logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » TC1 przełożenia mostu Atlas medium

TC1 przełożenia mostu Atlas medium

Uwaga!
Sprawa wygląda tak, jak część osób śledzących temat najsłynniejszej żółtej kupety wie.
Nie będę przytaczał historii bo nie będę kopał leżącego.
Doszedłem w pewnym momencie do ściany. Po przekroczeniu 20 rozebrania i złożenia mostu przestałem liczyć. Ściana wygląda tak:
Kiedy ślad hamowania zaczyna się przesuwać w stronę akceptowalnego miejsca, to w stronę napędową atak zaczyna stukać w górny wewnętrzny narożnik zęba mając nadal ślad zbyt płytki, na samej krawędzi. Stuk jest ewidentny i nie podlega dyskusji. Jak i koniec możliwości regulacji.

Ponieważ dalsze próby groziły oblaniem auta benzyną i podpaleniem to powziąłem pewne podejrzenia i postanowiłem przymierzyć oryginalny talerz i atak w stanie jakimkolwiek, byle oryginał.

Pierwsze wrażenia z porównania wyrobów na stole wyglądają tak:
talerze





Ataki od strony łożysk





wysokość zębników



granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 15:20:28 /


Zamontowałem ten złomowy oryginalny zestaw, pojechałem go markerem i ... bez ustawiania , bez niczego, ślady wyszły w akceptowalnych miejscach, stuku zębów nie ma. Oczywiście nie jechałem na tym, bo to złom, zużycie zębów jest takie, że pod palcami czuć zagłębienie w talerzu, z resztą przed montażem z rdzy musiałem czyścić na drutszczotce na szlifierce.

Teraz szanowne grono proszę o podpowiedź.

Co kupić, żeby to było ustawialne? Przełożenie 3,44.

Nieustawialny zestaw jest to turecki wyrób. Ma widoczny brend, wyguglałem, to turecka produkcja.
Pozwalam sobie na określenie "nieustawialny", ale zapewne jest on ustawialny, ale w obudowie o innej geometrii. Próbując wylminić przyczyny moich porażek pozwoliłem sobie na zabawę talerzem i atakiem w przesuwanie osi. I wyszło, że takie postukiwanie w kant zęba pojawia się przy zwiększaniu odległości między osiami. Czyli, że para kół jest do przekładni o nieco innej geometrii

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 15:31:41 /


Czy zagłębienia w dole zębów ataku o kształcie "dół jak ch$j" są z fabryki czy jest to efekt jakiejś porcji użytkowania?

Trefl Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 16:32:26 /


To jest fabryka.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 16:34:00 /


Kur , ten projekt zawsze ma pod górkę....

Tweed / 2025-07-11 17:36:08 /


Z jednej strony to było w aucie i przejchało kilka km i nie wybuchło :) , mam takie z dupy pytanie konkret , jakbym to na maksymalnych obrotach popalił na światłach to się na hama, nie ustawi i nie dotrze ... XD

Jak nikt nic nie pomoże to trzeba poprosić Chudera żeby zadzwonił czy napisał od siebie jako firmy która to sprzedaje i zapytał jak to się wg nich ma instalować w aucie .. , bo teraz to spada na burtona który to legitnie sprzedaje jako zamiennik....

Tweed / 2025-07-11 17:47:21 /


Ta Turcja to motomobil a nie burton.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 19:25:25 /


Jak miałem okazję parę lat z Turkami interesy robić, to mnie to w ogóle nie dziwi. Dobrze, że w ogóle to tam się mieści i obraca.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-11 19:28:51 /


Czy mogę poprosić biegłych w temacie teoretycznej kompatybilności mostów o zabranie zdania?
W teorii brytyjski salisbury jest kompatybilny z niemieckim kolnem. A gdzie w tym mieści się Atlas? Atlas, który ma dwa typy.
Tu na pewno mamy założony most w/g instrukcji typ B, czyli Atlas medium:



Pytam, bo u brytoli na burtonie nie jest to zanadto czytelne, a niemiachom z motomobila jakoś nie ufam.
No i potrzebuję pomocy, żeby w końcu żółta kupeta zaczęła pożerać asfalt...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 19:37:40 /


Montuj to "złomowe" ori przełożenie. To pogłębienie to nic innego jak zabieraki/odrzutniki oleju. Pod wpływem obrotów doszczelniają atak/talerz. Ustaw to na farbę i to "śmieciowe" przełożenie przeżyje nie jednego "turka" Takie niedoskonałości/zużycie na zębach tego ori to gimnazjalny pryszcz.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 19:43:49 /


Znalazłem takie artykuły na temat :

PressReader.com | HOW TO: Up­grade ’60s English axles https://share.google/FwTxm3oYr8qLpMVbg

Osie Atlas: Kompletny przewodnik po | PDF | Oś | Inżynieria transportu https://www.scribd.com/document/235581653/Atlas-Axles

Oba można znaleść w google


Może jeśli ten zestaw rokuje a Chuder się zgodzi go jakoś opylić itp to na tym bym jakoś dawał rade pojeździć w najgorszym wypadku jak się nie znajdzie rozwiązania...
Nic już nie pisze bo moja nadzieja zaczyna łapać siniaki od od obijania się od dna...

