logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Alternator ,elektryczne ssanie ,bimetal -cos padło

Alternator ,elektryczne ssanie ,bimetal -cos padło

Witam posiadam forda sierre z silnikiem 2.0 v6 i mam problem silnikiem jest po remoncie jest możliwość ze zapomniałem jakiegoś kabelka podłączyć pyzatym silnik chodzi .Do czujnika poziomu oleju tego pod pompką paliwową podłączyłem przewód który prawdopodobnie moim zdaniem powinien być podłączony do rozrusznika taka w (sówka na śrubkę ) bo czujnik niedziela i pokazuje ze niema oleju kontrola sie świeci.Wiec może powinien być ten przewód podłączony do rozrusznika.A jeżeli chodzi o obroty to po odpaleniu ma małe a gdy sie rozgrzeje to ma doże 1500 (gdy jest zimny często złapie większe tak z 1000 a za chwile spada na 300 mało nie zgaśnie i znowu wskakuje na 1000 i tak aż sie nie rozgrzeje alternator ma taka śrubkę z którego idzie kabel na elektryczne ssanie jak sprawdzałem to to na tym kablu jest bardzo małe napięcie może ktoś wie jakie powinno być na tym przewodzie napięcie .A co do elektrycznego ssania to ta plastikowa kopułka w której jest sprężynka w środku gdy sprawdziłem ja miernikiem to
nie przewodzi prądu a jak jest podłączony przewód i silnik chodzi to nie iskrzy sie .podobno powinno.
z góry dziękuję za pomoc

Marek cz / 2008-03-02 12:18:21 /


>Do czujnika poziomu oleju tego pod pompką paliwową

To nie jest czujnik poziomu, tylko ciśnienia oleju

>przewód który prawdopodobnie moim zdaniem powinien być podłączony do rozrusznika taka w (sówka na śrubkę )

Do rozrusznika idzie czarny z żółtym paskiem (mostkowanie rezystora balastwego). Poza tym do rozrusznika idzie jeszcze kabel czarny z czerwonym paskiem, ale on ma płaską wsówkę i nie sposób pomylić. Do tego czujnika ciśnienia oleju idzie niebieski przewod z zielonym paskiem.

>pokazuje ze niema oleju kontrola sie świeci

Pokazuje ze nie ma ciśnienia. Podłącz prawidłowo i sprawdz. Po dotknieciu niebiesko-zielonego z okrągłą "sówką" do masy powinna zaswiecac się kontrolka. Jeśli podpięte jest prawidlowo do czujnika, to albo czujnik walnął, albo coś popapraliście z tym remontem.

>A jeżeli chodzi o obroty to po odpaleniu ma małe a gdy sie rozgrzeje to ma doże 1500

Nie działało ssanie i ktoś podkręcił obroty na przepustnicy.

>alternator ma taka śrubkę z którego idzie kabel na elektryczne ssanie jak sprawdzałem to to na tym kablu jest bardzo małe napięcie może ktoś wie jakie powinno być na tym przewodzie napięcie

Powinno być 12V po rozpoczęciu ładowania.

> co do elektrycznego ssania to ta plastikowa kopułka w której jest sprężynka w środku gdy sprawdziłem ja miernikiem to
nie przewodzi prądu a jak jest podłączony przewód i silnik chodzi to nie iskrzy sie

To nie jest metoda.

Pozatym postaraj się użyć jakichś kropek bądz przecinkow, bo z tego bełkotu nie wiele mozna zrozumieć.





Mysza liil (EM) / 2008-03-02 12:48:27 /


Co do czujnika oleju to z tego co wiem to ciśnienie sie świeci na desce rozdzielczej i po zapaleniu kontrolka gaśnie czyli smarowanie jest .Samochód posiada taki niby komputerek na którym jest kilka czujników miedzy innymi od poziomu oleju myślałem ze to ten pod papka ale nie pewnie jest umieszczony w innym miejscu

Marek cz / 2008-03-02 13:54:18 /


a co to jest papka w silniku?
czujnik poziomu oleju w granadzie jest w bagnecie.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-02 14:01:16 /