logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » Problem z przełożeniem - Ford Transit

Problem z przełożeniem - Ford Transit

Może ktoś wie , czy w Transitach mkIII(92r) skrzynie biegów są takie same w benzynie i dieslu a różne przełożenia mostów czy i skrzynia i most jest inny. Mój Transol(2,0 OHC EFI) na 5-tce przy 120km/h ma prawie 5000 obrotów i jest to troche mało ekonomiczne, wcześnie miałem diesla(79PS) i po wrzuceniu do niego silnika 2,0 ohc miał długie przełożenia i był bardzo ekonomiczny przy autostradowych prędkościach. Pytam, bo chcę zmienić most na dłuższy i nie wiem czy skrzynie też będę musiał wymienić.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-18 16:07:42 /


Mam nadzieję że nie ma konieczności zmiany całego mostu.. ?? Wystarczy tylko przełożyć dyferencjał??

http://tablica.pl/oferta/dyfer-i-polosie-ford-transit-IDF1iD.html#01280ea2;r:;s:

Nadal pozostaje pytanie dotyczące skrzyni biegów..

Mytrik Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-06-10 20:39:44 /


piątke zawsze masz 0.82, reszta to wina dyfra, jak masz 120@5000rpm to dyfer pewnie najkrótszy z możliwych 5.6 tam siedzi,
polecam 4.6 jak ma być jeszcze dynamicznie, bo na 4.11 trzeba pomęczyć troszke silnik

kwiatekSF Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-06-10 23:25:33 /


no i ciekawe o ile budzik ciula ;)

kwiatekSF Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-06-10 23:27:40 /


kwiatekSF -odpowiadasz na temat z .... 2008r :]

Mytrik -w tranzicie wymieniasz tylko główkę i to wszystko.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-06-11 06:57:51 /


Odgrzeję kotleta...
Szukam informacji na temat przełożenia dyferencjału w Transicie z 3.0 v6, a drugie pytanie czy w tej konfiguracji Transit występował na "bliźniakach"
Moje plany przewidują włożenie 4.0 v6 do Transita, spięcie go z MT-kiem i dobranie możliwie jak najdłuższego mostu.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-12-07 23:58:46 /