
bo na zimno to sie trzesie i trzesie nim zagada.
moze mnie wyśmiejecie ale niemam podobnych kłopotów z 2.3
tak to jest z nowymi zakupami haha ;}

mat / 2003-03-19 18:04:40 /


Wypadałoby powiedzieć, że "ten typ tak ma", bo w mojej Sierrce było podobnie a w "Bedienungsanleitung" w rozdziale "Starten bei kaltem Benzinmotor" był narysowany nawet "schemat naciskania gazu" podczas rozruchu i kręceniu przez 10s, ale jak doprowadziłem wtrysk do porządku to zaczął szybciej "gadać". Może nie włącza Ci się wtryskiwacz rozruchowy? Może pompka paliwa niedomaga?

XR4x4 Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-03-19 18:29:51 /


...może nie trzyma akumulator paliwa,a może go poprostu nie masz...

Mad Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-03-19 20:10:45 /


masz gaźnik czy wtrysk??

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-03-20 08:51:45 /


mam wtrysk i akumlator paliwa jest /taka puszka?/
pozatym potrzebuje nową rure łączącą filtr powietrza z resztą silnika bo pękła ale jest szczelnie zalepiona na 100%

mat / 2003-03-20 10:50:11 /


pliwo w tym układnie nie moze cofnąć się do baku... bo pompa na to nie pozwoli.. poza tym po właczeniu zapłonu załącza się też pompa i dobija ciśnienie...
ja jestem za tym że masz coś nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym... nie podaje dawki paliwa przy odpale... trzeba sprawdzić sterowanie czy dochodzi do wtryskiwacza zasilanie podczas odpału...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-03-20 10:58:12 /


Też tak miałem, i o ile to wtrysk, to tak z moich zmagań wynika że jest to typowy objaw nieszczelnego układu paliwowego, z którego ciśnienie po dłuższej przerwie powoli uchodzi, i potem przy rozruchu trzeba je odbudować żeby się w ogóle wtryskiwacze otworzyły. Walnięty akumulator paliwa też daje taki efekt.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-03-21 15:33:21 /