logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Capri MK IV - musicie to zobaczyć!

Capri MK IV - musicie to zobaczyć!

http://fordcapri.free.fr/diapo/new_c4.htm

Kurcze, no... to już nie to samo :(

Wojtek Sawicki / 2003-07-20 17:39:35 /


Odnoszę wrażenie, że lepiej zobaczyć http://www.capri.pl/assorted/new-capri.php

Jan Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-20 18:07:54 /


Tia.... ale ten mój wygląda jakoś inaczej, ma boczne wloty od mk1...

Wojtek Sawicki / 2003-07-20 18:57:01 /


Chyba bliżej mu do Focus'a ... niż do "prawdziwej" Caprysi

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-20 21:20:26 /


Świat się w kamela uObraca... :(((
Powinni zostawić legendę samej sobie.

Lloyd / 2003-07-20 21:42:44 /


Przeciez to "zmondeowany" cougar
poniżej cougar dla porównania
a niżej to nowe "piękne, cudowne, wspaniałe" capri
czyż nie są podobne

Gurden Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-20 21:42:49 /


ale przyznajcie ze jest ladniejszy od cougara i to sporo
i swoja droga milo ze nawiazuja chocby detalami do poczciwego Mk1

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-20 22:18:58 /


Z przykrością stwierdzam, że to auto mnie się nie podoba.
A miało być tak piękne (auto).
Spaprali, zrobili bardziej zaokrąglonego Mondeo.
Mam tylko cichą nadzieję, że ten samochód nie będzie się nazywał "Capri".

Albi_Poznan / 2003-07-20 23:18:44 /


kicha coś jak nowy garbus :(:(:(:(:(:(

papajPeCeKa / 2003-07-20 23:33:26 /


Racja, mogli bardziej się postarać - stylistyka leży :(

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-20 23:37:49 /


to juz nie to samo mogli by sie choc troche wysilic i zbudowac capri podobne do capri tak jak to zrobili z ostatnia wersja mustanga kumacie co mam na mysli?

Michal FAZI / 2003-07-20 23:38:19 /


Ten wlot powietrza poniżej rejestracji coś psuje gdyby nie on to może może by coś było fajnego z tego auta.

Albi_Poznan / 2003-07-20 23:39:45 /


Chodzi o to ?

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-20 23:47:20 /


I stary i nowy zarazem -> ewolucja

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-20 23:48:28 /


Ten nowy mustang jest piękny! Ale w ogole Amerykanie wiedza co dobre. A najlepszym przykladem jest najnowszy GT40, ktory wlasciwie jest z zewnatrz tym samym autem co kiedys :-)

B / 2003-07-20 23:52:23 /


Tak, z tym że Amerykanie nauczyli się na błędach. Poprzedni Mustang to żenada... a ten jeszcze przed nim wyglądał jak jakiś lumpen-escort. Po Mustangu 3 przestały być ładne...

Co do nowego Kapryśnego, to owszem, ma klin na masce imitujący garb z poprzednich modeli, ma przetłoczenie wzdłuż boku i boczne wloty jak MK1, ale... to zupełnie nie to.

Nie wiem, co myślą o tym inni, ale mi w Capri najbardziej podoba się charakter rasowego, hardkorowego "muscle car", rodem z przełomu lat 60-ych i 70-ych. Ta sylwetka... ta dłuuuga maska, i pas przedni uciekający ku dołowi, tak właśnie ma wyglądać kuzyn boskiego Mustanga, a nie takie coś, że w ogóle nie wiadomo czy to Ford, czy Celica, czy jeszcze insze ustrojstwo.

