logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Gorąca konsola środkowa

Gorąca konsola środkowa

Nie wiedzialem gdzie to ująć...
Mam taki problem przy dłuższej jeżdzie konsola środkowa z zegarami bo tam zwykle leża telefony jest tak gorąca razem z kanałem środkowym że potrafi przegrzać tel ktore aż parzą a lewarek zmiany biegów przy jeżdzie na 5 biegu jest bardzo goracy...
Czego to wina że to się tak nagrzewa ???

Tweed / 2022-08-15 19:03:19 /


skrzynia biegów- pewnie olej się mocno grzeje, do tego ciepłe powietrze opływające silnik, plus zobacz jak biegna rury z wydechu.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-08-15 21:58:03 /


Jest lato to jest gorąco a Ty jeszcze podjarany jak wikary na wycieczce z Vb i ot cała kumulacja .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-08-15 21:59:05 /


Alwax: mistrz! :D

Maross / 2022-08-15 23:18:40 /


Powiedzmy że jestem równie natchniony w biciu własnych rekordów prędkości autem , wczoraj radom kielce , cały czas 130/140kmh , niby droga szybkiego ruchu ale jednak zakręty wzbudzały adrenaline , auto onieśmielało dziesiatki aut na prawym pasie a i stawało w szranki z drogimi modelami , i to nadal musiały być opuszczone szyby drzwi bo jednak brak klimy a gorąco...
Lewarek gorący, konsola gorąca , wrazenia z jazdy nie do opisania małe prywatne Le Mans :D

Poczytałem że może rozszczeliła się rura wydechowa ale to bym chyba spaliny czuł w aucie lub się nagrzewa katalizator , tu jest jakiś katalizator... ;P
Może olej się już zużył lub jest niski poziom i się nagrzewa ??
Jakbym jechał z 180 to by się chyba zaczeło palić pod spodem...

Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł bo auto na podnośnik dopiero za kilka dni

Tweed / 2022-08-16 09:32:28 /


Miałem kiedyś taki przypadek w lanosie klienta a jeszcze pół dnia musiałem nim jeździć. Uszkodzona była cewka i nie palił na jednym cylindrze przez co mieszanka z tego cylindra spalała się dopiero w wydechu (bez wystrzałów). Tunel robił się piekielnie gorący aż śmierdziało. Po wymianie cewki wszystko było ok. U Ciebie teoretycznie taka sytuacja mogłaby być przy uszkodzeniu jednego przewodu WN lub świecy ale czułbyś, że chodzi na trzech garach ale przy tych osiągach to mało prawdopodobne.

docencik12 Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-08-16 09:43:59 /


Docencik , ten ohac może tak zasuwa na trzech garach i Tweed nie czuje ;)

Maross / 2022-08-17 08:36:17 /


Ja juz jezdzilem na 3 garach ale ze straszne korki itp to przez prawie 500 km nie wyczółem... Dopiero w trasie szedł ledwo 100km pod górke to się skapnołem ;)
Silnik napewno jest ok bo osiagi prawidłowe , ja myśle że bez czarnowidztwa i wróżenia wyjdzie jednak na kanale , to dam znac żeby szerzej wiedza sie zakorzeniła

Tweed / 2022-08-17 10:29:35 /


Ja kojarzę, że w Consulu też zawsze okolice lewarka i konsoli środkowej to w lecie bardzo się nagrzewały. Myślę, że fabrycznie mogły być jakieś osłony termiczne, które przez długie lata eksploatacji zapewne z naszych aut poznikały. Więc się potem wszystko od silnika, skrzyni czy wydechów nagrzewa. Inna sprawa, że jeżeli do skrzyni w kwestii oleju nie zaglądałeś, to na pewno przydałaby się wymiana tegoż i przede wszystkim upewnienie się, że go tam masz w odpowiedniej ilości.

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-08-17 11:19:30 /


W capri tez zawsze miałem te okolice nagrzane, wydech, skrzynia i silnik generuje ciepło a te nasze fordy nie maja praktycznie zadnej izolacji termicznej

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2022-08-17 19:25:58 /


To chyba normalne, w Capri zawsze było piekielnie gorąco.

Gnieciuch Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-09-04 11:07:22 /


W internecie można kupić arkusze blachy do formowania osłon termicznych. Kupić, zamontować, na tunel rzucić dodatkową matę wygłuszającą , cieszyć się jazdą.

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2022-09-04 11:23:23 /