logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » A co sądzicie o dieslach???

A co sądzicie o dieslach???

Hmmm.. tak siedzę i szukam jakiegoś taunusa coupe czy cortiny do kupna i wpadłem na pomysł by wstawić jednostkę diesla tak ok 2litrów z turbo. Wiązało by się to pewnie z ogromną ilością pracy oraz kosztami,no ale ciekawi mnie co by z tego wyszło.

Jeśli był już podobny temat to sorki że śmiecę ale wszystkich mi sie czytać nie chciało i sprawdzać.

Interesują mnie wasze opinie co do takich modyfiakcji
Pozdrawiam

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 21:52:56 /


diesel jest napewno dobry w traktorze

paras / 2007-05-28 21:55:26 /


W takim przypadku radzilbym zostawic taunusa i pozwolic mu rdzewiec w spokoju.

PieM Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-28 21:59:35 /


ale ostatnio podobno diesel wygrał Le mans



Kiedyś w aucie miałem tak rozregulowane zawory, że jak podjechałem pod lpg to gość od razu zapytał: po co diesla tankuje gazem?
Odpowiedziałem mu, że to nie diesel.
I od tamtej pory już niechcę diesla w moim fordzie

paras / 2007-05-28 22:01:06 /


no ale czemu nie diesel??

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:08:19 /


bo są dobre do maszyn wszelakiej maści, do ciężarówek i autobusów oraz do statków :D
poprostu terkotanie jak na polu albo w kutrze

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-28 22:12:06 /


kto powiedział, że nie?...
Moje osobiste, subiektywne odczucie mówi mi, że no raczej ten rodzaj motoru troszkę niepasuje do tych fordów i tyle.
Dla mnie przeszkodą jest tylko odgłos pracującego silnika na wolnych obrotach.
Bulgot a klekot to chyba nie to samo, prawda?

paras / 2007-05-28 22:14:49 /


cholera już to widze jak co 2 na PC ma pod machą 3000 z beczki a wokoło zalatuje frytami

paras / 2007-05-28 22:20:57 /


hmm.. co prawda nie słyszałem jeszcze bulgotu jakiegoś taunusa czy capri a co do klekotu diesla to osobiście go lubie

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:21:04 /


Stary to niema sie co wątkować tylko wstawiać.
To Tobie ma się podobać, to Ty masz być zadowolony a nie sąsiedzi.
Pozdro

paras / 2007-05-28 22:27:56 /


a ja myślę, że to całkiem niezły pomysł, tylko diesel musi być konkretny.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:30:33 /


nop wiem natomiast chciałem znać zdanie innych co sądzą o takich modernizacjach

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:30:34 /


Co do tego diesla to muszę znaleść rozmiary komory silnika fordzików a potem szukać mocnego diesla żeby się zmieścił. znajomy mana zbyciu 4.2TD od Patrola ale wątpie że to się zmieści do forda

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:37:15 /


Ja mam taką wizję na następnego taunusa, ale najpierw musi się nawinąć zdrowe tdci (fordowskie oczywiście)

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:45:05 /


nie... jakoś coraz mniej nie lubię diesli, a 3.3TD z patrola robi na mnie ogromne wrażenie, a z ustawioną turbiną od samego dołu obrotów, to nawet dźwięk ma bardzo fajny. ALE NIE DO STAREGO FORDA !!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:47:15 /


Diesle są spox - jeździłem Corsą 1.5 D (54KM), 22 sek do setki ;) Wiele razy uratowała mi życie i sporo kasy, bo nie było jak się tym rozpędzić i poszaleć. Po dziś dzień lubię diesle :)
Do Granady diesel pasuje, nawet 2.5 tdi ze scorpio :)

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 22:54:02 /


diesel czemu nie. ale jaki? i tu jest problem bo ford nie ma zbyt durzej gamy diesli (a myśle że o takich silnikach mówimy) 1,8 - tragedia szkoda roboty a 2,3-2,5D (sierra scorpio granada) są ok ale baaardzo ciężkie. 2,5D jest cięższy od 2,8 o ok 30 kg a tego może nie wytrzymać taunus(oczywiście biorąc pod uwage także wibracje takiego giganta)

