logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Dobra benzynka 2

Dobra benzynka 2

Poniewaz zostałem wywołany do tablicy:
Cyt.:" O jakosc paliw Lukoilu to trzeba by Ramboosta zapytac, ale ten chyba na wyspach siedzi obecnie i tu rzadko wpada. Lukoil natomiast z tego co slyszalem kupil jakas czesc BP i ich stacje w Polsce zmienia poprostu szyld (tak jak to bylo z Aral -> BP, Esso -> Lotos). A wtracajac na marginesie to Rosja Putina ma sporo wspolnego z Rosja Radziecka moim zdaniem.

Wydmikufel 3M"

"Zatankowałem raz na lukoilu gaz i wiem jedno więcej tego nie zrobię....

PSIAŁA"

Zostałem "zmuszony" do odpowiedzi. Mimo, że wątek został zamkniety, to mam nadzieję, że ten nie wywoła nowej burzy, a wyjaśni trochę...

Mimo, że w tej firmie juz nie pracuję od ponad pół roku, plany długoterminowe były mi znane dużo, dużo wcześniej.
I tak, jeżeli mogę narzekać na kierownictwo, na strategię rozwoju, na sterowanie sprzedażą, na sposób kierowania firmą, na łamanie praw pracowniczych, to nie mogę jednak złego słowa powiedzieć o jakości paliw. Gdyby Zarząd Lukoil Polska był bardziej nastawiony na klienta i długofalową współpracę, a nie na własne zyski, to sieć stacji LPG, sprzedaż butli z gazem, a także paliw ze stacji benzynowych rozwijałaby się dużo szybciej.

Gaz sprzedawany w sieci Lukoil, jesli był dostarczany na stację wyłącznie przez firmowe autocysterny, był bez zarzutu i to potwierdzali wszyscy, którzy go kupowali. Był zdecydowanie lepszy, niż na innych stacjach LPG. Wystarczy przytoczyć przykład z zeszłego roku, kiedy podczas 20 - 30 - stopniowych mrozów były otwarte wyłacznie stacje Lukoil. Był kontrolowany na każdym etapie tankowania autocysterny. Nawet nie przypuszczacie, jakie są koszty i ile ludzi musi być zatrudnionych tylko do kontroli jakości gazu....