logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » hamulce » Długości miedzianych przewodów hamulcowych

Długości miedzianych przewodów hamulcowych

Na pewno ktoś już wymieniał zestawy miedzianych przewodów hamulcowych, mnie tez to czeka :D W końcu podłącze sobie tylne hamulce tylko mam pytanie, a właściwie prośbę. Jako że autko stoi 40km za 3m i nie mam do niego dostępu od tak a dziś chciałbym wybrać sie na dorobienie przewodów to prosiłbym o wypisanie długości oraz poszczególnych końcówek tak łopatologicznie.

Np.

Ford Granada sedan 2d

-najdłuższy: 4m końcówki: taka i sraka
-na lewym wahaczu: 1,5m końcówki: taka i sraka



oraz to samo

Ford Capri MKIII (tył mnie tu interesuje)

-trójnik (jaki?)
-j.w

Oraz mam pytanie o średnie ceny za m długości bo z tego co dzwoniłem to rozstrzał jest spory. 12-15zł końcówki ok 5zł/szt.

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-23 14:27:19 /


Rurki odkręcić,i kupić cokolwiek byle podobne na wymiar.Zarobić końcówki rurek i nałożyć oryginalne śrubunki i wkręcać na tył 2 takie same długości.

SQ3GJN Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-23 18:31:54 /


tak tylko że napisałem że chwilowo nie mam dostepu do swojej granady alni caprikia dziewczyny :D

SKUN_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-23 18:36:37 /


mam komplety przewodów na cale auto do granady jak i capri w razie co napisz

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-23 22:18:46 /


Witam ile za taki komplecik do capri?

Longer vel Kondziu Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-23 22:33:59 /


159 zl

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-24 07:41:11 /


Jakiej długości i z jakimi końcówkami (męskie/żeńskie) powinny być przewody elastyczne na tył w granadzie - obytrzy czyli do trójnika i L+P ??

JoKo 3M_U Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-12-07 13:07:20 /


do trójnika też jest elastyczny? ja nie mam, a te od trójnika wieczorem sprawdzę

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-12-07 14:19:27 /


miało być wczoraj ale jakoś się nie wyrobiłem, krótszy (długość całkowita czyli od początku do końca) ma 22 cm a dłuższy (długość całkowita czyli od początku do końca) ma 35 cm

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-12-08 17:11:29 /


Odświeżę trochę temat:

Capri MK3
1) Przewód sztywny od pompa ham. do tylnego mostu - 375cm, końcówka Męska/Żeńska
2) Przewód sztywny pomiędzy bębnami - 147cm, końcówka Męska/Męska
3) Przewód sztywny od McPherson do zacisk - 24cm, końcówka Męska/Żeńska
4) Przewód sztywny od pompa ham. do lewy McPherson - ???
5) Przewód sztywny od pompa ham. do prawy McPherson - ???

Capri MK2
1) Przewód sztywny od pompa ham. do tylnego mostu - ???
2) Przewód sztywny pomiędzy bębnami - ???
3) Przewód sztywny od McPherson do zacisk - 29cm, końcówka Męska/Żeńska
4) Przewód sztywny od pompa ham. do lewy McPherson - ???
5) Przewód sztywny od pompa ham. do prawy McPherson - ???

Mierzone oryginalne przewody hamulcowe (z natury) od końca do końca przewodu (z pominięciem końcówek, w szczególności żeńskiej).

Jeśli ktoś ma możliwość pomierzenia, prośba o dodanie (mi zależy na 4 i 5 w MK3 obecnie). Będzie dla mnie i dla potomnych.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-02 15:26:48 /


Update:

Capri MK3
1) Przewód sztywny od pompa ham. do tylnego mostu - 375cm, końcówka Męska/Żeńska
2) Przewód sztywny pomiędzy bębnami - 147cm, końcówka Męska/Męska
3) Przewód sztywny od McPherson do zacisk - 24cm, końcówka Męska/Żeńska
4) Przewód sztywny od pompa ham. do lewy McPherson - 70cm, końcówka Męska/Żeńska
5) Przewód sztywny od pompa ham. do prawy McPherson - 260cm, końcówka Męska/Żeńska

Capri MK2
1) Przewód sztywny od pompa ham. do tylnego mostu - ???
2) Przewód sztywny pomiędzy bębnami - ???
3) Przewód sztywny od McPherson do zacisk - 29cm, końcówka Męska/Żeńska
4) Przewód sztywny od pompa ham. do lewy McPherson - 70cm, końcówka Męska/Żeńska
5) Przewód sztywny od pompa ham. do prawy McPherson - 260cm, końcówka Męska/Żeńska

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-11-27 21:24:04 /


Podłączę się do tematu, a więc jakie są długości poszczególnych sztywnych przewodów
,jakie końcówki i itd. do taunusa3? Z góry dziękuję zapomoc.