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-28 22:57:52 /


Pytasz się dlaczego nie diesel, a ja się zapytam po co Ci diesel. Może i Ci się podoba jego dźwięk, ma prawo, ale jeśli uważasz, że jest lepszy od jednostek benzynowych to węszę chorobę:) Jaka jest celowość Twojego zapytania, bo jeśli eksperyment dla eksperymentu, to chyba kiepski pomysł.

Pozdrawiam

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-28 23:14:09 /


czyli olewam takie kombinacje i jak cos to kombinuje nad czym zwykłym

a co do mojej choroby to nie zdrowy jestem bnzyna byla jest i bedzie lepsza (no ale lubie dieselki)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-28 23:30:53 /


Chciałbyś wiedzieć co ci wyjdzie z tego?
W sumie to wyjdzie ci precelek albo jakiś banan.Jeśli do zwykłej nie wzmocnionej budy wsadzisz jakiegoś nowoczesnego TDI-ka.Moment obrotowy rozerwie budę na strzępy.Pozatym jak już chcesz zmienić silnik to musi być mocna skrzynia i most odpowiedni.Bo o seryjnym zapomnij.Jak już chcesz wsadzić diesla i zobaczyć jak to jest to kup sobie Granadę z dieslem i po problemie.Ani nie będzie profanacji i raczej nikt się nie doczepi jak zamiast oryginalnego diesla wsadzisz np.R6 TDS-a z bawary.Mniejsze koszta związane z przeróbką(bawara też ma tył napęd i w sumie całą bawarę kupisz za cenę jakiegoś TDCI-ka )więc skrzynię też już w tym momencie masz.Dyfer z granady wytrzyma wiele;)
I wtedy reasumując masz Granadę ze 143 konnym dieselkiem ładnie brzmiącym(jak na diesla;) no i myślę że z dynamiką też by nie było problemu.A można z tego diesla wycisnąć więcej:)PZDR

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-28 23:35:44 /



"Jeśli był już podobny temat to sorki że śmiecę ale wszystkich mi sie czytać nie chciało i sprawdzać.
(...)
Interesują mnie wasze opinie co do takich modyfiakcji"

Z całym szacunkiem panie Szafa...
Ale ja tu jednak wróżę chorobę.. Skoro najpierw piszesz "Jeśli był podobny temat..." - oznacza to, że nie wklepałem do wyszukiwarki ani słowa.
Potem piszesz, że "Interesują Cię nasze opinie" .. ale.. "nie chce Ci się czytać" ...
Więc mi się ogólnie też nie chce pisać...

Mógłbyś się chociaż trochę wysilić, żeby cokolwiek znaleźć w tym temacie, bo wiele osób zadało sobie wiele pracy, żeby każdy mógł dowiedzieć się o jak najwięcej rzeczach.. A najłatwiej jest mieć wszystko w d. i śmiecić forum i to klekotem....
Diesel w klasycznym Fordzie... Taaa..

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 00:02:27 /


He he no MILO raczej bez owijki pojechałeś. Ale co racja to racja .

Zawada1 Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 00:09:42 /


diesel dobry do wożenia swoich czterech liter po miescie ale do klasycznego forda pasuje jak adidasy do garnituru...
Wstaw lepiej jakąs fajną vke a wierz mi że odkochasz sie w dzwieku diesla....

