logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Skad zamki do dziobaka?

Skad zamki do dziobaka?

Witam.

Potrzebuje nowych/innych zamkow do dziobaka bo tu kluczyki juz nie dzialaja :/
Tylko ze nie mam bladego pojecia skad takie dostac.
Dziob jest z 72r, klamki ma chromowane a zamki sa w klamce.
No i klops bo nigdzie nie widzialem wkladek do takich zamkow.. :(

Pomozcie bo juz mi ostatnio do srodka zagladali ;/

Moze ktos ma do sprzedania?

micu_ GOP / 2008-03-10 17:42:02 /


proponuje central na pilota z allegro, koszt ok 100zł, i zamki nie będą potrzebne (odpinasz je po prostu).
możesz tez podpytać w punktach gdzie dorabiają klucze, wiem ze można zregenerować zamki, i dorobić nowy wzór i kluczyki, ale gdzie i jak to sie fachowo nazywa pojęcia nie mam.
pozdro

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 17:59:23 /


taki central na pilota z allegro potrafi platac takie figle ze silownik sie zjara i "stanie" - i wtedy nawet jak masz kluczyk to go ni ch... nie ruszysz , albo urwiesz ramię, i to jest sprawdzone(a w drugich drzwiach byl bembenek do ktorego kluczyk nie pasowal - bo tylko "byl") - wiec bardzo doradzam ostroznosc z takimi numerami. Pozatym wez te klamki wyjmij i jedz do jakiegos speca co robi zamki i zrobi je lepiej niz fabryka..... mi nastawil pod kluczyk, dorobil kluczyk innnym razem pod zamek.... i kosztowalo to grosze. Polecam, centralny swoja droga - fajna sprawa, ale bez kluczykow bym sienie odwazyl - a teraz juz napewno nigdy:)

Atom Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 18:26:37 /


ja od kilku lat mam w capri i chwale sobie ;) inna sprawa ze w capri zawsze awaryjnie można przez bagażnik wejść ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 18:42:09 /


Atom spróbuj kupić kiedyś zestaw 2 siłowników za 100 a nie 24 pln :) może nie będziesz miał takich dziwnych problemów z centralnym :]

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 19:23:20 /


lepiej wziąść ze scorupy,są trwalsze i pewniejsze

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 20:45:46 /


całkowity brak zamków to pewien stres,
moje szczęście, ze mam zaprzyjaźnionego mechanika ze sporym placem, bo np. pozbawione zamków GT po awarii silnika raczej nie mogło by postać dłużej gdziekolwiek. w dodatku znam kilka miejsc, gdzie silne zakłócenia elektromagnetyczne bardzo utrudniają zamkniecie a niekiedy co gorsza otwarcie takiego auta,
raz sie pół godziny męczyłem / z GT właśnie/,
generalnie fajnie to wygląda, ale musi być jakiś system otwarcia awaryjnego.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 21:40:26 /


zawsze można wyprowadzić linke do awaryjnego otwierania pod błotnik,albo pociągnąć kabelki do kufra

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-10 22:13:26 /


W takim wypadku nie ma sęsu zakładać zamków :)

Michał.. / 2008-03-10 22:23:24 /


Mnie ten temat też interesuje, może same środki da się wymienić?

Zamek elektroniczny w Dziobaku? Pogięło Was?

rypswyps / 2008-03-10 22:23:59 /


http://www.allegro.pl/item323453216_zamki_komplet_zamkow_ford_escort_sierra_taunus.html


Takie coś znalazłem,ale nie wiem, czy się da.

rypswyps / 2008-03-10 22:25:11 /


A co jest złego w centralnym do dziobaczka?
Z zewnątrz nic nie widać.
Mnie osobiście wkurcza jak muszę biegać wokół auta żeby pięknej otworzyć, sobie też zamierzam założyc.

JaMan Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-10 22:45:06 /


dokładnie, ja mam w capri centralny zamek za jakies 90zł, kupilem dla auta 4 drzwiowego wiec dwa siłowniki mam na zapas :) i jak narazie nie mialem żadnych problemów z nim :)

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-11 08:08:03 /


wkładki same nic w dziobaku nie dadzą bo ich nie ma, weź zdemontuj klamkę i wtedy zobaczysz że trzeba kupić całą nową klamkę a nie wkładkę bo bębenek obraca się w klamce, jak nie masz wytartych rowków to wystarczy wyjąć bębenek, te śmieszne blaszki, wydłubać sprężynki i wszystko wyczyścić tak żeby się blaszki cofały, tył idzie poprawić prostym sposobem używając wiertarki http://www.capri.pl/forum/139842

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-11 10:02:00 /


wyjmij klamke z auta i zobacz co z nią nie tak, jak coś nie działa to rozbieramy i patrzymy co nie tak.. tu masz na szybko fotki jaki jest syf po 30latach..

najpierw wyjmujesz tą przetyczkę

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-11 10:45:01 /


jak wszystko rozebrane wkładasz kluczyk co by sie ładnie schowały blaszki i nie rozsypały na dziendobry i wyciągasz bębenek

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-11 10:47:38 /


czyscisz cały ten syf, najlepiej zostawic to na pare godzin w jakims odrdzewiaczu, odkamieniaczu itp.. jak nie masz wyrobionych rowków jak na fotce to składasz i wszystko chodzi.. chodzi o to że syf nie pozwala spręzynce wypchnąć blaszki tak zeby się zatrzymała na tym wcięciu

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-11 10:52:29 /


A jesli chesz miec do tych zamkow nowy kluczyk? Czyli ogonie nowa wkladke? to co?

micu_ GOP / 2008-03-11 17:52:38 /


www.ebay.de

i polować , polować ;-))

czasem sie trafiają nowe rzeczy...

można też spróbować www.oldcars.de - ale tanio zazwyczaj tam nie jest...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-11 17:56:21 /


nie wiem czy bębenek nie jest przypadkiem taki sam w tc2 to już prościej kupic to z allegro i poprzekładać te blaszki do starego ale wyczyszczonego bębenka, czy jak wolisz wkładki, chociaż dla rozróżnienia specjalnie pisze bębenek
zróbmy taki podział żeby się rozumieć

w np. Taunusie tc2 masz klamkę, do klamki wchodzi wkładka (taka jak ta z allegro), w której obraca się bębenek taki jak na fotce http://www.capri.pl/image/forum/282342/93050, jak się zużyje kupujesz wkładkę i wymieniasz, klamka zostaje ta sama

w tych klamkach czyli dziobaku jak i capri nie ma wkładki, czyli elementem wycierającym się jest klamka
http://www.capri.pl/image/forum/282346/93052 to jest jeden element, jak kupisz nowy bębenek a masz tak jak na fotce zrobione rowki to może troszkę poprawi ale takiego 100% polepszenia to nie będzie, żeby zlikwidować rowki musisz nabyć nową/lepszą klamkę albo pobawić się w napawanie znalu i kilkanaście godzin z pilnikiem

Havel aka Gaweł Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-12 12:37:06 /