logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » pompa i zasilanie w przerobionym na k-jet

pompa i zasilanie w przerobionym na k-jet

mam przerobiony gaznik na k-jet i wiaze sie z tym problem taki, ze sie zapowietrza. jak mam pol baku to troche pobuja na dziurach, smok w baku zalapie troche powietrza i silnik wariuje. musze caly czas miec 3/4 w baku.
Silniki z wtryskiem maja bak wyposazony w takie grodzie zeby paliwo nie falowalo. co mozna zrobic? jakis patent?

Kriss_MustangII / 2003-05-13 17:29:13 /


o ile dobrze kojaze to powinien byc akumulator paliwa, sparwdz w opisie k-jeta na stronie

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-13 19:39:29 /


akumulator paliwa jest ok chodzi o zapowietrzanie ukladu bedace wynikiem nieprzystosowanego do elektrycznej pompki zbiornika paliwa

Kriss_MustangII / 2003-05-13 20:37:42 /


mam to samo u siebie ;) na razie tankuje duużo paliwa ;) a tak na poważnie to w zbiorniku powinny być przegrody i innej budowy smok tak zeby podczas pokonywania zakrętów czy przyspieszania paliwo nie odpływało od smoka... są chytba 2 wyjścia.. 1 szukać zbiornika paliwa przystosowanego do wtrysku lub znaleźć kogoś kto podejmie się wspawania przegród w istniejący zbiornik ;) druga opcja jest mocno rozrywkowa ;)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-14 08:45:35 /


...dzirń dobry czy mógłby mi pan wspawać kawałek blachy w rozdzielacz paliwa ? :DDD

starrsky / 2003-05-14 09:06:50 /


znaczy w zbiornik :) sory ale mam juz zboczenie z rozdzielaczami :)

starrsky / 2003-05-14 09:07:54 /


hmm, a moze zamiast spawac granat od srodka wystarczyloby zrobic tak jak maja pozy lancuchowe-spalinowe. nalozyc na smog filc lezacy troche na dnie i on nie pozwala na odslanianie smoga. filc jest zawsze mokry i paliwo sie po nim ciagnie.
w nowych samochodach nie ma przegrod blaszanych tylko sa takie rynienki plastykowe i w nich zanurzona jest pompa paliwa.

Kriss_MustangII / 2003-05-14 10:29:22 /


pily lancuchowe, wyzej mialo byc.

Kriss_MustangII / 2003-05-14 10:31:33 /


W toruniu ostatnio 2 gości spawało zbiornik, pisali w gazetach :)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-05-14 10:31:35 /


wody sie nalewa i da sie pospawac

konk / 2003-05-14 10:33:41 /


"filc jest zawsze mokry" --> taki patent jest moze i dobry przy układach gaźnikowych gdzie pompa ma niewielką wydajność tłoczenia... w przypadku układów wtryskowych pompa w ciągo 30s przepompowuje 1L beny!!! nie sądze aby filc był w stanie takie ilości zmagazynować.....

spotkałem się również z rozwiązaniem gdzie smok był pod "durślakiem" ;) tzn.: nad spokiem była półokrągła kopuła z małymi otworkami. podczas przechyłów czy zakrętów z takiej "kopuły" paliwo ucieka znacznie wolniej.. moze więc coś takiego zainstalować ale też wiąże się to z rozpruciem baku...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-14 11:36:23 /


Odświeżę nieco temat...

Czy ktoś może powiedzieć ile powinno się wykonać przegród i na jaką głębokość mają one być "zanurzone" ? Chodzi mi o bak od Taunusa i przegrody ograniczające wahania poziomu paliwa.

Uprzedzając komentarze o spawaniu baku - bak jest nowy.

Jeti Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-23 22:17:51 /


Jeti - mogę Ci pożyczyć lekko uszkodzony bak od Granady z K-jetem w celu przeprowadzenia sekcji, o ile to w czymś pomoże. Mam na myśli taką sekcję, po której jeszcze będzie się dało go poskładać.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-25 00:10:58 /


Dzięki Rafał. Obawiam się jednak, że sekcja musiałaby być nieodwracalna. Nikt się nie podejmie raczej pospawania tego z powrotem do kupy.

Jeti Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-25 09:06:17 /


Jeti, złe wieści mi przynosisz, bo to by znaczyło, że tego zbiornika już teraz nie da się naprawić. A przecież takie rzeczy się robi.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-25 18:03:09 /


Oficjalna procedura mówi wyraźnie, że używany zbiornik należy przed spawaniem kilka godzin gotować w wodzie.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-25 22:14:34 /


zalać wodą i zostawić na wierzchu tylko spawany element. Spawałem tak i żyję.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-26 07:34:10 /


to jest procedura nieoficjalna, ale za to bardzo rozpowszechniona ;)

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-26 08:45:37 /


Niektórzy zamiast wody używają piasku. Jeszcze inni lutują kolbą tak jak lutuje się rynny.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-26 08:51:18 /


Ja lutowałem kolbą :) Ale nie miała tyle mocy, więc dogrzewałem miedziany grot palnikiem acetylenowym :)

Mysza liil (EM) / 2007-06-26 09:46:38 /


Skoro już jesteśmy przy temacie, to czy da się rozciąć na łączeniu tak, żeby kiedyś w przyszłości dało się znowu zespawać albo zlutować? Zwłaszcza, że i tak miejscami przerdzewiało? Jeśli tak, to Jeti wal do mnie. Młotek i łom wystarczy, czy trzeba delikatnie, albo może wprost przeciwnie, kątówką?

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-17 13:40:23 /


Łączenie w baku to raczej najtrudniejsze miejsce do rozcięcia.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-17 23:53:21 /