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 00:21:40 /


Milo dobrze prawi
a ja dodam ze moze jeszcze potem na zolte blachy ???

juz jeden zrobil :(

tu miało byc foto Capri TD ale gdzies je zapodzialem w kompie :/, znajde to pokaze

Wiec jesli chciał bys to zrobic dla zasady by byc pionierem , to niestety na wstepie Ci sie to nie udało

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 00:34:14 /


Ja Ci powiem co o nich sądze

to jest pi %#&%# szajs ;-)


Dopóki jest nowe i działa to ok - ale po 10-15 latach nie wyobrażam sobie takiego TDCi nękanego usterkami elektroniki (a troche tego jest) - gdzie koszt wymiany wtryskiwaczy to około 6000 zł ;-P To wszystko jest drogie osprzętu jest przy tym masa - sam używany silnik też jest drogi.

Pozostaje pytanie czy chcesz robić autem 20-40 tysiecy rocznie, że taki pomysł ? Takie 2.0 TDCi pali i tak 6-7 litrów przy przednim napędzie , z uwagi na wibracje nadwozia są dość mocne i ciężkie, zastosowanie skrzyni do tego to pewnie kolejne przeróbki (fabrycznie 6 biegów). Przy zastosowaniu skrzyni do tylnego napędu która zniesie te 400 Nm (koszty) słabym ogniwem zostanie także most (mówimy cały czas o Taunusie). Skrzynia będzie pewnie 5 biegowa MT75 ? ew. amerykańskie T5 - nie widze żeby te przeróbki zmieściły sie w 20 tys zł. Z tylnym napędem i skrzynią 5 liczyłbym raczej na spalanie około 7-9 (trasa/miasto).

Uwzględniając gaz i np. 2.9 V6 pomysł totalnie bez sensu bo diesel wyjdzie drożej w eksploatacji i będzie wolniejszy ;-P . Pinto OHC tylko na benzynie to więcej o 10 zł na każde 100 km -> 20.000 zł na 200.000 km czyli przeróbka nie zwróci praktycznie w życiu samochodu ... a ile trzeba wzmocnień , mocowań silnika i przeróbek ... pozatym słuchać tego klekotu przez tyle lat ? eh ;-P


A tak nawiązując do Le Mans - skoro te szuflady mają WOLNOSSĄCE silniki benzynowe niech puszczą wolnossącego diesla do rywalizacji a nie TDI to pogadamy o wynikach ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 01:27:33 /


matko jedyna

diesel z Patrola??

Chcesz tym Taunusem zrywke drewna robic?

nie dosc ze wolnoobrotowy, to jeszcze moment skreci ci bude w korkociag

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 01:29:27 /


No ja nadal nie wiem w jakim celu ten diesel. Czego oczekujesz od projektu. Zmienia się silnik w określonym celu..

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 02:05:52 /


Proponuje wstawic wankla do taunusa ;)

Mysza liil (EM) / 2007-05-29 09:47:51 /


:]

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 10:16:39 /


a mi się diesel turbo z nowego focusa podoba :P

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 10:28:23 /


Dyzel z foki po 20 tys km juz zaczyna delikatnie niedomagac, a przy 70 tys km koncza sie pompowtryskiwacze, wiec nie wiem czy to takie fajne :/

Mysza liil (EM) / 2007-05-29 11:31:12 /


no właśnie Mike wspomniał o zużywaniu się tych silników, powiem tylko że bardzo często widuje wszelakie osobówki z dieslem pod maską które kopcą prawie jak ruskie Kamazy (i niechodzi mi tu wcale o jakieś stare beczki tylko o 3, 4 czy 5 letnie osobówki)

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 12:26:37 /


Ale to nie zużycie :-) Przy mocnym otwarciu przepustnicy jest taki wtrysk ropy, że nie potrafi tego przepalić + nagromadzenie sadzy w wydechu. Taki diesel wytrzymuje spokojnie 600-800 tys do remontu (o ile osprzęt tyle przeżyje). One nawet nowe tak dymią przy mocnym zbutowaniu ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 12:37:29 /


