logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » LSD w Grandzi !!!

LSD w Grandzi !!!

Ponownie witam wszystkich maniaków przeróbek starych Fordów a w szczególności przeróbek w Grandziach. Przy ostatniej prezentacji swojej przeróbki (ABS w Grandzi !!!) wspominałem o następnych planowanych modernizacjach swojego autka, no i jadąc według planu przyszedł czas na zamontowanie mostu od Scorpio. Kupując Granadę nie planowałem tej przeróbki - pomysł przyszedł później gdy zachorowałem na tzw. szperę (a znalezienie oryginalnego mostu ze szperą do Granady graniczy z cudem). Przyznaje się, że inspiracją do działania była przeróbka kolegi Zapka (szacunek dla kolegi za wykonaną pracę i włożone serce w robotę) ale nie miałem takich możliwości jak on i stąd moja propozycja wykonania tej przeróbki. Piszę ten wątek z pewnym opóźnienie (specjalnie) bo chciałem przetestować swój pomysł i się udało - kto był na SO 2008 to widział jak to jeździ. To już jest i działa (poniżej zdjęcia) a co do planów na przyszłość to mała zmiana - już nie 2.8i na wiązce od 2.9 EFi ale 2.8 k-jet TURBO i tutaj prośba o pomoc co do dokumentacji, zdjęć, podpowiedzi, doświadczeń, ostrzeżeń itp dotyczących 2.8 k-jet Turbo. Widziałem kiedyś zdjęcie elementów składowych takiej przeróbki i np nie wiem czym różni się aparat zapłonowy, w kolektor ssący był wkręcony jakiś czujni (?) itd może ktoś wie i chciałby się podzielić swoją wiedzą. I jeszcze jedno (taki przedwstęp do ogłoszenia) może ktoś ma lub wie gdzie można kupić w rozsądnej cenie turbinę (małą) najlepiej od ROVER'a, SAAB'a lub jakiegoś japończyka. Pozdrawiam i miłego oglądania zdjęć.

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-16 23:44:35 /


cd zdjęć

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-16 23:53:22 /


cd zdjęć

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 00:00:54 /


i ostatnie ;-)

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 00:03:36 /


pieknie ladnie, ale ja nic oprocz jakiejs klatki pod dyfrem nie widze. gdzie jest ten LSD? i jak tutaj dziala?

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 01:03:03 /


To chyba taka szpera jak w Scierkach 4x4, wewnetrzna, zamknieta, z zapasem oleju, niby jej nie widac a dziala.

Hektor / 2008-05-17 01:09:49 /


W 'klatce' siedzi most od scorpio ze szperą jakbyś się nie domyślał ;)

Mysza liil (EM) / 2008-05-17 07:09:03 /


Odnoszę wrażenie że kolega Leszek "QSi" nie bardzo pojmuje pojęcie LSD, ale może to tylko złe wrażenie.

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 09:48:56 /


Tak jak "Klawisz" nie pojmował tytoniu do "sheeshy" na SO ???? :DDDDDD

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 09:55:52 /


nie domyslilem sie ze dyfer jest z scorpio, bo pisales o granadzie, wiec dziwilem sie po co ta klatka.
na czym dzialanie LSD polega wiem, jednak na zdjeciu wnetrza dyfra nie widzialem wielkiej roznicy miedzy tym a zwyklym mechanizmem , no moze procz grubej czesci "talerzowej", dlatego zapytalem.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 11:10:39 /


Wlasnie dlatego czesc talerzowa jest tak gruba, bo siedzi w niej szpera.

Hektor / 2008-05-17 11:15:21 /


Leszek!

cytuję:
(...)no i jadąc według planu przyszedł czas na zamontowanie mostu od Scorpio.(...)

;)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 11:31:27 /


Hehe Leszku jak pierwszy raz zobaczyłem wnętrzności dyfra scorpio z lsd tez nie widziałem różnicy do momentu zobaczenia zdjęć wnętrzności zwykłego dyfra.

A wracając do meritum wątku to piękna wydumka, a i działa rewelacyjnie.

Tak jak Michał napisał następny etap modyfikacji to dołożenie suszarki coby było zabawniej.


