logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Wyskakują biegi

Wyskakują biegi

Kłerwa wsteczny praktcznie nie działa tylko jak się go na chamca trzyma inaczej wyskoczy a sporadycznie wyskakuje czy to znaczy że skrzynia jest do wymiany???
Skrzynia jest cztero biegowa która na jeden sześć chodziła a tera jest dwa trzey V sześć

Ps: pisze tak bo mi sie klawiatka zdupiuła:}

Sid99 / 2003-05-11 00:18:33 /


no i zaczyna sie zabawa :)
niestety niewiem co jest przyczyna

Michal FAZI / 2003-05-11 10:49:57 /


masz zerwany tryb od wstecznego lub wygiety wodzik na ktorym osadzony jest tryb posredni, lub uszkodzony tryb posredni. Bedzie coraz gorzej i gorzej az wsteczny zupelnie zginie, wtedy bedziesz musial wyjac skrzynke :-(((

Mysza liil (EM) / 2003-05-11 13:28:08 /


mi zaczeła wyskakiwać 2 przy hamowaniu silnikiem :(((
no to papa miedziana :(

starrsky / 2003-05-12 19:18:59 /


No, Ja też niewiem czy do miedzianej zajade bo ostatni łozysko na sprzegle mi dupło i jeden tłok nie chodzi, no a o dyfrze nic nie mówie:(((

Sid99 / 2003-05-19 20:35:55 /


Rozebrałem skrzynie i okazało się że to synchronizator i brak oleju(poprzedni włascicie powiedział że olej jest) no 100g chyba było.

Sid99 / 2003-05-20 19:57:53 /


Tez mialem to samo, cholerna skrzynia byla bez oleju, a mialo byc ok. Ale wiesz co, uwazaj!! Bo teraz jak zalejesz ja olejem to moga sie slizgac zeby i poodpadaja, jak ja zalalem to od razu zniknela jedynka :-(((.
Nie wiem jak to ocenic, ale jak jezdziles bez oleju to moze juz jej lepiej nie zalewac i szukac nowej :-(.

wadol1 Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-20 20:30:59 /


Synchronizator na wstecznym... ciekawa sprawa...

Mysza liil (EM) / 2003-05-22 11:15:50 /


Synchronizatory rtrzeciego iczwartego biegu a wsteczn to był prze takie dupstwo co mi tam przeskoczyło. Kurde rozebrałem moj silnik i co się okazało zobaczcie sami:(((

Sid99 / 2003-05-22 19:30:43 /


oj czysto to tu nie jest, Ja mam silnik 20 letni, nie ruszany polską ręką, oprócz mojej czasami i na mienralnym jeżdże a troszku czyściej u mnie, cienki nagar, a nie takie grudyciekawe co by było, jakbyś wlać sysntetyka do tego motoru?

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-05-22 20:37:00 /


nie trzeba niczego lac zeby zalatwic silnik. ja mialem taki w ktorym zardzewial blok od wewnatrz bo byl przez pare lat nie jezdzony i drobne odpady tej rdzy zalatwily wal i panewki. niepotrzebna robota byla.

Kriss_MustangII / 2003-05-22 20:46:38 /


Niwiem co robić jeżeli wał bedzie w takim samym stanie jak klawiaturka i cala reszta jak np tłoki czy cylindry w srodku wyjechane........ Nie chce aż mi się dalej go rozbierać bo niespodzianek mam dość:-(. I w takiej sytuacjie moja 2.3 zamienia sie w 1.6 łaaaaaaaaaa

Sid99 / 2003-05-22 20:51:02 /


to nie jest wina zlego oleju
tylko zlego wlasciciela ktory przez 50tys nie zmienial oleju a silnik tylko szpachlowal dookola zeby nie wyciekalo

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-22 20:56:50 /


ale pociesze Cie
moj 2.8 byl w bardzo podobnym stanie
wymoczylem go solidnie w ropie, wyczyscilem, zrobilem wszystkie szlify
przejechal 70tys i nadal ma idealna kompresje

wiec nie lam sie i rob ;)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-22 21:16:31 /


obawiam się że masz już końcówkę panewek na wałku rozrządu. w v-kach jak kończą się panewki to nie dochodzi smarowanie do głowic i zaczyna zbierać się tam syf... jedyny ratunek to zrobienie szlifów wałka rozrządu i pewnie wału korbowego...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-23 08:26:42 /


Mój wyglądał podobnie, a okazał się dużo lepszy niż było widać... Nie łam się, rozbierz go do gołego bloku, wymyj w nafcie i pomierz, obejrzyj, zaproś kogoś, kto ci pomoże i będziesz jeszcze na nim jeździł. Trzymamy kciuki!

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-23 08:27:41 /


Ja p*****e ja się martwię że wlałem teraz lotosa 15w/40 na jakieś 6000 czy 7000 tyś bo kaski zabrakło, ten silnik na zdjęciach wygląda jak by go ktoś dżemem obsmarował... Ciężki miał żywot...

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-05-23 09:59:03 /


a moze ktos tam wlal litr uszczelniacza olej i jakos zapomnial go zmienic Sid badz dobrej mysli

Michal FAZI / 2003-05-23 10:35:38 /


Na moje oko to wygląda jak wygląda bo nie był w ruchu jakiś czas.Widać to odrazu - przyrdzewiała klawiatura,pewnie najwiecej rdzy widać z pokryw bo podgniły od środka.Ogólnie mówiąc ktoś go źle przechowywał,jeśli nie ma wrzerów na podzespołach do się zrobić...

aro / 2003-05-23 10:44:38 /


Babaloo o co Ci chodziło z tym Lotosem ?? I jaki ma to związek z pokazanym wyżej silnikiem ??

Gościu o co chodziło z wymianą oleju co 3 tysiące ?? Czy to aby nie przesada

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-23 18:02:01 /


jesli pod tym szlamem jest rdza na bloku to musisz ja doszorowac do golej stali bo sie wyplucze i odpadnie z czasem - zalatwi panewki jak u mnie. jesli nie podaje oleju na klawiature to faktycznie wydatek spory cie czeka.
powodzenia.

Kriss_MustangII / 2003-05-23 18:18:05 /


ja tam smigam na lotosie mineralnym 15w40 silnik ma sie dobrze, nie przesadzajcie az tak, chyba ze ktos ma alergie na wszytsko co 'made in poland' ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-24 01:17:42 /


ja tyz smigam na lotosie "gas" + militec i jezdzi mi to ladnie i tez odpukac nie narzekam poza tym na temat lotosa slyszalem bardzo cieple slowa :) zreszta kazdy robi jak uwaza

Michal FAZI / 2003-05-24 10:40:42 /


co do skrzyni chciałem zapytać ile może kosztować wymiana synchronizatora lub łódeczek wstecznego biegu w skrzyni 4biegowej

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-08-09 19:37:26 /