To normalne że diesel puszcza czasem chmure czernego dymu,tym bardziej jak ktoś zafundowal sobie jakiś chiptuning dostaje on wtedy taką dawkę ze musi kopcić.Zwróć uwage na samochody budowane do cięcia na ćwierć mili wyposażone w potwornie wyrasowane diesle,przy nich Kamazy to popierdółka.
http://www.youtube.com/watch?v=Zd1OgRwHgC8&mode=related&search

kacheł / 2007-05-29 13:00:33 /


Jak rozumiem intencje są dwie : ma miec kopa i byc tani w eksloatacji .Bezcelowe zdają się takie założenie bo nie będzie zbyt tanio przynajmniej na początku a w kwestii osiagów proponuje się choc raz przejechac taunusem niestety trakcja tego auta nawet nowego zostawia wiele do życzenia on jedzie po amerykańsku czyli fajnie na wprost a zakręt to już znacznie gorzej.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 13:59:59 /


To niech Cie .STICH. przewiezie swoim, wtedy zmienisz zdanie ;)

Mysza liil (EM) / 2007-05-29 14:10:47 /


Popieram Mysze , tauniak jak jest dobrze zrobiny to jezdzi jak po sznurku.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 14:22:59 /


Przy dezlu obawial bym sie ,rozejscia budy przez wibracje.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 14:23:51 /


no i te fryty w powietrzu na każdym zlocie i gadka typu: statnio zatankowałem do pełna pod makro...
A potem ktoś zakłada posta "Co sądzicie o kujawskim i pod którym hipermarketem najlepiej tankować nasze wspaniałe dyzle?"

paras / 2007-05-29 16:22:51 /


Jest chyba nawet taki wątek założony o naidziwniejszych i żałosnych przeróbkach jakie się trafiły w fordach.
Taunus albo Capri w dieslu by napewno tam trafił

paras / 2007-05-29 16:26:33 /


oo znalazłem wreszcie po 2 dniach :D





Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-29 22:36:58 /


Czerwono-srebrna fryta :]

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-29 23:30:30 /


Takie cuda to chyba tylko u Wojdata na podworku ;)

Mysza liil (EM) / 2007-05-29 23:31:16 /


sredniowiecze,przepraszam-okres miedzywojenny.panowie naped elektryczny to jest to,74 silniczki od maszyny do szycia,niesamowity moment obrotowy,74 pedaly pod noga-to trzeba przemyslec.....wiem domowy reaktor atomowy.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-30 00:21:18 /


U wojdata raczej nie, jak w mordę strzelił UK, ale oni są wystarczająco dziwni by wkładać tam diesle:)

white_wolf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-30 00:52:58 /


alwax the best

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-30 09:33:17 /


albo zróbmy jak u flinstonów: dziura w podłodze, sandały podkute i naprzód

paras / 2007-05-30 10:51:46 /


Stary ford jest flinston ready ;) O sandaly tylko ciezko...

Mysza liil (EM) / 2007-05-30 14:15:17 /


Ja sandały mam:)

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-05-30 16:39:02 /


Mysza a ja słyszalem ze Ty szykujesz oszczedniaka-kaszlaka :P

ale nie dasz rady bo nie znajdziesz pompy ;P

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-05-30 22:32:27 /


Pompy nie, ale juz w cenie pompy jest sierra 2.3D ze skrzynia V i idealnym silnikiem, wiec no stres. Najgorsze ze przez to wszystko nie wyrobie sie na Bieszczady ;/

Mysza liil (EM) / 2007-05-30 23:12:32 /


z racji że wątek bardzo twórczo się rozwija to wypada jeszcze coś dodać (jako że ostatnio sporo jeżdże dieslem), cześć spostrzeżeń to cytaty z pewnego forum, na którym też poruszaliśmy tą kwestię:

