logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Koło zamachowe do R4

Koło zamachowe do R4

Zasadnicze pytanie czy koło zamachowe od 2.0 r4 Pinto jest cięższe od koła z silnika 1.6 R4 ??
Jesli tak to czy można je swobodnie zamienić ?
Może ktoś z was już próbował?

Vixent Vigilante...† Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-25 12:54:45 /


koło od 2,0 jest na pewno cięższe i jest przystosowane do większego sprzęgła (tarcza, docisk). Można założyć do 2,0 koło od 1,6 ale z całym sprzęgłem.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 13:01:03 /


jeśli chcesz mam do sprzedania lekkie kółko do 1.6 pod tarcze od 1.6, nie pamiętam dokładnej wagi ale poniżej 5kg. oddam za 100zł

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 13:05:23 /


koło od 1.6 wraz z sprzęgłem posiadam ,ale czy to da znaczącą różnicę ?? Natomiast drogi Pająku potrzebowałbym od ciebie jakiegoś gaźnika od 2.0 r4

Vixent Vigilante...† Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-25 13:08:21 /



Jesli założysz do 2.0 całe sprzęgło od 1.6 to da to w efekcie zmniejszenie bezwładności w układzie korbowym i silnik zyska przez to na mocy, bedzie sie lepiej wkręcał na obroty ale straci na momencie obrotowym oraz mogą wystąpić problemy z przeniesieniem sił poprzez to sprzęgło czyli może poprostu slizgac.

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 13:16:32 /


da znaczącą różnice, będzie się wkręcał wściekle i jeżeli to wykorzystasz to będzie fajnie zasuwał, gaźnik z kolektorem również posiadam, pewniaka do założenia oddam za 250zl z kolektorem bez filtra.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 13:17:58 /


a sumując koło zamachowe z mostem orginalnym od 1.6 i skrzynią 4 na silniku 2.0 efekt końcowy będzie znaczący?
p.s.
Pająku a jaka cena ostateczna ??

Vixent Vigilante...† Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-25 13:31:41 /


most 4.11 + motor 2.0 na lekkim kółku, to już fajnie będzie się zbierało, na miasto idealne, max jakieś 160km/h
cena 300zł za wszystko

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 13:42:32 /


...a pierwszy bieg będzie się kończył przy 25 km/h :)

Śmietan / 2007-07-25 14:04:43 /


i w mieście jadę max 90 :)

Vixent Vigilante...† Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-25 14:23:57 /


a ja dziś wyjąłem sprzegło od 2.0 i założyłem starą tarcze od 1.6 - miała identyczną średnice tylko większy otwór na wałek sprzegłowy (25 zamiast 23 mm).

A może to już było od 1.6 ???

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 21:37:56 /


albo 1.6 od sierry, chyba były takie jak w 2.0 ale głowy nie dam bo szkoda :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 22:53:16 /


Stare sprzegło miałem z Caprika - 1.6 + 4 biegi wodzikowa skrzynia ...

i pasuje na N9 .... a moze przy tym 2.0 juz siedział zamach i sprzegło od 1.6 ? cholera wie :-) Fakt, że silnik i skrzynia 4 biegi (wewnętrzne wodziki) były od Sierry. Ale sprzegło nie pasowało do N9

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-07-25 23:19:07 /


no to ładnie zmierzyłem ,docisk ma 210 mm
Czyli jest taki jak od 2.0 Sprzęgła z sierry 1,6 było takie jak w 2.0.
Sprzęgło orginalne z taunusa 1.6 było mniejsze.

Vixent Vigilante...† Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-07-26 10:14:33 /


Da rade taka operacja: Kompletne sprzęgło od taunusa 1,6 do sierry 2,0???? Czy łozysko oporowe może zostać od 2.0???

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-09-03 22:16:41 /


Srednice tarcz są generalnie takie same - tarcza może sie różnić wieloklinem na wałek sprzegłowy w skrzyni .......... ja mam przy 2.0 tarcze od 1.6 ;-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-09-04 12:59:51 /