logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Most i przekładnia kierownicza - prośba o identyfikacje części

Most i przekładnia kierownicza - prośba o identyfikacje części

Znalazłem na szrocie 2 części , które według sprzedawcy sa mostem od Capri i przekładnią kierowniczą od Escort. Możecie na podstawie tych zdjęc powiedzieć czy jest to "duży" most od Capri i czy jest to przekładnia kierownicza od Escorta MK 2 (ma takie 3 sztuki).

Pzdr

Jarek / 2007-08-25 19:13:19 /


Most jest napewno mały

PSIAŁA / 2007-08-25 20:29:41 /


most patrząc po mocowaniu stabilizatora i mocowaniach do resorów - capri.
Ale jaki dokładnie pojęcia nie mam ;D
3ba by otworzyć tył i poobracać kołem - jest na nim wybite przełożenie.

michalch83 / 2007-08-25 20:48:48 /


Mówię,że most jest na bank mały

PSIAŁA / 2007-08-25 21:14:31 /


co to znaczy: "maly"

otwierany jest od tylu, a wiec to Salisbury, a nie Timken

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-08-27 02:06:22 /


otwierany od tyu i napewno nie z dużym ukadem różnicowym tylko malym.Nie wiem jak to w capri się ma z przelożeniami.od taunusa to wiem co jakie przelozenie a o capri pewnie podobnie

PSIAŁA / 2007-08-27 12:02:33 /


To jest Salisbury tylko nie wiem jak pozanać czy "mały" mechanizm różnicowy czy "duży".


Pzdr

Jarek / 2007-08-27 14:54:05 /


W caprikach nie było rozrurznienia mały duży. Tylko w taunusie tak bylo .


W capri wystepowaly 2 typy mostow Timken i Salisbury . Ten pierwwzy mial mechanizm przykrecany z przodu . Drugi z tylu .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-08-27 14:59:38 /


mi to wygląda na most od escorta mk1/mk2, ten most ma małą gruchę która nie występowała w capri. Duża grucha miała odstający kołnierz do którego przykręca się dekiel.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-08-27 16:08:57 /


za most stówę dam :)) będzie kolejny zapas do escorta :)

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-08-27 16:09:43 /


Jarek - Capri i Escort RWD konstrukcyjnie są niemal identyczne. Ewidentnym ułatwieniem byłby pomiar z natury:
1. odległości pomiędzy sworzniami dolnymi z maglownicy
2. szerokości pomiędzy przylgniami bębnów z mostu
Zarówno mostów jaki i magli do Escortów RWD i Capri leży nam w garażu kilkanaście, więc wynik byłby jednoznaczny.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-08-29 15:33:42 /


Most jest do wzięcia za 200 zł na szrocie pod Elblągiem. Adresu w tym momencie nie mam. Moge podac jak wróce z wakacji. Nawet ciekawy szrot sporo częsci do starszych samochodó tylko trzeba osobiście jechac i znać sie po własciciel kojarzy samochody i nie ma opisanych czesci. Ja rezygnuje z tego mostu bo chce ten z duza a gruchą a ta była dla mnie od początku za mała tylko chcialem sie upewnić.

Pzdr

Jarek / 2007-08-29 18:26:52 /


Most 90% od Escorta. Most Capri przy mocowaniach resorow ma otwory do przykrecenia amortyzatorow. Amortyzatory Escorta sa przykrecane do dolnej plyty mocowania resorow...

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-08-30 09:59:14 /