-długotrwała jazda dieslem frustruje
-ropa śmierdzi
-ropa zamarza
-ropa drożeje
-nalewaki na stacjach paliw są sawsze upier*** ropą i potem śmierdzą ręce
-ropa się pieni i wychlapuje na buty przy tankowaniu
-buty zapaprane ropą śmierdzą ropą i mają plamy
-podłoże przy dystrybutorach z ropą jest zawsze upier*** ropą którą się potem wnosi na butach do welurowego wnętrza
-welurowe wnętrze zapaćkane ropą śmierdzi ropą
-na benzyne zawsze można dostać zawyżoną fakturę, na rope nigdy

a jeszcze zupełnie od siebie: poranny klekot dieslowskich młoteczków być może budzi lepiej niż bulgot v6 ale sągiem go nazwać nie można

szalony Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-30 16:43:13 /


hmmm co to jest 5ty wyraz od końca ? ;-)

Diesle są beee, ale do dostawczaków dobre bo nie mają welurowego wnętrza ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-30 16:47:54 /


sąg = odpowiednia ilość drewna niezbędna do porannego uruchomienia V6...

Hrabia® Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-30 17:21:57 /


sąg to coś więcej niż dżingiel :))

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-30 21:18:13 /


DYZEL=SAMOCHÓD NA GNOJÓWE

rypswyps / 2007-07-30 22:40:48 /


Poszukuję opinii o granadzie 2,5D. Czy ktoś ujeżdżał ktoś takie auto dłużej?

motosimsun / 2011-11-02 09:53:02 /


kryptonim " zenonDWR " prawdę Ci powie...

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-02 10:06:19 /


czlowieku zima idzie, Z I M A !!!!!!

Classmobile / 2011-11-02 10:19:24 /


Ja bym raczej tu zapytał: http://www.capri.pl/user/5857

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-02 11:42:04 /


Nie rozumiem niecheci co poniektorych do diesli. Moim zdaniem ten -> http://www.youtube.com/watch?v=xSRx0M2XTx4&list=FLVAhTKdYAOeHwEDK4JjUaUw&index=5&feature=plpp_video calkiem niezle brzmi i raczej zaden benzyniak mu nie dorowna:D

Scibor Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 12:43:01 /


A z której strony to jest diesel ? :>

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 13:02:28 /


Nie wiem czemu wiele osób uważa diesle za bee, ale diesel ma jedno czego bena nie ma: moment obrotowy :). Na co dzień śmigam 2.0TDCi i niestety albo stety żadna benzyna nie zagwarantuje takich osiągów i przyśpieszenia przy jednocześnie niskim spalaniu :)

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 13:40:51 /


A ja nie rozumiem skłonności co poniektórych do wkładania diesli do aut osobowych i może na tym poprzestańmy :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 13:55:37 /


2.0 TDCi też śmigam i ten silnik jest śmieszny - no może to też trochę sprzęgło - ale na dole ma tyle mocy , że ruszanie pod górkę jest udręką .... przyznaj się ile razy Ci już zgasł ;-) Bo mi kilka razy zgasł przy zmianie biegu z 1 na 2 i puszczeniu sprzegła ... o ruszaniu nawet nie wspominając ... Fakt - tego zużycia paliwa nie osiągnie żadna benzyna o pojemności 2.0 (szczególnie z turbiną) zamontowana w 1600 kg klocu - ale i tak wolałbym tam mieć benzynowy silnik :-) Ostatnio przejechałem sie "Mondeo Xtype" kolegi On_the_run pod maską 2.5 v6 4x4 i z takim silnikiem takie Mondeo byłoby cudowne.. 2 litry więcej na setkę to 20 na 1000 km 2000 na 100 tys km ...... 2000 x 5 = 10000 zł za niesłuchanie tego klekotu i tak warto ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 15:45:07 /


to że diesel wkręca się w obroty, to nie znaczy że to lubi i zniesie. te "zaoszczędzone" 10k pln szybko wydasz na wtryskiwacze, pompy, filtry itd. a sproobuj do takiego diesla zalać kiedyś jakieś słabsze paliwo.....

