Witam. Kiedys czytalem na forum, ze w silniku 2.3 V6 benzyna do oleju moze pojsc przez kiepska uszczelke pod kolektorem dolotowym lub przez pompke paliwa- czy jest jakis sposob zeby sprawdzic co bylo przyczyna w/w nieprawidlowosci??
pozdrawiam i z gory dzieki za wszelkie wskazowki
Wolff(miłosz)    / 2003-09-28 23:29:26  / 
obstawiał bym pompe paliwa... w drugiej kolejności jakieś prodlemy ze spalaniem na którymś z cylindrów... tzn przy baku zapłonu mieszanki benzyna może przedostawać sie przez pierścienie do komory silnika
Trójkąt  
   / 2003-09-28 23:51:51  / 
Wykręć świece i popatrz jak wyglądają.
michukrk    / 2003-09-29 00:17:25  / 
najlatwiej zdjac pompke i sprawdzic, 
jesli silnik jest w kiepskim stanie i nie pali na wszystkie cylindry to paliwo dostaje sie przez pierscienie
uszczelka pod kolektorem tez jest podejrzana ale tego juz tak latwo nie stwierdzisz, trzeba ja po prostu wymienic
camaro  
   / 2003-09-29 07:54:33  / 
Pompki paliwa mają z reguły otworki(-ek) w obudowie od strony wałeczka napędzającego. Jeśli membranka jest pęknięta,tam pierwsze pojawia się wyciek
marian212  
   / 2003-09-29 09:04:12  / 
sprawdz pompke te sa bardzo wrazliwe na wiek i latwo sie sypia .... mi taka wlasnie strzelila tankuje silnik benzyna momentalnie nara
TOMEK "MIARQA"    / 2003-09-30 03:55:06  / 
Tylko chyba niebardzo wiem jak sprawdzic ta pompke... moze jakis wskazowki...
Pozdro 
Wolff(miłosz)    / 2003-09-30 13:50:01  / 
dawno sie tym nie bawilem bo mam pompke elektryczna
ale najpierw sprawdz czy nie leci ta dziurka w obudowie
pozniej ja zdejmij, zatkaj wylot i dmuchnij we wlot, jesli powietrze bedzie uciekalo to sprawa jasna
jak bedziesz potrzebowal to mam nowa
btw skad wiesz ze masz paliwo w oleju? przybywa? czy tylko lekko smierdzi benzyna?
camaro  
   / 2003-09-30 14:39:28  / 
Silnik, ktory planuje zakupic ma benzyne w oleju. Wnioskuje to po tym, ze po pierwszym odpaleniu oleju przybylo, wyraznie jest rzadszy no i smierdzi paliwem... Przez pierscienie raczej nie poszlo bo na zimnym silniku cisnienie na cylindrach ma 1100 kPa...:)
Mam jeszcze pytanie: czy jak zaloze pompke od 2.0 r4 do silnika 2.3 to bedzie jakas zauwazalna roznica(w osiagach)w pozniejszej eksploatacji tego motoru?
pozdrawiam i dzieki za wskazowki:)
Wolff(miłosz)    / 2003-09-30 20:08:21  /