logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » Doprowadzenie gazu do gaźnika 2.8

Doprowadzenie gazu do gaźnika 2.8

Mam pytanie chciałem doprowadzić gaz bezpośrednio do gardzieli gażnika tylko w którym miejscu mam się wwiercać w gażnik nad czy pod przepustnicami od ssania?

Pozdrawiam

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-15 13:07:46 /


jeśli chcesz zastosować tzw. wkrętki to są montowane pod zwężką mniejwięcej pod dyszą doprowadzającą paliwo. przy weberach wkrętka powinna mieć ok 10mm średnicy.
jeśli bedziesz chciał odpalać z gazu musisz przestawić automat do ssania tak zeby przepustnice nie domykały się nawet na zimym silniku. inaczej przy odpale silnik będzie zalewał się gazem.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-15 13:12:00 /


A czy ważna jest głębokość wpuszczenia dysz gazu w gardziel??

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-15 13:13:36 /


gratuluje wyboru :) ja mam wkretki 'tak do połowy' ssanie mam zostawione, ale odpalam na gazie z pedałem gazu 'do dechy' (przepustnice ssania sie lekko uchylaja i mam sprawny gaz i benzynke ... no do czasu jak sie nie rozreguluje ;)
pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-15 19:07:35 /


witam
czy moglibyście panowe przybliżyć mi sposób wykonania "wkrętek" z czego to zrobić i jak zamontowac,poradźcie też jaki gaźnik wybrać,bo zmieniam kolektor ssący i moge prawie dowolnie dobrać gaźnik 1 lub 2 przelot,mam 6na9cm miejsca,więc od biedy 2przelot sie zmieści

.mat. / 2004-06-29 23:46:28 /


do czego?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-30 08:20:31 /


witam
myślałem,że uda sie uniknąć tego pytania :D,mam fieste 1.1 z gaźnikiem szufladą aktualnie.jestem teraz w trakcie przygotowań głowicy z mk1,zaniedługo bede miał kolektor ssący z mk3,po połączeniu powinno to dać ładnych kilka koników więcej[głowica z zrównanymi kanałami z kolektorem i wygładzone ostre krawędzie,no i większe zawory niż teraz mam,kolektor lepszej konstrukcji].zaraz po złożeniu silnika bedzie gazowany i bedzie cały czas śmigał na gazie.akrualnie zastanawiam sie nad kupnem gaźnika z cc700,ładny 2przelot z gardzielami 30mm,na benzynie nie bede jezdził,więc nawet nie bede sie bawił w przerabianie dysz.
troche odszedłem od tematu,prosze o rozjaśnienie mi kwestii wkrętek,z czego to zrobić[rurka mosiężna??] i jak dobrać średnice?
jeszcze jedno,czy dałoby się po jednej wkrętne na cylinder zastosować,coś w rodzaju wtrysku wielokunktowego benzyny,nawiercić kolektor mniejwięcej tak jak ma to miejsce w mpi??
pozdrawiam mat

.mat. / 2004-06-30 10:15:28 /


mat, żadnych wkrętek w szufladzie!!!
tylko do klasycznych gaźników opadowych. Wbij w wyszukiwarkę słowo "wkrętki" w różnych wersjach zarówno deklinacyjnych jak i polskoliterowych, to już ktos dokładnie tłumaczył, chyba nawet Mysza.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-30 10:38:47 /


nie kapuje dlaczego przy wkretkach trzeba zdjąc klapki od ssania ostatnio zmontowałem kumplowi wkretki w gazniku ( silnik 2,8 gaznik) i ssanie działa doskonale ??? i mało tego autko odrzyło cholernie , wczesniej miał mikser odkrecalismy lpg i nic nie dawało i cholernie autko łapało temp teraz problem zniknął , mikser był od polyneza

Łukasz 33 radom / 2007-03-05 07:29:54 /