Pewnie co poniektórzy zlinczują mnie za ten pomysł, ale czekam właśnie na MK3 2.8, którego to stopniowo chcę przerobić na coś w rodzaju repliki Mustanga Mach1 (przód jeszcze jak w '67, ale tył już nowszy). Czekam też na przednie blachy od mustanga '67. więc raczej się z tego pomysłu nie wycofam... Sorki, no, marzyłem od lat o Shelby GT500, może przynajmniej zrobię sobie coś podobnego... ;)

Wojtek Sawicki / 2003-07-21 00:11:28 /


1379-dokladnie o to mi chodzi jak go widzisz to odrazu na mysl przychodzi to jaki on podobny do "oryginału" gt40 powala z nog a co do capri to mogli by sie postarac choc capri nie jest tak kultowe i popularne w usa jak mustang

Michal FAZI / 2003-07-21 00:26:07 /


Bo to chodzi o kase :( Nowe Capri będzie prawie w całości zbudowane z części innych modeli forda :( panowie chcą pociągnąć pieniądze ze starego i bardzo kiedyś popularnego modelu niskim kosztem. To jak z filmami i ich remake'ami. Kidyś Capri bardzo dobrze się sprzedawało, więc ludzie będą go w dużej części kupować przez sentyment :(

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-21 00:33:22 /


nowe capri na masce to ma przesranie a nie przetloczenie a wlot pod rejestracja wyglada jakby auto chcialo sie zezygac nic fajnego ani kultowego nie w nim widze ,a nowy mustang oj..... siedze wlasnie w ziemi waszyngtona i poluje na niego a jak go zobacze to odrazu kierowcy zaoferuje nerke na wymiane piekny hardcorowy wozek mniam...

TOMEK "MIARQA" Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-21 00:44:15 /


NIestety narazie to koncept :(

.:1379:. Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-21 00:49:03 /


Co do nowego mustanga... Owszem, to concept, a najbliższy model, jaki ma oficjalnie wejść, to dalsze rozwinięcie tego obecnie produkowanego badziewu :(

Wojtek Sawicki / 2003-07-21 01:05:21 /


Sorki, mój błąd - ten concept car forda faktycznie wejdzie, ale dopiero w 2005 roku. Tu jest lista pytań i odpowiedzi - http://bradbarnett.net/mustangs/concept/s197/#shelby

Zlikwidują ten szklany dach, podwyższą go nieco... No no, podobo też dogadali się znów z Karolkiem Shelby ;)

Zresztą nie dziwi mnie to. Każdy głupi widzi, że ten concept nawiązuje nie do zwykłego mustanga, ale do Shelby GT-500. Ma charakterystyczne pasy tylnych świateł, i wloty powietrza na boku i masce zupełnie jak GT-500 z 1968.

Wojtek Sawicki / 2003-07-21 01:15:54 /


Nie wiem moze jestem dziwny - ale ten który jest produkowany obecnie podoba mi sie bardziej i nie zgadzam sie na nazywanie go badziewiem ...

a ten nowy koncept taki sobie - do stylu oryginału to mu daleko i stylistycznie te niektóre smaczki dawnego tak zje....ane że po prostu psują efekt

ale i tak nie ma co gadać bo ten prototyp Capri mk4 to już max przegięcie

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 01:39:25 /


tylko wezcie pod uwage realia
mieszkamy w Europie, nie w stanach, tutaj nigdy samochody nie wygladaly tak jak tam, zawsze myslano o ekonomicznosci, nigy nie bylo zbytniego przepychu formy
Capri nam sie bardzo podoba ale ze swoja sylwetka przestal sie sprzedawac w latach 80-tych a wlasciwie juz pod koniec 70-tych szlo slabo
nie moga zrobic podobnego samochodu bo kosztowal by ich za duzo i sprzedaliby moze 10tys szt
musza zrobic zwyklego europejskiego forda ktory bedzie sie podobal "wiekszosci" a nie nam, dla nas pozostana tylko te drobne akcenty

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 08:14:41 /


A mnie się podoba i już ,wygląda byc może trochę mało oryginalnie (cała nowa linia fordów ma podobne akcenty w stylistyce przodu) ale z pewnoscią nie mozna go pomylic z inna marką . Bardziej by mnie interesowała zawartość umieszczona pod maską czy będzie to "stary " 2.5 V6 170 KM czy może jakiś inny z turbiną czy cuś ?