To może ja zilustruję aparat o którym wspominał Michał i dorzucę kilka fotek Stuffu do 2.8ti

Rzeczony aparat:



i reszta






Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-17 12:01:07 /


fourM 3M masz to z wymiarowane? chętnie poznał bym te informacje ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-18 14:31:44 /


Naprawdę profesjonalna robta !!!!!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-18 15:21:27 /


półosie z granady są w pełni kompatybilne z tym dyfrem ?

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-18 15:32:59 /


półosie raczej tak granada a scorpio jedna cholera,ale chyba wał będzie za krótki:)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-18 15:34:37 /


michał, mam nadzieję że to też pójdzie jako strona, bo zginie w natłoku innych rzeczy na forum :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-18 16:02:03 /


Witam kolegów
Rozjechany - jeżeli chodzi o wymiary to wrzucę zdjęcie z szkicem i tam one będą (a jeżeli będziesz potrzebował jeszcze jakiś to pomierzę), półosie jak najbardziej pasują a wał napędowy miałem od scorpio od skrzyni MT75 (bo taką mam) i trzeba było go skrócić o 40mm
Jarek - wiem o tym i muszę do tego zasiąść i zrobić, tylko sam wiesz jak to jest z tym czasem ;-)

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-19 09:27:35 /


Więc i ja się przychlebię:) Świetna robota, oryginalny pomysł co mnie cieszy i najważniejsze że działa jak mi pisałeś:) Szacunek:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-21 12:57:47 /


W jakich Scorpio bylo LSD ? We wszystkich Cosworthach ?

Pzdr

Jarek / 2008-05-25 18:11:15 /


Przyznaję się, że nie wiem czy we wszystkich Cossi były szpery ale chyba tak - natomiast ja mam most od Scorpio 91' 2.8 FEi z pakietem RS (nie wiem czy w tym Scorpio była to opcja czy standard). Pozdrawiam

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-26 08:06:39 /


w scorpio 91 były jeszcze piece 2.8??

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-26 09:05:50 /


2.8 to roczniki 86-88 zdaje się..

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-26 09:18:29 /


Szpere mialy jeszcze Scorpiaki 2,9 4X4..

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-26 11:05:56 /


Mają chłopaki racje, że 2.8 Efi to tylko 2 lata produkcji na początku.

Mysza liil (EM) / 2008-05-26 23:13:47 /


Nie znam się na rocznikach Scorpio i może to jest rocznik 8?' (mało dla mnie ważne) a dokładnie mówiąc byłe Scorpio Patryka H20 z 3M (był tym Scorpio na SO 2006)

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-27 08:02:13 /


No taa, dla Ciebie mało ważne, gorzej dla tego co będzie chciał sobie wypruć szperę ze scorpio do grandzi, i jak zacznie szukać 2.8 z 91 roku, to może więcej nie znaleźć... chociaż w Polsce na pewno jeszcze jakieś 2.8 z 91 jezdzi, tak jak wszystkie granady mkII po FLu są '79 ;)

Mysza liil (EM) / 2008-05-27 08:49:27 /


dokładnie!

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-27 09:14:23 /


chyba nawet więcej jest 78 :)

zgoniok Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-27 21:39:01 /


Jeździ, jeździ (no na razie stoi, ale już zamontowany)
I nie z 1991, a z 2000:):)

Pzdr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-27 22:50:10 /


no tio macie żywy przykład 2,8 z 92 roku;-) http://moto.allegro.pl/item368104678_ford_scorpio_1992r_2800cm3_zobacz_warto_.html

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-29 16:04:01 /


i widać, że to faktycznie jest 2.8
ale późna produkcja ;)

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-05-29 16:24:12 /


co do rocznika tego scorpio to 1988 2.8i rs oryginalnie ze skrzynią mt75
pozatym misiek bede potrzeboeał dokumentacje przeróbki szykuje sie granada qupa i śmię twierdzić że granadowski most tego nie wytrzyma planuje założyć most od wieloryba 2.0 16v przełożenie to około 4.11;1 w połączeniu z 2.9 (rs hardcore) pewnie się nada na pc 2009:-)

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 21:23:24 /


to w 88r były juz MT?

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 22:21:25 /


MT się z DOHCem pojawiły, więc w 88 juz raczej tak.

