logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » Problem z 2.8 kjet

Problem z 2.8 kjet

mam problem z moim silnikiem 2.8 kjet (Sierra)przestał mi palić na 2 cylindry (2 i 6) świece nowe,przewody nowe,kopułka nowa,iskra jest,paliwo podaje bo świeca mokra ale nie przepala, na gazie też nie chodza,ciśnienie zmierzone i ma po 10 i pytanie do fachowców od vałek co jest grane,gdzie szukać przyczyny??

johnygch / 2007-06-13 14:02:37 /


Jesli wszystko co napisales jest prawda, to wyglada na zuzyty walek rozrzadu. Mozna to stwierdzic dobierajac sie do zaworow. Jesli na 2 i 6 garnku sruby regulacyjne beda wymagaly znacznego wkrecenia, to znaczy ze szklanka lub(i) krzywka walka są zuzyte.

Mysza liil (EM) / 2007-06-13 16:06:16 /


też już słyszałem że to może być wałek,ale to się stało od razu to jest przyjechałem z drugiej zmiany i chodził dobrze a na drugi dzień przy zapalaniu sobie delikatnie strzelił i na te dwa przestał palić. a jakby co to jak wygląda sprawa z dostępnością takiego wałka i po ile chodzą uzywki w możliwym stanie

johnygch / 2007-06-14 00:55:59 /


ostatnio poszedl nowy chyba za 200 zeta

cichymk Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-14 22:20:01 /


na szczescie to tylko uszczelka pod kolektorem dolotowym,34 zl i juz silnik chodzi

johnygch / 2007-06-15 12:37:02 /


odgrzewamy kotleta ;)
K-Jet 2.8 pali ladnie na gazie i benzynie. ale przy okazji dzisiejszych robot pojawilo sie pytanie.
mam se ja taki smiszny mieszalnik przymocowany do kolektora, i dzis postanowilem go uszczelnic bo sie poluzowal i napewno ciagnal lewe powietrze.
dotychczas mial na luzie ok 1100RPM, teraz ma ok 800RPM. czy znaczy to ze sie uszczelnil czy ze dopiero teraz ciagnie bokami? na benzynie nie sprawdzalem, teraz nie chce mi sie isc ;)
jutro jeszcze bede wymienial rure do filtra powietrza i zobaczymy czy wroci do stanu przed, czy bedzie juz tak.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-02-25 21:41:26 /


jak go uszczelniłes to na wolnych ssie wiecej gazu w stosunku co do powietrza i obroty spadły .... wiec wyreguluj srubka na parowniku, ....czułośc membrany...Pozdr!

tachu Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-02-25 21:45:08 /


tu wlasnie nie mam pewnosci, bo rura do filtra jest klejona tasma izolacyjna i mozliwe ze sie rozszczelnila. ale jutro bedzei nowa cala rua, coprawda nie oryginal ale szczelna.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-02-25 21:59:26 /


dzis poprawilem uszczelnienie i zalozylem szczelna rure, obroty sie podniosly, czyli jednak wczoraj bylo zle.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-02-26 21:41:10 /