logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » mam problem z automatem C3

mam problem z automatem C3

Problem nastepuący otóz w mojej grani jest tylko P nic więcej nie wchodzi znaczy macham lewarkiem pociskam gaz i nic nie chodzi olej jest w stanie,czy może to być pompa olejowa ta łącząca silnik ze skrzynią? a jeśli skrzynia padła to co najprawdopodobnie??help........... jeśli jakaś dobra osoba może mi podesłać poradę na sms'a to będę wdezięczny a pozatym od tego zależy uczestnictwo na Pucharze Capri!:(

gilmor / 2003-05-29 19:38:43 /


a moze cięgno od lewarka nie chodzi?? sprawdź, czy jak przesuwasz lewarek to odpowiada to rychom dźwigni na skrzynce...

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-05-29 23:01:42 /


POMOCY, bo po ustanowieniu mojego nowego rekordu w szybkości i ilości zrzucania i wrzucania skrzyni na glebie wszystkie członki mi opadły. Mianowicie:
Po założeniu skrzyni (C3) i przykręceniu jej do silnika (2.8i) nie dało się obrócić wału korbowego, celem przykrecenia wszystkich nakretek do konwertera. Flywheel przykręcony prawidłowo (krążek centrujący-flywheel-podkładka pod śruby, śruby oryginalne), konwerter przed nasadzeniem skrzyni na silnik był usytuowany raczej prawidłowo (wałek wsadzony w skrzynię, załapał na wieloklin, następnie konwerter nasadzony na wałek, wskoczył na zębatki wałka, dało się obracać konwerterem). Po skręceniu wszystkiego brak możliwości obracania wałem. Skrzynia oryginalnie chyba od 2.0, na pewno nie od 2.8, flywheel i konwerter albo od 2.3 albo od 2.8 - na 4 śruby. Wałek oryginalny z TEJ skrzyni. Skrzynię dało się skręcić bez żadnych oporów. O co chodzi??? Konwerter klinuje się na dzwonie? W zależności od pojemności były mniejsze/większe dzwony? HELP

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 20:56:17 /


Źle założyłeś - ot co....

Rozepnij, przekręć, zakręć i się ciesz jazdą :)

PzDr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-07-09 21:22:56 /


Hmmm robiłem to dziś 3 razy. I proszę o konkretne porady, bo że coś złożyłem nie tak to akurat wiem. Może problem leży gdzieś w konwerterze nie od kompletu?

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 21:26:20 /


Nie ma innej opcyji - konwerter źle założyłeś na skrzynie i to wszystko - zblokowało Ci ją po prostu. Mam nadzieję, że nie uszkodziłeś pompy bo przy właśnie takim złym założeniu jest to możliwe.
Konwerter jak go włożysz wchodzi jakby na dwa razy. Najpierw delikatnie dojeżdżasz do końca i obracasz dociskając - szukasz tego drugiego raza :)

Powodzenia


PzDr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-07-09 21:30:24 /


Dodam, że szpilki od konwertera spasowałem z otworami flywheela...........

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 21:33:08 /


I konwerter wskoczył "na 2 razy". Nie raz zakładałem skrzynie i o takich podstawach wiem........

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 21:33:58 /


tyle, że chyba w C3 takie "dwa razy" są dwa położenia....
Jeden ok, drugi kaka :(


PzDr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-07-09 21:35:27 /


No zobacze jeszcze jutro, ale jestem na 99% pewny, że konwerter siedzi prawidłowo. Miałem wrażenie że ten konwerter jest trochę większy, nie tylko średnicą ale i wysokością od tego oryginalnego od tej skrzyni (nie założyłem oryginalnego bo flywheel od niego się wziął pękł jakiś czas temu). Może ten wałek pomiędzy skrzynię a konwerter jest jakiś dłuższy?

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 21:40:39 /


Chodzi Ci o to, że o 180 stopni trza obrócić? Nie wydaje mi się, jak wskoczył to wskoczył....

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-09 21:42:19 /


raczej napewno nie ma opcji "180 stopni", ze tak jest gut a naodwrot jest zle.
najpewniej nie siadło wszystko do kupy odpowiednio gleboko, pompa i walek mocy.
teraz ci nie sprawdze, ale za dnia zejde do garazu i pomierze dzwony, moze faktycznie byly rozne, chc wydaje mi sie to nieprawdopodobne. bardziej rozne dlugosci walkow do pompy przy roznej pojemnosci konwertera. maly ma dluga a duzy krotka. czyli sumaryczna dlugosc jest zawsze taka sama.
flywheel+konwerter niezaleznie od wersji powinien miec więc tą samą długośc.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-07-09 22:42:14 /


Też właśnie o tym wałku myślałem.... może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-10 00:18:57 /


A nie wlozyles tego walka odwrotnie? Bo sie da ...

Hektor / 2011-07-10 10:09:37 /


Nie da się, różnią się wielowypusty.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-10 11:12:40 /


U mnie sie dalo, tzn. nie dalo bo walek za bardzo wystawal, na szczescie w pore sie zorientowalem.

Hektor / 2011-07-10 11:13:41 /


Odwrotnie nie pasuje na wielowypust, sprawdzałem i w jedną i drugą mańkę, jest założony prawidłowo.

Arek 3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-10 11:18:12 /


Z wałkami mocy może być dobry trop. W Granatniku 2,8 miałem akcję że wycięło wieloklin w konwerterze, okazało się że wałek mocy "wchodził" w konwerter na 1/3 głębokości wieloklinu. Wtedy nie zastanawiałem się nad tym głębiej, założyłem drugi konwerter i hulało dalej :) ale jak się teraz zastanowić to może wałek był za krótki.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-07-10 11:27:58 /