logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Czy amortyzatory tylne będą pasować do 2.8i od innych modeli???

Czy amortyzatory tylne będą pasować do 2.8i od innych modeli???

Witam! i dokładnie jak w temacie:

Mam 2.8i i chcę kupić amortyzatory.

Zaproponowano mi tylne od innych modeli Capri, jednak w katalogu od innych teoretycznie nie pasują.
Chcę kupić KYB dwururowe gazowe "twin tube" numer katalogowy: 343046

Co Wy na to, proszę o szybkie odpowiedzi!

lutek / 2003-05-28 23:17:48 /


pasowac beda, tylko sa nieco bardziej miekkie

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-05-28 23:28:37 /


katalog niby wyklucza 2.8 ale to bez sensu - zwlaszcza jesli chodzi o tyl
ja mam komplet gazowek (z tylu jednorurowe-monotube) juz pol roku i jestem zadowolony - pisalem juz zreszta

Maciasek_3M / 2003-05-29 09:19:10 /


Też mam chęci na amortyzatory do Capri 2.8i i preferuje sportowy charakter jazdy.
Faktycznie w wiekszosci katalogow pojemnosc 2.8 jest pomijana, w moim przypadku wybor padł na Koni poniewaz maja amory do 2.8i, ale mam dylemat poniewaz buda pierwotnie była wyposazona w silnik 2.3. Wiec czy nabyte amortyzatory sa po prostu twardsze czy roznia sie mocowaniami?
Dzieki za pomoc.

Mike_mk3 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-04-21 16:27:08 /


2.8i miało inne kolumy macpersona, z fabrycznymi wkładami bilsteina, i one chyba nie sa wyjmowalne, wiec to jest chyba powód braku dostępności jakichkolwiek innych do tego modelu.
koni do 2.8i ? jak ja kupowałem były do wszystkiego poza 2.8i, (żółte 'sport'), jezeli to te to sa fajne, twardość mozna regulować, ale zapomnij o miekkiej bujance, nawet w najbardziej miekkim ustawieniu sa twarde, przynajmniej jak na polskie drogi.
pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-21 17:53:41 /


aaa tylne... sory, ide spać czy cos juz nie bede pisać :/

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-21 17:57:49 /


wklady bilsteina sa wyjmowalne, od spodu jest sruba, mozna je regenerowac w Warszawie
Do oryginalnych kolumn od 2.8i nie beda pasowac zwykle wklady (koni tez nie), trzeba by zmienic cale kolumny na zwykle
jak zajrzy sie przez sprezyne to tloczysko 2.8i ma okolo 4-5cm grubosci, zwykle okolo 2cm

tylne amorki byly owszem twardsze ale zwykle pasuja, mozna tu jak najbardziej zalozyc koni czy cos podobnego

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-21 23:10:17 /


To jaki będzie efekt jezeli wrzuce amortyzatory Koni przeznaczone dla 2.3 (bo taka buda), a bede sie poruszal na silniku 2.8i ? Roznica nie powinna byc jakas znaczaca.
Jeszcze raz dzieki za wszelkie info.

Mike_mk3 Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-04-22 09:21:00 /


2.8i byl fabrycznie troche nizszy i twardszy
ale jesli masz bude z zawieszeniem od 2.3 to po zalozeniu koni bedzie jeszcze twardszy

ja mam 2.8i ze zwyklymi kolumnami i koni

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-04-22 10:10:40 /


mam takie pytanko czy da sie zaadaptować jakieś inne amorki na przód od innych samochodów do Capri ?
moje sa już dość wytłuczone i wątpię zęby trzymały a mam zawiaski ściągnięty wiec chce to odrazu zrobić

chyba ze ktoś ma jakieś używki w niezłym stanie to chętnie przygarnę
pozdro

karolkrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-01-03 16:48:08 /


kup nowe nie sa wcale takie drogie a satysfakcja gwarantowana,niebo a ziemia :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-01-03 19:02:01 /


Witam...
Czy amorki widoczne na zdjęciu są z 2.8i?
Czy są to wkłady? Czy po odkręceniu nakrętki nie rozpadnie mi sie wszystko?
Oznaczenie to Sachs & coś tam. Na naklejce był kolor zółty i zielony.
Jak sprawdzić czy sprężyny który przy tym były są od 2.8i?
Jaka jest średnica drutu w sprężynie 2.8i.
To chyba tyle. Pozdrawiam!!!

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-14 21:40:25 /


to sa amorki na grubej ruze czyli takie jak w modelu 2.8i i powinny to byc bilsteiny, nie polecam rozbierac bo potem nie zlozysz ich tak aby dzialaly dobrze, mozna je zregenerowac na nowe i beda jeszcze dlugo jezdzic, jezeli bedziesz potrzebowal w tym temacie pomocy daj znac

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-14 23:02:31 /


Te trzymają idealnie i chodzą tak samo oba. Więc nie będe ich rozbierał. Chciałem je wymontować w ceku wypiaskowania obudowy mcpersona ale w takim razie dam sobie spokój.
Zastanawia mnie tylko dlaczego jest na nich naklejka sachs. Postaram sie ja dzisiaj rozszyfrować bo ciekaw jestem czy to możliwe ze sa wkłady bilstein w amorkach sachs.

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-15 10:04:07 /


naklejka sachsa jest dlatego ze obudowy mcpersonów produkowal sachs za to wklad jest bilsteina

wypiaskowac mozesz ale daj to komus tak zabepiecozne aby ci nie nasypal piachu na trzepien i tam tego nie poaskowal to nic sie nie stanie pozniej malowanie z pendzla lub spray

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-15 10:36:16 /


Dzięki wielkie za informacje.
To jeszcze jak jest ze sprężynami do 2.8i były różnice w grubości druta ?

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-15 19:23:39 /


grubosci drutu w V6 byly takie same roznily sie tylko wysokościa w 2.8i orginaly byly lekko nizsze

w R4 sprezyny sa z cienszego drutu i bardziej miekkie

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-15 20:01:11 /


ok dzieki wielkie jeszcze raz...

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-08-15 20:18:30 /