Mysza liil (EM) / 2008-10-24 22:25:08 /


najwyrazniej musiał byc jak zmieniałem w tym scorpio sprzegło to jeszcze nigdy zadna śruba od skrzyni biegów nie była odkrecana tak samo przy lewarku zmiany biegów

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 22:25:08 /


Co do LSD w Grandzi to nie mam doświadczeń ale kiedyś paliłem gandzię w Polonezie i było spoko ;)

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 22:25:35 /


widzę młody że sentyment pozostał , polonez z wielkiej litery piszesz :) respekt :P

Kohito_PS Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-10-24 22:26:51 /


młody to w polonezie musiało byc niezłe bo widze że do teraz cie trzyma :-)

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 22:28:44 /


hm myślałem że pierwsze DOHC pokazały się w połowie 89 r

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-24 22:35:37 /


Dziś zrobiłem ciekawe fotki.

Most BEZ szpery:



Most ZE szperą:


Różnice ledwo widoczne po zdjęciu dekla.

Mysza liil (EM) / 2009-02-14 15:01:27 /


a kogo to dziwi?
chyba nie bawiłeś się dyframi od sierry, scorpio :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-14 15:10:15 /


wlaśnie się bawię :)

Mysza liil (EM) / 2009-02-14 15:11:12 /


W granadowskim jakoś to solidniej wygląda :)

http://www.capri.pl/image/car/3466/2723/113241

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-14 18:12:19 /


jak sądzę to do transita takie cacko nie podejdzie
chodzi mi czy same bebechy nie da się przełożyć

t o m a s z Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-14 18:39:10 /


Obi, widzisz. W granadowskim poślizg ograniczony jest między satelitami, a w scorpiowym i sierrowym, między satelitą a kołem talerzowym.

Mysza liil (EM) / 2009-02-14 21:13:44 /


W dyfrach LSD ograniczenie poślizgu uzyskuje się zawsze przez hamowanie koronek względem obudowy. Nigdy przez hamowanie satelitów. Wynika to z technologii obróbki koszyka. Koronka ma płaski tył i można zrobić z nią wszystko, satelita ma kulisty tył, i nic z nim się nie zrobi. Różnice polegają jedynie na sposobie zabudowania tarczek ciernych pod koronkami. Pomiędzy koronki nic się nie wciśnie, bo tam jest ośka lub krzyżak satelitów. Co do zdjęcia Obiego, to mój 3,64 jest całkiem zamknięty, a na obwodzie koszyka widać cztery końcówki osiek satelitów. A prawda to, że w dyfrach sierra-scorpio Trzeba się dobrze przyjrzeć żeby zobaczyć tarczki pod koronką.
Tomasz, bebehcy sierra-scorpio nie podchodzą do naszych mostów - przymierzałem. W transolu, jak masz most bebechami kompatybilny z capri-taunus, to też nie podejdzie. Ale w transolu to przecież nie problem. Masz pełną dowolność stosowania mostów jakich chcesz. Dopasuj sobie coś ze szperą, albo nawet ze 100% mechaniczną blokadą i po krzyku.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-14 22:18:58 /


to w transitach było coś takiego w oryginale czy mam po prostu szukać od innego
modelu, a jak tak to od jakiego?

t o m a s z Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-15 12:39:25 /


troszkę nie na temat :P Ale! W życiu nie robi się czegos takiego!!

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-20 12:48:11 /


Jako że nieczęsto mam okazję się z Tobą zgadzać Cinekas, wypunktuję tą okoliczność. Tak się faktycznie nie robi. Krzyżowanie spoin jest w spawalnictwie praktyką zabronioną, często dyskwalifikującą punkt konstrukcji. Four, oczywiście nie zginiesz przez to ale warto wiedzeć że sztuka nakazuje wykonanie ścięcia narożnika.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-02-20 14:45:00 /


Bo czesto niemam racji w sprawach mechanicznych(mam nadzieje ze sie to zmieni) :P Ale tutaj napatrzałem się na setki spawów na kantach na stoczi i wiem to od spawaczy i z ksiazek :P

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-02-20 15:37:18 /


kilka pytań do konstrukcji i szpery.
czy długość półosi się nie zmienia?
o ile wydłużałeś wał napędowy?
i czy masz może jakoś zwymiarowane mocowania dyfra do budy?
pewnie w przyszłym tygodniu będe robił podobną konstrukcję, tylko moja gieńka musi być mobilna i nie mam jak tego przymieżyć.
i czy te 25% zeszperowania wystarcza? czy odrazu zmieniać sylikon?
ma być ogólnie cywilna z możliwością polatania

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-11-29 11:42:57 /


Szpera w scorpio nie ma i nigdy nie będzie miała 25%, bo to szpera wiskotyczna.

