logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » brak mocy w 2,3 V6

brak mocy w 2,3 V6

witam, kolega przyjechał dzisiaj aby uruchomić mu gaz, zmienić świece i takie tam-była to pierwsza dalsza wyprawa od złożenia silnika-były małe przejazdy do lakiernika itp. co się okazało silnik nie ma mocy( bez problemu robię go golfem1 1.5 na gazie)-teraz pare szczegółów-- sprężanie 1-1.1 MPa, nowe świece i kable motocrafta, świeżo ustawione zawory, zrobiony gaźnik, gaz BLOS, zapłon ustawiony, podciśnienie działa, odśrodkowy raczej też, platynki czyste, wyrównane pilniczkiem i ustawione- praca silnika na benzynie tragedia, na gazie lepiej ale jak na silnik 2.3 to tragedia-totalny brak mocy-podejrzewamy z kolegą,że może winny być wałek rozrządu-jakiś gościu go przerabiał aby silnik był mocniejszy dlatego chcemy zdobyć w pełni seryjny i zamontować go na próbę-ale czy wałek tyle by wpłynął na pracę silnika--może macie jakieś inne pomysły, może te V6 mają jakieś ciekawe zagrania które moga powodować takie cyrki-poradźcie coś

t-tas / 2007-02-23 23:12:17 /


Skoro na obu paliwach dziala zle, to zaplon albo faktycznie ten walek. Moze cos jest jednak zle ustawione, np platynki.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 12:42:28 /


He he to ja jestem tym nieszczesnym posiadaczem tego silnika. Tak jak napisał Tomek wszystko jest idealne a auto nie przyspiesza naprawde rozpedziec sie do 100km/h to wielki sukces - i to na moscie 3.44. chciałem jeszcze dodac, ze jak wyprrzedzilismy zaplon to iskry tylko z jednej rury wydechowej leciały. Rozrzad został zrobiony u Heinricha i jest to autoryzowany punkt we Wrocławiu. Chciałem jeszcze podziękowac Tomkowi, Zdzichowi i "Jubemu" za bezinteresowna pomoc no i prace w tych syberyjskich piątkowych warunkach.

michałek / 2007-02-24 13:07:29 /


A własnie jesli ktos mógłby mi taki wałek rozrzadu udostępnic to byłbym dozgonnie wdzieczny - chciałbym go przełozyc i sprawdzic czy wykluczy to usterke - z góry dziękuje Michał

michałek / 2007-02-24 13:11:41 /


chyba mam taki wałek luzem ale w Wawie... daj znak jak by co

Witan. Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 14:42:42 /


Witan dzięki. rozmawiałem z Myszą i poradził mi jak pomierzyc równomiernosć otwierania się zaworów - jesli wynik będzie zły to wtedy poproszę cię o pomoc. no ale i tak z góry dziękuje - Michał

michałek / 2007-02-24 15:18:24 /


A koledzy nie pomieszali przypadkiem kabli na cylindrach ?:)
Zamiana kabli na dwóch sąsiednich cylindrach daje taki właśnie efekt, przerabiałem to u siebie gdy kupiłem Bestyje. Silnik niby pracował dość równo ale na wolnych jakoś tak dziwnie, przy starcie trzeba bylo mu dość gazować żeby go nie zdusić i strasznie marnie się rozpędzał i też mam most 3,44.
Pół dnia straciłem zanim skumałem o co chodzi :D

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-24 15:21:22 /


1 - 4 - 2 - 5 - 3 - 6 chyba nie - wiele razy były zakłądane przewody wn i ani razu nie było czuc mocy

michałek / 2007-02-24 16:12:06 /


A kolekto ssący to 2,3 a nie 2,0,gażnik też może być od 2,0 lub jeszcze mniejszy ,wkońcu da się przykręcić.Ja z moim 2,3 też miałem problem bo moc na defiladę a palił jak czołg.Kiedy zauważyłem że kolektor to 2,0 gażnik 1.7 , zweżki do zawirowania mieszanki pod gaznikiem i zweżka w fitrze.Po usunięciy tego badziewia zaczoł żyć.Urwał mi poduszki po silnikiem i rozpiżył dwa przeguby,a może to starość.Teraz pali 15 gazu.

Jaro1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-24 20:32:49 /


2.8 na kolektorze i gazniku od 2.0 potrafi wściekle miąchać nawet budą granady, więc myślę ze nie ma to wpływu. Pozatym w tym przypadku jest akurat od kompletu.

Mysza liil (EM) / 2007-02-25 00:39:02 /


Może i tak,ale jeśli silnik jest wołowaty a ma ciśninie,zapłon jest ok.To ma kłopoty z zasysaniem lub bieże dzikie powietrze.Jeśli nie to to druga strona czyli wydech za małe przekroje lub zatkany.Jeśli nie to ten czujnik co pokazał że ciśnienie że jest fajne nadaje się do mierzenia ciśnienia w taczkach.Wiecej opcji nie widzę.Walczyłem z moim 2,3 i w tym wypadku potwierdziły sie kolektor+gaznik i filt.Po wymianie nie mam problemu z wyprzedzaniem itp.

Jaro1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-25 21:31:10 /


wydech 45mm przelotowy dolot jest szczelny a cisnienie zostalo sprawdzane kilkoma miernikami

michałek / 2007-02-26 18:03:16 /


sluchajcie ale jesli walek jest wyprzedzony to moze trzeba rozrzad leciutko przestawic? moze jedne ząbek w lewo lub w prawo? a moze mimo wszystko najlepiej powinno byc na seryjnym?

michałek / 2007-02-26 18:05:05 /


Lepiej włóż oginalny wałek,bo może spierniczyli specjaliści.Wtedy jeśli się poprawi niech oddają kasę.

Jaro1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-26 20:53:10 /


co do miernika ciśnienia dodam tylko, że jeden z nich w moim golfie pokazuje na garach 0,8-0,9 MPa i jakoś przyzwoicie mi silnik chodzi czyli miernik nawet jeśli coś oszukuje to mam jakieś odniesienie

t-tas / 2007-02-27 00:25:46 /


słuchajcie pojawia sie nowy problem :( jak wyciągnąć wałek rozrządu i włożyć nowy bez sciągania głowic? jak to zrobić by szkalnki nie opadły?

michałek / 2007-02-27 13:45:25 /


wywal klawiatury i laski popychaczy i odwróć silnik do góry nogami:) a swoja drogą to niezłą jazdę masz z tym silnikiem:) nie zazdroszczę:)

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-27 14:37:43 /


odwroc silnik dobre ale jak go odwrócic nie wyciagajac z samochodu?:(

michałek / 2007-02-27 15:17:51 /


odwróć auto dogóry nogami :D :D :D

borys / 2007-02-27 20:04:43 /


szklanki podciagasz na magnesach, supermocne na allegro za 12 szt zaplacisz pare zlotych...

Kriss_MustangII / 2007-02-27 20:29:02 /


zanim zaczniesz grzebac pzy silniku to sprawdz droznosc wydechu

Kriss_MustangII / 2007-02-27 20:32:44 /


wydech jest drożny-praktycznie nowy-wykonany może 2 tygodnie temu(rury)+ nowe strumiennice i tłumiki końcowe, poza tym auto pojechało dziś do magika który wykonał wałek-zobaczymy co powie

t-tas / 2007-03-01 02:08:49 /