logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » AUTOMAT ZNOW DRAMAT

AUTOMAT ZNOW DRAMAT

Hey .Nie wiem czy te skrzynie C3 sa tak awaryjen czy ja jakos tak zle trafiam ,bo co poniektorzy jezdza jezdza i nic im sie nie dzieje .ostatnio zj........ mi sie owa skrzynia wiec sie nie babralem w naprawe i kupilem inna w calosci .wlozylem i wszystko gralo 2 tyg .dzis jadac nagle zaczelo wywalac mi olej ze skrzyni w miejscu laczenia z silnikiem .w tamtej starej skrzyni tez mialem wycieki ale dzis leje jak z wiadra .Coz znow sie stalo ,czy jest tak jakis zimmering skad wycieka ten olej .Napewno co poniektorzy wiedza cos na ten temat .dzieki za wszystkie info. pzdr

vincent / 2003-07-26 16:32:09 /


Wielce prawdopodobne ze to simmering. Trzeba bylo zalozyc nowy przed zamontowaniem skrzyni do auta:)

Mysza liil (EM) / 2003-07-26 16:50:36 /


jesli na laczeniu skrzyni z silnikiem to simmmering w skrzyni, czasami sie leje na laczeniach rurek od chlodnicy oleju.
w tej skrzyni lubi sie lac olej na lazczeniu rurki w ktorej jest bagnet, tam jest o-ring.

Kriss_MustangII / 2003-07-26 20:34:33 /


ja w sumie nie narzekam ale z nimi roznie bywa

Michal FAZI / 2003-07-30 21:26:39 /


mi sie tez kiedys lalo z tej skrzyni wymienilem zimering (tzn to zrobil chuder) i wszystyko gra jakis czas temu musialem mu dolac troche oleju i wszystko gra

Michal FAZI / 2003-07-31 22:13:29 /


:) A może wałeczek ma bicie... i wtedy simmering swojej roli nie spełnia... w dokumentacji od skrzyni było coś o biciu max rzędu 0.05mm ??

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-09 10:07:58 /


wbij w naszą wyszukiwarkę słowo "konwerter", frazę "panewka konwertera" i poczytaj. Miłej lektury.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-05-09 10:22:14 /


Jakoś przeoczyłem ten wątek i założyłem nowy z takim samym problemem: http://www.capri.pl/forum/85368 . Jak ze skrzyni C3 na łączeniu z silnikiem kapie, to owszem, winny może być simmering, ale jak się leje jak z wiadra, to u mnie winne było pęknięcie takiej blachy, która jest ścianą pompy olejowej (chyba nr 9 na rysunku http://files.capri.pl/garage/gearboxes/gearbox-type-c3-01.png). Oczywiste jest, że jeśli sprawna pompa ma dawać duże ciśnienie, to w razie pęknięcia olej będzie się wydostawał na zewnątrz i żaden simmering tego nie wytrzyma.



Inna sprawa to przyczyna pęknięcia. U mnie rzeczywiście mechanik podejrzewał bicie wału (korbowego silnika), wskutek zużycia.

Wypowie się ktoś bardziej fachowo? Nie znam się, a na skrzyniach automatycznych szczególnie, więc mogę coś mieszać.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-05-09 23:43:36 /


Poprawka URL-a do obrazka z przekrojem skrzyni C3: http://files.capri.pl/garage/gearboxes/gearbox-type-c3-01.png - przypominam, że chodzi mi o element nr 9.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-05-09 23:45:49 /


Czy ktoś z was jest mi w stanie podać wymiary zimmeringu na wałku wyjściowym z C3ki lub podć jakiś numer katalogowy (forda/motorcrafta lub jakiegoś sensownego zamiennika)?? Musze kupić nowy ale nik tu nie ma w katalogach :(

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-13 19:52:57 /


użyj z a4ld, powinno być to samo - jak znajde jakąś c3 to sprawdzę dokładnie.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-14 22:48:44 /


CHUDER (http://www.capri.pl/user/9 ) na takie na 100%, kupowałem ostatnio kpl. zimmeringów do C-3 i uszczelkę miski olejowej.

Pozdrawiam

Marek W - Bytom Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-14 23:05:43 /


Wiem że chuder ma ale mi jest potrzebne w miare szybko (w poniedziałek) więc przesyłka niezbyt mnie satysfakcjonuje... :(

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-15 03:55:31 /


sprawdzałem - a4ld ma to samo uszczelnienie, więc możesz kupić w pierwszym lepszym serwisie forda np. od scorpio.

-MS- Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-15 10:31:57 /


Dzięki :)

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-10-15 11:51:16 /


Mam problem z automatem.Rozbierałem go i wymieniałem taśmę hamująca przednia i jedna z uszkodzonych tarczek.Miałem prawie wszystko wyjęte ze środka.Złozyłem,wyregulowałem wg.książki taśme,zamontowałem i teraz kiedy chce przepychac auto(a jeszcze nie jeżdzi o własnych siłach)to do przodu jest ok. ale do tyłu to strasznie hamuje.Sprawdziłem ,to na pewno skrzynia.Czy za mocno podciągnąłem taśmę czy to inny problem.Automat jest zalany już olejem,silnik był uruchamiany ale nie było wtedy półosi a teraz gdy mam wszystko a nie moge odpalac pieca to mam problem z przepychaniem.Musiałem zdemontowac kardan.

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-24 20:26:41 /


Sprawa wyjaśniona.To była taśma.

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-10-25 20:54:17 /