W każdym razie, jak ma być na codzień i do okazyjnego upalania to wsadź smar 0,5mln.

Taki: http://motul.lublin.pl/sklep/index.php?173,olej-smar-wiskotyczny-o-lepkosci-500-000-cst

Jak jesteś hardkorem to możesz ładować milion, ale wtedy na mokrym bedzie się zachowywał praktycznie tak samo jak zaspawany, i do pewnego momentu to jest fajne, ale jak chcesz szybciej pojechać po deszczu to się można zdziwić ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-11-29 12:31:31 /


półosie pasują. musisz skleić dwa wały, jak dobrze pamiętam masz N9 więc przód wału od N9 tył od MT75 i kombinujesz z długością.

Misiek ma w swojej Granadzie MT75 więc ma wał od Scorpio z MT-kiem. Jak w historii wątku można wyczytać musiał i tak go skrócić.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-11-29 12:43:36 /


Jak masz dyfer na stole, to zmień smar od razu, bo szkoda robić dwa razy. Znaczna większość tych dyfrów ma już resztki szpery i spina jak im się zachce, więc tak czy inaczej przyda się taka "regeneracja".
Jak pisał Piotrek - Ludzie mówią, że smar 0,5mln do auta na codzień w zupełności wystarcza. 1mln działa tak, że przy parkowaniu koła potrafią piszczeć jak na zaspawanym, więc to raczej tylko do wozów służących do wygłupów.

DrStein / 2014-11-29 14:32:09 /


o właśnie o to mi chodziło, jakieś doświdczenie życiowe.
w tej chwili da się przekręcić rękami ale z trudem, czuć opór.
ktoś kiedyś powiedział że ma to fabrycznie 25% może się mylił albo po prostu miało tyle kiedyś.
czyli smar pół miliona daje 50%? czy to też tylko plotki?
i ewentualnie żebym nic nie zepsuł może jakaś instrukcja jak to zrobić? (sprawdzona plus porady bo poszukam i pewnie znajdę ale to nie to samo)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-11-30 11:37:25 /


Szpera wiskotyczna nigdy nie będzie miała stałego spięcia. Wraz z obciążeniem,temperatura itd to się zmienia ;)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-11-30 11:42:55 /


ile tego smaru wchodzi?

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-11-30 11:59:21 /


Witam
Teorie, plotki, zasłyszenia a prawda wygląda to tak - mam smar milion i jest idealnie - na co dzień odwożę dzieciaki do szkoły (czy jest mokro czy sucho) i nie mam żadnych problemów a tym bardziej z przeskakującymi kołami a gdy potrzeba zakręcić kółko to strzał i szpera zachowuje się jak 100%. Smar wystarczy tyle ile zmieści się w pojemniczku na mocz bo taką ilość miałem. Jest parę rzeczy na które musisz zwrócić uwagę:
1 dokładnie licz ilość obrotów koronkowych nakrętek, które oczywiście idą bardzo ciężko,
2 musisz wcześniej dorobić sobie klucz, który ma tyle wycięć ile nakrętka,
3 jak będziesz składał szperę zaopatrz się w prasę bo po włożeniu połowy tarczek już na pozostałe nie będzie miejsca,
4 przy ugniataniu tarczek zabezpiecz środkową tuleje bo smar wypchnie ci ja na zewnątrz.
Pozdrawiam
Misiek
PS konstrukcji nie ma zwymiarowaniej.

