logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Silnik 2.8i z sierry do capri ?

Silnik 2.8i z sierry do capri ?

Zastanawiam się czym się różnią silniki od sierry i od capri?
zastanawiam się nad zmianą ale są chyba jakieś różnice w wtrysku.
Czy są wymagane jakieś przeróbki przy adaptacji?

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-02-07 14:52:14 /


Jak przełożysz całość całość to nie musisz się martwić o różnice! :-)

B / 2002-02-07 16:49:48 /


troche inny kształt ma pucha filtra powietrza... reszta jest taka sama..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-02-07 17:21:12 /


Konieczne jest przełożenie mocowania akumulatora na drugą stronę komory silnika i dłuższy kabel plusowy, a co 2.3 już nie wystarcza?

Krzychu / 2002-02-07 17:56:29 /


No chyba nie bardzo.
p.s.
pozdrowienia dla poprzedniego właściciela.

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-02-08 22:12:52 /


Poprzedni właściciel równie serd. pozdrawia. Kiedy doczekam się żółtka w galerii??? P.S. Wszelka pomoc techniczna dostępna również na privie:))

Krzychu / 2002-02-09 23:47:17 /


No i niestety kolejne różnice zaczynają wychodzić :((((( Okazuje się że musi być jakaś różnica w pompie wody bo wiatrak ze sprzęgłem wiskotycznym się nie mieści, żeby wkręcić go brakuje jakieś 1-2 cm. Chyba pompa jest trochę bardziej wysunięta do przodu dlatego że koło pasowe napedza alternator i pompę poprzez 2 paski klinowe a nie 1 :((((( No i teraz mam mały problemik jak zrobić żeby zrobić, czy szukać pompę z kołem pasowym na 1 pasek, czy kombinować coś z przesunięciem chłodnicy do przodu, czy też może założyć wiatrak elektryczny ???

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-25 21:01:20 /


pompa pasuje z 2.3 :)
pozatym nawet z kolem pasowym na 2 paski powinno wejsc bez problemow, czolg tak miał i nie nazekał... teraz ja tak montuje :)
a co robisz z chlodnica? zostawiasz od 2.3 czy cos kombinujesz?
pozdrawiam

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-25 21:40:55 /


ja bym stawiał na elektryczny, najmniej problemów, lepsze rozwiązanie, obecnie większosć elektrycznych się wkłada w nowe auta

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-25 21:45:52 /


Chłodnica zostaje od 2.3, może wystarczy, inna sprawa że kasa się już skończyła a jeszcze parę rzeczy do zrobienia zostało . Jak dla Czołga się udało to zmieścić, jaka jest odległość wiatraka od chłodnicy, bo dzisiaj chciałem już skręcić wszystko a tu wałek, ciasno:(((( Jak nic się nie wymysli to zostaje wariant elektryczny.

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-26 00:18:19 /


to nie powinna byc wina pompy
albo masz tam jakis dystans
albo zle sprzegielko z wentylatorem, powinien byc taki brudno czerwony, zolty ani kremowy nie beda pasowaly

dwa paski byly normalnie w 2.8i

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-26 12:48:21 /


AA to może w tym problem bo wentylator ze sprzęgiełkiem jest żółty. nic to jeszcze zobaczę bo jest szansa że wejdzie tylko obawiam się że może być mała przestrzeń pomiędzy sprzęgiełkiem a chłodnicą tak na oko to coś ok. 0,5 cm

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-26 13:42:58 /


a i jeszcze na czym dokładnie polegała różnica w wiatrakach??????

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-26 13:43:45 /


zolty wentylator na pewno nie wejdzie do Capri, a nawet jesli sie zmiesci to na wyzszych obrotach przywali w chlodnice (platy sie przeciez odksztalcaja pod wplywem oporu) i bedziesz mial tez chlodnice do wymiany
sprzegielko od zoltego wentylatora jest wlasnie mocniej wysuniete do przodu

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-26 16:19:19 /