logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » pomka paliwa-mocowanie

pomka paliwa-mocowanie

Ma ktos moze fote albo cos w tym stylu pomki i akumlatora paliwa. Chodzi o miejsce i mocowania tych urzadzeń ale interesuje mnie tylko orginał 2.8i żadne inne. Dzieki

Seba / 2003-08-28 00:20:03 /


rysunek 5(pompa) i 8(akumulator)
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i.php#operation-fuel-pump

pompa jest z boku zbiornika w specjalnym uchwycie z gumowa wkladka
akumulator jest przykrecony do podlogi

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-08-28 07:54:10 /


skorzystam z pytania , ale z wrodzonej ciekawości, bo chwilowo nic z tym nie kombinuję akurat u siebie ;)
Niedawno u Szajby wynikł problem z nowo zainstalowanym silniczkiem 2.9, no i oprócz słabej pompy (od 2.8), według mnie brakuje mu również tegoż akumulatora. Poziomy i zapowietrzony filtr paliwa przejmie trochę jego funkcje, ale czyżby producent ZREZYGOWAŁ z akumulatora w 2.9? W/g Szajby nie ma go w schemacie, a ja tego nie wertowałem z braku czasu....
Kolejny wymysł Forda?

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-08-28 08:17:15 /


ogladalem u 3Kata - nie ma aku paliwa a pompa jest przy baku (od Omegi) - musi byc wydajna

Maciasek_3M / 2003-08-28 09:05:51 /


Camaro chyba zgodzisz sie ze mną ze tam niezbyt wiele widać, i chodzi mi o jakies lepsze zdjecia a nie rysunki, bo chcialbym zrobic to na orginał, a te rysunki niewiele wyjasniaja.
Ps. interesuje mnie tez fotka wyprowadzenia przewodów paliwowych z baku.

Seba / 2003-08-29 14:39:53 /


proponowalbym poszukac baku od 2.8i
przewody paliwowe nie sa tak po prostu wyprowadzone, tzn powrot jest normalnie ale pompa bierze paliwo przez gruba rurke z prawej strony i rurka ta wewnatrz baku idzie w jakies tam konkretne miejsce gdzie sa oslony, zeby nie zaciagala powietrza

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-08-29 14:58:28 /


Najchętniej tak bym zrobił ale dorwac taki bak to troche gorzej, chyba łatwiej mi bedzie rozwalic bak ze Sierry i przespawac cały ten ssak do baku Capri.

Seba / 2003-08-30 17:23:33 /


hmmm a znajdziesz fachowca z białą przepaską na czole który przed wykonaniem roboty wypowie formułkę: ,,my jesteśmy boskim wiatrem my jesteśmy..." ?? ;P ;))

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-08-30 17:29:31 /


hmm ze sierki będzie problem bo tam pompa paliwa siedzi w baku podobnie jest w skorpio i w większosci aut z wtryskiem elektronicznym...
ja narazie radze sobie utrzymując poziom paliwa powyżej połowy zbiornika. przy tej ilości pompa nie zapowietrza się. może kiedyś to poprawie ale narazie nie przeszkadza mi za bardzo bo i tak główne paliwo to gaza duszące,

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-09-01 10:28:18 /


w scorpio 2.0 ohc efi (przynajmniej 88 rok) pompka jest na zewnatrz zbiornika.

Mysza liil (EM) / 2003-09-01 11:37:42 /


W Sierze ale z wtryskiem elektronicznym jest w srodku, a na K-jetroniku jest tak jak w Capri na zewnatrz, no i na razie tez tak chyba zrobie-pelny bak.

Seba / 2003-09-01 23:56:05 /


chce użyć pompy z baku wieloryba do zasiliania 2.9 w granadzie. Żeby go nie ciachać myśle zrobić jej mocowanie przy deklu od baku granadowego, tym z rurkami i pływakiem. Na szybko naszkicowane 2 wizje

przekrój baku: 1-pompa, 2-sztywne ramie, 3 dekiel



już bym to zrobił tylko mam wątpliwość - czy tego typu pompy mogą pracować w pozycji poziomej?

W razie czego narodziła się kolejna opcja



Tu na zgięciu ramienia można dać jakiś przegub.

Pytanie do Was, czy taka pompa będzie bez problemów działać w poziomie?

japer Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-11-12 22:48:56 /