logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » hamulce » Pompa i serwo Transit MK2

Pompa i serwo Transit MK2

Zastanawiam się nad poprawą siły hamowania w Transicie MK2 i rozważam założenie pompy i serwa od czegoś innego. Czy ktoś praktykował takie zmiany i może coś podpowiedzieć?

Dzięki.

turning / 2022-05-05 11:07:18 /


i najlepiej żeby jeszcze serwo było mniejszej średnicy od ori... bo z bananem sie nie mieści :)

Ignacy Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-05-09 11:58:49 /


Dzięki Ignacy , ale chyba dostałem tylko końcówkę wiadomości.

turning / 2022-05-10 08:25:16 /


hehe... sam chce wymienić servo od czegoś innego, w moim przypadku musi być mniejszej średnicy bo mam kolektor dolotowy od wzmocnionego silnika Di...
kupiłem servo od transita 4 generacji, z tego co pamietam pasuje p&p do pedałów i mocowanie do grodzi no ale jest za duże

Ignacy Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-05-10 08:31:54 /


szukam sprawdzonego rozwiązania pracującego z zaciskami 4 tłoczkowymi. Poza pompą i serwem cały układ hamulcowy mam praktycznie nowy a hamowanie jest bardzo marne i wymaga bardzo mocnego deptania w pedał.

turning / 2022-05-10 08:48:24 /


....... a jakie masz tarcze i zaciski na 2 czy jeden przewod ?

Damian74 / 2022-05-10 10:38:39 /


podwójny układ z przodu tzn. dwa przewody na jeden zacisk.

turning / 2022-05-11 13:48:31 /


Ignacy - z którego roku masz to dokupione serwo i czy jest szansa, ze pasuje również od strony pompy - tzn czy da się podmienić p&p samo serwo. Mam plan aby profilaktycznie wymienić gumki w pompie (zamówiłem już zestaw naprawczy) i może do tego większe serwo
poprawi sytuację.

turning / 2022-05-11 13:51:23 /


U mnie sa zaciski na jeden przewod , tarcze wentylowane i pompa z dwoma wyjsciami ..... auto wazy prawie 3t i nie staje moze w miejscu ale nie narzekam na ich dzialanie wie moze ten kierunek ...

Damian74 / 2022-05-11 14:04:50 /


nie chciałbym na tym etapie zmieniać zacisków i tarcz, tym bardziej że mam nowe i w takim układzie jak w oryginale.

turning / 2022-05-11 14:12:19 /


a może należałoby iść jeszce tropem zaworka zwrotnego. Spróbuje sprawdzić jego działanie - wg serwisówki jest w króćcu wchodzącym w serwo, chociaż widziałem też rozwiązania że jest na przewodzie. Jakie jest jego znaczenie i objawy gdzy nie działa wcale, lub przepuszcza. moze ktoś coć podpowie.

turning / 2022-05-11 14:14:57 /


do czego służy ta śrubka

turning / 2022-05-11 14:21:49 /


..... tam chyba w dieslu wchodzi czujnik .... tak mysle :)

Damian74 / 2022-05-11 14:43:36 /


zaworek zwrotny w serwie służy do tego, aby powietrze przemieszczało się jedynie w kierunku kolektora ssącego.

jeśli się go pozbędziesz, serwo też będzie działało. Choć nie będzie chronione przed uszkodzeniami.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-05-11 15:34:34 /