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 15:56:40 /


Jezdząc TDCi musisz się namachać lewarkiem zmiany biegów. Jeśli utrzymujesz obrotkę bez przerwy w granicach 2-3 tys, to mozna tym jezdzić. Ale to juz w taki specjalny rytm trzeba wpaść ;)

Mike, a jeździłeś mondeo 3.0 duratec? Prawie jak 2.5 :) Tylko jeszcze fajniejsze :D

Mysza liil (EM) / 2011-11-13 16:52:49 /


O jakich realnych przespieszeniach w dieslu mówimy ? Fakt jest wrażenie że samochód ciagnie jak szalony , efekt momentu obrotowego ...ale sprawdź jak się rozpędza do 100 km/h tak ze stoperem i do tego to mieszanie biegami ale to zależy co kto lubi . Moim skromnym zdaniem diesel to dopiero daje pełną frajdę przy v6 czy v8 i z automatem..... chociaż jak miałbym wybór zawwsze będzie to benzyna nawet jakby miała być "zepsuta" przez LPG . Zresztą świat dobrych samochodów już dawno uległ zepsuciu , czy Jaguar w turbo dieslu to jest jeszcze samochód dla prawdziwego arystokraty ? Ale cóż księgowi wiedza lepiej...

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 18:54:36 /


fakt... nawet już subaru robi diesla. jeszcze tylko nie poddał się bastion pod nazwą 911.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 19:12:55 /


hahahah 911 w tedeiku :) to byłby hit!

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 19:23:35 /


Chłodzony powietrzem :D

Mysza liil (EM) / 2011-11-13 19:31:55 /


911 z kratką na odpis Vat już był ;-) ale to akurat Polaków patent.

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 20:32:38 /


a ja moje TDi bardzo lubie mimo jego wad;)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-13 21:33:43 /


Na końcu tego filmu jest pokazane że dieslem to nawet się nie da wyciągnąć Escorta z krzaków :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZLo7jKN0qfE

0:44 Bonus :D

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 21:37:38 /


Mike co do tego gasniecia to albo jechales kiepskim egzemplarzem albo poprostu jestes przyzwyczajony do benzyny, niestety diesla trzeba pocisnac zeby nie zgasl przy ruszaniu. Co do samego startu to fakt, na pierwszych biegach nie ma szalu, ale to nie jest auto wyscigowe. Prawda jest jednak taka ze na wyzszych biegach to nad rabia 3,4, 5, 6 bieg nie ma problemu i to spokojnie mniej wiecej do 170-180km :). Ja poki co trzymam sie w zakresach 2-3tys obr i nie moge narzekac na brak dynamiki az sie wyprzedzac chce. Wlaczona klima, inne pierdoly a spalanie w miescie 6,9l. Co do benzyn w gazie mialem pare takich i tez nie jest z tym tak rozowo do konca. Zazwyczaj jak instalacja byla nowa to palilo to przyzwoicie, jednak po dluzszym czasie zaczelo sie spalanie rozkrecac w gore, mimo licznych regulacji nie udawalo sie juz potem mi schodzic ponizej pierwotnego zuzycia.

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-13 23:39:53 /


http://www.youtube.com/watch?v=ShDaZdKobz4

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-14 00:38:42 /


Ja dotad jedyny dezel jaki mnie przekonal to ten w Discovery...V6, klekot nie jest tak uciazliwy...a i po miescie raczej wszedzie jestem pierwszy :P

on_the_run Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-11-14 11:46:31 /


Ten kiepski egzemplarz to mam od nowości .... i w każdym innym też tak jest. Gaśnie i tyle - na wolnych obrotach jest bardzo słaby. Trzeba jeździć jak początkująca pierdoła na półsprzęgle lub ruszać niemal z piskiem - szczególnie pod górki ....

1.9 DCi w dużo cięższym aucie rusza bez problemu z dwójki bez dodawania gazu np.

o 2.4 TD z Vw T4 który ruszał bez dodawania gazu z piątki nie wspomnę. Nowe diesle nie są już tak elastyczne.


W ciągu zeszłych dwóch lat najeździłem się nimi ok 100 tys km i mam dość tego dźwięku raz na zawsze ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-14 22:51:34 /