logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Jakie łożyska idą do maglownicy do Capri I z 1973r?????????

Jakie łożyska idą do maglownicy do Capri I z 1973r?????????

szymon kielce / 2003-04-01 12:33:54 /


prosze mnie uświadomić - co rozumiemy pod określeniem "maglownica" . Czy to synonim "listwy" w układzie kierowniczym ??

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-04-01 13:41:53 /


Mozesz mieć klopoty z dostaniem takich łozysk.Nie pamiętam numerów,ale są bardzo mało spotykane i ciężko jest coś dobrać.Ale można podobnosz dostać fordoskie orginały,ale i cena kosmiczna ponad 100 zł za sztukę.Musisz to przemyśleć czy to ci się opłacaca i czy nie lepiej się rozejrzeć za nową maglownicą.Za 350 zł mozesz przypasować jakąś podrube.

aro / 2003-04-01 13:45:37 /


Maglownica-przekładnia kierownicza

aro / 2003-04-01 13:48:03 /


Dzięki

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-04-01 14:12:22 /


wg katalogu zamiennikow te lozyska wystepuja tylko w oryginale

szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem maglownicy
ale z tego co wiem
od gory jest lozysko, tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza - to juz jest niedostepne, ale chyba mocno sie nie zuzywa
po prawej stronie maglownicy jest tuleja - mam na miejscu (19zl)

po lewej stronie jest (lub sa dwa) jakies lozyska slizgowe, nie mam ich ale moge zalatwic , jedno 9zl, drugie 26zl, tylko wlasnie nie jestem pewien czy wystepuja oba czy sa to zamienniki tego samego

kto rozbieral Caprikowska maglownice i moze to dokladniej opisac?

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-04-01 14:25:56 /


jest prawie tak jak pisalem
listwa: z prawej strony tuleja z lewej lozysko slizgowe (czy jak to nazwac)
obie czesci do zalatwienia

walek idacy z kol. kier. ma dwa identyczne lozyska ale o nie ciezko

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-04-01 18:12:04 /


Z moich doświadczeń wynika,że jednak najbardziej zużywają się łożyska wałka i wymiana tylko ślizgowych może mało dać.Na wałku są dwa takie łożyska i śą takie same.Dostępne były napewno w tamtym roku,ale nie powiem gdzie i jak bo dałem sobie na spokuj,po rozebraniu całej maglownicy i dokładnym oberzeniu wszystkich elementów. Oczywiście każdy przypadek jest indywidualny,miałem kiedyś w rękach maglownice która nie miała luzów na wałku a natomiast na łożyskach ślizgowych.Z autopsji wynikało, że było to spowodowane udeżeniem koła.

aro / 2003-04-02 14:21:13 /


a jest jakas mozliwosc regeneracji przekladni kierowniczej w sierrze 84?

Krzypek / 2003-04-02 14:40:45 /