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-11-30 14:29:50 /


Misiek o to chodziło, pionierze:) to teraz do warsztatów marsz, zapodajemy sobie LSD, ale jazda będzie :)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-11-30 19:42:55 /


Szanowny Zapku widziałem że też zapodałeś sobie lsd, więc moze podpowiesz co nie co?
powiedzmy ten smar, poznał bym twoje zdanie, czy zmieniac na pol czy milion?
i jaki fabrycznie był?
a w ogóle co do twojej konstrukcji to ta rama jest spawana z giętych rur czy cała na gientarce?
jakoś bardziej przemawia do mnie taka konstrukcja (podobna żeby nie było że plagiat)

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-03 19:49:09 /


Moja konstrukcja to mariaż zawieszenia Granady i Scorpio. Belka i wahaczy są granadowe a konstrukcja rurowa wraz z mocowaniami dyfer to belka Scorpio. Reszta to trochę umiejętności i sprytu:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-04 01:05:05 /


No i gra :)
konstrukcja podobna do Zapkowej ale jednak troche inna jeszcze nie skończona ale najtrudniej zacząć.

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-07 11:53:45 /


Zwróć uwagę aby nie było żadnej kolizji wału napędowego z belka i żeby dało się ten wał przykrecic jakimś normalnym kluczem do flanszy dyfra. Pamiętaj tez o konieczności możliwości regulacji zbieżności tylu i od razu miej na względzie konstrukcje wieszaka dyfra. Polosie z Granady oczywiście.
Powodzenia

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-07 14:43:32 /


wał przymierzałem oczywiście nie będzie problemu, z przykręceniem go też, nie twierdzę że będzie łatwo jak z przykręceniem koła ale tam nigdy tak łatwo nie było.
najpierw do belki przykręciłem dyfer granadowy złapałem punkty odniesienia (flansze pod porzegóby) pomierzyłem wysokości odległości i wychodzi że będzie ok.
oczywiście o zbierzności nie zapomniałem tam dostęp z dołu będzie bez problemu, muszę jeszcze dorobić wzmocnienie właśnie od mocowania wewnętrznego wahacza do tej belki dospawanej jakoś z głową co by właśnie nie zamknąć dostępu ale to chyba nie będzie trudne.
rozstaw flansz pod przeguby wychodzi że jest jakieś 4mm mniejszy niż w granadowym ale to chyba nie zrobi różnicy, przecież półosie chodzą wraz z skokiem wahacza

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-07 18:12:39 /


Eee, przecież długa przedłużka, grzechotka i nasadka 15mm i wał się odkręca/przykręca w moment.

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-07 18:22:36 /


Najważniejsze aby pałąk belki Scorpio nie oparł Ci się o podłogę.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-07 20:07:44 /


wał to nie problem.
musze przymierzyć czy ta konstrukcja wejdzie do granady, na moje oko że tak powiem bedzie ok, jak nie to będe przerabiał, ale myśle że nie będzie tak że ciąć i od nowa robić.
w tygodniu prawdopodobnie coś sie wyjaśni

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-07 20:08:47 /


Tak jak by ktoś kiedyś pytał gdzie ta szpera w scorupowym dyfrze:

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-13 10:20:59 /


sklep lublin costam chyba tylko udaje ze sprzedaje ten smar, moze ktos podpowie z kad go wziac?

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-12-21 19:38:54 /


można ten smar wepchnąć bezpośrednio do dyfra? np przez otwór do wlewania oleju? czy raczej nie obejdzie się bez rozbierania i smarowania poszczególnych elementów?

bestia Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-11-07 13:27:43 /


Bestia a rozbierałeś kiedyś taki dyfer? mechanizm jest zamknięty właśnie po to żeby się ten smar nie wymieszał z olejem. Więc czeka Cię rozebranie dyfra, wyciąganie mechanizmu różnicowego rozkręcenie go i smarowanie.

Ligacz 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-11-07 13:38:22 /


Najpierw trzeba to wszystko ładnie umyć ze starego smaru

Mordian Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-11-07 13:46:27 /


właśnie jeszcze nigdy nie rozbierałem.. no ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

bestia Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-11-07 13:53:21 /


Witam
Za 500 pln mogę taki LSD zregenerować na smarze 1.000.000.
Pozdrawiam
Misiek
Ps Na 1.000.000 spina jak elektroszpera ale bez efektów ubocznych w postaci podskakujących kół przy manewrowaniu

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2016-11-07 21:43:56 /


Wymyślili chłopy jak mieć zblokowany dyfer a w razie potrzeby wrócić do oryginału :)
https://www.youtube.com/watch?v=oqDw1rsFNhU

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2017-05-08 15:45:45 /