logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » układ chłodzenia » 2,0 V6 nyl idzie płyn chłodzący do oleju silnik po remoncie

2,0 V6 nyl idzie płyn chłodzący do oleju silnik po remoncie

Witajcie parę lat temu robiłem mały remont silnika do mojego capri 2,0 v6 nowe panewki pierścienie hon , głowica planowanie blok kamieniem wyrównałem ile się dało . Pomóżcie czy nie zrobiłem gdzieś błędu , kolektor ssący ? dekiel rozrządu ? Nie widzi mi się aby tak odrazu uszczelka głowicy puściła . Przerabiał ktoś podobny temat ?

luki299 / 2024-02-27 11:44:11 /


Pomierz kompresję, jeśli uszczelki głowic puściły, zobaczysz to w pomiarach.
Woda może iść do oleju przez źle skręcony kolektor dolotowy albo źle dobrane uszczelki pokrywy rozrządu (te gumowe, dookoła kanałów wodnych).
Dokręcałeś głowice i dolot po pierwszym nagrzaniu silnika i jego ostudzeniu?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-02-27 11:51:25 /


Opisz to bardziej po polsku.
Jakie masz objawy, co się dzieje, co zdążyłeś zweryfikować, czego oczekujesz?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-02-27 11:51:28 /


Mnie uszczelka poszła po 30 minutach jazdy kiedy nie dociągnąłem głowic po rozgrzaniu.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-02-27 12:34:19 /


jakie uszczelki założyłeś? jak Ajusa to pewnie szkoda szukać tylko wszystko wymienić na nowo
kompresja niekoniecznie pokaże, jak uszczelka puściła między kanałem chodzenia a olejowym? ale jak pokaże to sprawa jasna.
kolektor ssący jest zawsze podejrzany, ja to zawsze smaruje cieniutko reinzem.
Pod pokrywą rozrządu oprócz uszczelek są stalowe tulejki które rdzewieją, dobrze je wymienić. Te oringi są takie kwadratowe, mam jeszcze oryginalne i chyba jeszcze jakieś tulejki

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-02-27 12:36:42 /


Mi tak miksowało jak podstawa filtra oleju (chłodniczka / wymiennik ciepła) puściła

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2024-02-27 19:29:07 /


>> kamieniem wyrównałem ile się dało<<
słowa klucze do rozwiązania problemu. Smarowanie klawiatur przez rysy w bloku idzie do układu chłodzenia.
Rozebrać, dać blok do splanowania w zakładzie i jeździć.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2024-02-27 20:12:35 /


Zlokalizowana usterke krzywy blok już rozebrałem zawożę do szlifu . Uzupełniłem płyn założyłem pompkę na korek chłodnicy nabiłem 1,5 bar i ściągałem pokrywę zaworów cieknie na łączeniu głowicy z blokiem . Kolejny temat wyszedł panewki walka rozrządu gdzie je dostanę ? 🙏 Dzięki 💪😎

luki299 / 2024-03-01 18:25:05 /


W kwestiach silnikowych idź do gościa, który jako pierwszy odezwał się w tym wątku. Marcin ma czarny pas mistrzowski w tych naszych silnikach.

Bartłomiej Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-03-01 19:44:26 /


Panewki w USA. Ford bronco II, ranger, aerostar z tych lat miały 2,8. Wszystko tam jest w przeciwieństwie do EU...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2024-03-01 20:23:57 /


może krzywy, może porysowany a może po prostu nie dociągnięte,
panewek w tej chwili nie mam, ale mogę załatwić
pytanie jaki to rocznik silnika, tam były dwa komplety średnic, przed i po 9.82

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-03-02 00:51:14 /