Drof / 2012-02-06 20:35:49 /


Ja ostatnio zamawiałem tutaj http://pwpnet.pl/index.php?l=pl&s=prod&co=spz&marka=Ford&model=Taunus&rok=08.79%3E82

Co prawda brałem do W124 ale jest i Taunus i można zamówić detal czyli jeden zestaw, szybka dostawa kurierem i dobra jakość. Dostajesz gotowe z końcówkami zwinięte w krąg, ściągasz stare z auta i według nich doginasz nowe i zakładasz na auto. Są trochę droższe jakbyś sam sobie końcówki robił, ale nie wiem czy masz maszynkę i potrzeba trochę wprawy aby ładnie i bezpiecznie wyszły.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-07 06:47:17 /


Ile zabuliłeś?

Raul Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-07 09:39:06 /


za komplet od pompy ABS do wszystkich kół 200zł(wysyłka UPS-em pobraniowa w cenie)

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-07 10:53:13 /


Dzięki za namiary.

Drof / 2012-02-07 17:16:53 /


A czy ktoś mi mógłby powiedzieć jaka jest różnica w przewodach hamulcowych między Granadą MK1 a MK2?

Bo według zestawów na podanej wyżej stronie, długości poszczególnych przewodów się różnią.
I tak, jak wiem skąd wynika różnica w przednich (MK1 - jeden przewód z pompy, potem trójnik, w MK2 - dwa przewody od razu z pompy bez trójnika), tak nie mam zielonego pojęcia jak to na tyle wygląda.
Ktoś mógłby przybliżyć?

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-09 16:10:07 /


w mk1 na tyle cylinderki są w innym miejscu (na dole, a w mk2 na górze) i stąd chyba ta różnica i o ile się nie mylę to takie umiejscowienie cylinderka było we wczesnych mk1

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-09 16:51:40 /


Tylko, że w tych zestawach np. środkowy tylny przewód (czyli ten główny doprowadzający płyn na tył) też ma inną długość. Czyli tak, jakby trójnik był w innym miejscu?

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-10 16:33:02 /


Muszę podłubać trochę przy przewodach hamulcowych,jedne skrócić ,drugie wydłużyć ,stożki,grzybki itd .
Mam sporo z demontażu w super stanie które na pewno bym wykorzystał ale są bodajże stalowe (granada,scorpio) ,chcę kupić sobie PRZYRZĄD DO ZARABIANIA PRZEWODÓW HAMULCOWYCH , dziś użyłem takiego najtańszego ,chciałem zrobić stożek ale ząbki w przyrządzie nie wytrzymały i się wygładziły . Mogę oczywiście kupić przewód miedziany ale gdzieś czytałem że nie powinno się ich stosować w układach hamulcowych.To prawda?
Zastanawiam się nad tymi urządzeniami ,używał ich ktoś?

http://allegro.pl/przyrzad-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-24h-i5170120770.html
http://allegro.pl/zestaw-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-yt-2180-i5611618994.html
http://allegro.pl/przyrzad-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-ok-i4999924803.html
http://allegro.pl/zestaw-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-obcinak-i5252172139.html

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-03-31 21:52:39 /


Z tych co podałes lepiej mi sie sprawdzał taki:

http://allegro.pl/przyrzad-do-zarabiania-przewodow-hamulcowych-ok-i4999924803.html

Pozostałe wymagały sporo uwagi, i precyzji.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-03-31 22:52:57 /


Ale w miedzi działałeś?

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-03-31 23:32:39 /


Nie chcę reklamy robić, ale ja zawsze zamawiałem tutaj miedziane i pasowały super.
Wymieniałem wszystkie w dwóch autach i nie było problemów(w124 i t4).
Nie wiem jak z dostępnością do klasyków, ale pewnie zrobią na zamówienie, średni koszt wszystkich na auto około 300zł.
A jak masz dobry motoryzacyjny pod nosem to poszukaj długości i kup sobie w nim.
Na stalowe nie chcę nawet patrzeć - gniją na potęgę i łamią się szybko przy wyginaniu.
Miedziane wyginasz/dopasowujesz rękami i aby do załamać to trzeba mieć "talent".
Temat maszynki z allegro też przerabiałem i o tanich zapomnij, bo będziesz poprawiał i się wkurwiał :-)

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-01 07:11:05 /


aha link do firmy

http://pwpnet.pl/index.php?l=pl

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-04-01 07:11:59 /


Jakikolwiek z tych narządów weźmiesz będzie dobry, bo to wszystko to samo. Sęk w tym, że nie do stalowych przewodów... Stalowy zagnieść to spora siła i te wszystckie narzędzia nie dają rady. A te, co dają radę kosztują sporo.
Miedzianych przewodów stanowczo odradzam. Łatwo się obrabiają, ale jak kichniesz siedząc w aucie, to już przewody pod nim zamontowane się gną :)
W tym pwpw możesz kupić przewody z miedzioniklu. Droższe, ale naprawdę niezłe. Jeszcze łatwo wygiąć i zarobić, ale już mają swoją sztywność i wytrzymałość. Ja tylko na takich robię - efekty możesz zobaczyć na mojej stronie w relacjach z odbudowy zawieszeń np. Amatora, Kornika, czy hamulców z Taunusa 17M.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-04-01 08:48:22 /


Stalowe faktycznie się słabo zarabia, co do miedzi mam 3 autkach i jakoś nie wyginają się od kichania :).

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2016-04-01 09:56:07 /