logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » zmiana wałka rozrzadu w 2.0 r4

zmiana wałka rozrzadu w 2.0 r4

witam watek kiedys juz przerabiany ale nie doszukałem sie jednoznacznej odpowiedzi
czy przy przeróbce 2.0 efi na gaznik konieczna jest wymiana wałka rozrzadu na taki z gaznikowca
wałek mam i tak nie za bogaty i wymienic musze tylko na jaki??
ewentualne ceny wałkow + dzwigienki zaworowe nowych lub uzywek ale w bdb stanie
pomozcie jesli ktos juz ten temat przerabiał
pozdrooffki

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 11:44:33 /


oczywiscie OHC

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 11:45:14 /


zostaw ten ktory jest, bedzie latać. moze nawet lepiej bedzie latac, ale moze wiecej palic

Mysza liil (EM) / 2007-01-23 13:37:48 /


czyli moze byc od efi?
ja swoj musze wymienic bo juz jest podtarty ok 0,8 mm

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 13:42:48 /


i ma male wzery

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 13:43:27 /


jak to sie odbija na pracy silnika bo jeszcze go nie paliłem

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 14:05:42 /


jest podchodzony wiec pewnie zawory sie mniej otwieraja czy moze przez to podciagac oliwe "od dołu"?
co wy na to

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 14:11:15 /


Nie rozumiem kwestii z tym podciaganiem oleju. Na prace silnika to zuzycie walka i krzywek bedzie to mialo taki wplyw, ze bedzie pracowal glosno i bez kultury. Jesli zmieniasz walek, to zrob to poki silnik na wierzchu, bo potem trzba bedzie wyciagac glowice. (walek wychodzi 'do tyłu')

Mysza liil (EM) / 2007-01-23 14:32:11 /


jakie sa koszty wałka uzywka, oryginał, zamiennik??

młody-rz Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-01-23 14:48:19 /