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 10:06:33 /


niestety na razie chyba nie przewidzieli zadnego V6
ale ma byc opcja R4 turbo 4x4

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 10:10:52 /


Jak widać sezon ogórkowy na maksa...
Panowie (Panie jak dotad się nie wypowiedziały, więc tak monopłciowo) - od półtora roku ciągnie się ten wątek jak smród za wojskiem. Wszystkie zdjęcia były już na stronce po kilka razy, większość opinii tez sie powtarza - zobaczcie http://www.capri.pl/assorted/new-capri.php - warto poczytać "ab Urbe condita". Niemniej jednak jako ze nowy Focus miał mieć także w ofercie opcję V6 (Duratec z Mondeo), coby konkurować z Golfem VR6 i Stilo Abarthem, a teraz fabryka chyłkiem sie z tego wycofuje, mój wniosek jest następujacy: w zamian za Focusa na pewno Capri MkIV będzie oferowany z motorem V6 (i byc może przy tej okazji napedem 4x4 z Jaguara X-type). Nie sądzę, aby ponownie Ford zamierzał produkować inne Capri w Anglii, a inne w Kolonii, ale o ile Brytyjskie pisma motoryzacyjne mówią o silnikach: R4-2.0 130 i 170 PS, V6-3.0 220 PS, V6 Compressor 300 PS i turbodiesel R4-1.9 130 PS, to niemieckie podają R4-2.0 130 i 170 PS, R4 turbo 2.0 - 220 PS oraz turbodiesla R5-2.4 (Volvo) 140 PS. Dowiemy sie lada rok, bez obaw - na pewno nie zmiesci sie nowy turbodiesel V6-2.7 (210 PS) opracowany dla Jaguara, albowiem jest on za duży nawet dla Mondeo.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 11:35:13 /


Diesel ?? Przedni napęd ?? Lepiej niech to nazwą Puma albo Cougar albo Gepard :-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-21 12:23:42 /


hmm, to pewnie nie bedzie drogie auto to pewnie bedzie duzo dodatkow do tuningu. juz widze te spojlery, reflektory, naklejki i wogole. bleee.

loqsh1 / 2003-07-22 23:56:32 /


paskuda ble nie moge patrzyc na nowego forda capri .Mam capri 1 i jeszcze sporo im pojerzdże . Jak mozna było to nazwac capri

RAFAŁ.MARZEC / 2003-09-10 22:53:18 /


Takie rysunki prototypów udało mnie się znaleźć.
O ile pierwszy wygląda średnio, to drugi jest całkiem niezły - wczesny rysunek jeszcze z wyraźnie widoczną linią tylnego nadkola.
Dlaczego tego nie wyprodukowali w liczbie 1.9 miliona egzemplarzy :(

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-02-09 08:38:29 /


:(

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-02-09 08:39:14 /


To są propozycje stylizacyjne z USA dla Mk I gdzieś z lat 66-67. I chwalić Boga, ze wybrali pomysły brytyjskie - dzięki temu udało się sprzedać 1,2 mln sztuk Mk I...
Swoją drogą ciekawe, w jaki sposób owe jankeskie wypociny trafiły do Billancourt, gdzie po niewielkich modyfikacjach trafiły do produkcji na płycie tożsamej z... Dacią 1310.



http://test-drivez.com/image.php?pic=/data_images/gallery/models/renault-17/renault-17-01.jpg

Ale - choć "firma spod znaku podnośnika" sprzedawała w owych latach w Europie znacznie więcej aut niż Ford - R17 znalazł tylko ciut ponad 300 tys. nabywców w ciągu 8 lat swej produkcji.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-02-09 09:19:07 /


Tu też można znaleźć kilka zdjęć pomysłów sprzed lat: http://www.fordcapriforum.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=29618
http://www.aronline.co.uk/blogs/concepts/concepts-and-prototypes/ford-capri-concept-and-prototypes/
http://www.classic-ford.org/cfp/tm.aspx?m=46442 http://retrorides.proboards.com/thread/113665/droop-snoot-capri-modular-aerodynamic

PiotrekFCapri / 2016-02-09 09:57:53 /


Podobno tylne okienko zmieniło kształt pod wpływem opinii pasażerów, którzy chorowali na kanapie z tyłu na klaustrofobię.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-02-09 10:28:19 /


Zgadza się.

PiotrekFCapri / 2016-02-09 11:06:26 /