Tweed / 2025-07-11 20:08:39 /


Śmieciowe przełożenie ma korozyjnego raka na zębach, pod palcem czuć ubytek materiału na zębach. To JEST ZŁOM i nie wchodzi w rachubę montaż tego. Absolutnie. Jeżeli już będę szukał używki to dam znać. I nie o tym mowa w tym wątku.
W tym wątku chciałbym dociec gdzie tkwi błąd w doborze kół zębatych, z czego to wynikło? Używek co raz mniej, oryginału najstarsi górale nie pamiętają, co raz częściej będziemy sięgali po podróbki. Chodzi o to, żeby znaleźć klucz poszukiwań właściwego elementu.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 20:08:50 /


A da się to gdzieś znaleźć bez tworzenia kont, logowań i innych bzdur?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 20:13:33 /


Ja to normalnie otwieram z poziomu strony w telefonie , zciagne i Ci mms wyslw

Tweed / 2025-07-11 20:31:40 /


Poszło część na sms i na whatsup

Tweed / 2025-07-11 20:39:19 /


Tak bez logowania to trzeba przejść przez dużo świetnych lektór i zakupić sobie co najmniej starą polską frezarkę, kilka głowic i podzielnic ;) No i poznać tajniki metalurgi. Są ludzie w Polsce którzy robią takie żeczy i chętnie przyjęli takie zlecenie. Jest jednak haczyk, trzeba umieć rozmawiać z takimi ludźmi ;)

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 20:46:18 /


Weź przestań Marko, bo to już się słabe robi. Jak masz coś do powiedzenia na temat to mów. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia to nie ubieraj tego w słowa...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 20:50:44 /


A wracając do tematu, to artykuły wyrażają słodkie pierdzenie jakie to fajne rzeczy można zrobić, nie mówiąc nic na interesujący mnie temat. Więc szkoda prądu na nie. O tym co tam napisano na naszym forum napisano już od wuja i trochę.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 20:55:32 /


Myślę że różnica w głębokości i profilowaniu "kanału smarującego" zęba nie jest przypadkowa. Sam zadałeś pytanie. Podejrzewam że ten szumiąco stukliwy ustrój to jakaś "podjebka" Kupcie wreszcie używany most z takim przełożeniem i nie nakręcajcie filmów których miano horroru przeradza się w płytki komediodramat :(


markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 21:02:01 /


Marko, proszę Cię. Merytorycznie albo wcale....

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 21:36:42 /


Tweed znalazł mi coś takiego:
https://www.retroford.co.uk/product/atlas-crown-wheel-and-pinion-3-441-acwp-3-44/
i wychodzi, że to tak samo wygląda jak ten "nieustawialny", po szerokości ściętej płaskiej części zęba się domyślam.
Kolega Truck ma w ogłoszeniu zestaw używany:
https://www.capri.pl/image/market/110116/308410
i to też wygląda jak "nieustawialny". Taka sama szerokość ściętej części zęba.
No i bądź tu człowieku mądry...
Oba wyglądają tak samo jak to nowe tureckie. Ale inaczej niż złom, jaki dostałem do przymiarki.
O co k*rwa chodzi? Jakieś różnice w rocznikach?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 21:49:50 /


https://www.rallydesign.co.uk/product_info.php?products_id=16380

to samo. Niski gruby ząb.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 21:51:40 /


cyt."W tym wątku chciałbym dociec gdzie tkwi błąd w doborze kół zębatych, z czego to wynikło? Używek co raz mniej, oryginału najstarsi górale nie pamiętają, co raz częściej będziemy sięgali po podróbki. Chodzi o to, żeby znaleźć klucz poszukiwań właściwego elementu"
Wynika to z masówki i zadania maszynie roboty. Maszyna po zrobieniu 10 szt (czasem po 1) może zgubić parametry. Kalibracja maszyny to pewien czas/proces resztę sobie dopisz i dolicz. I zupełnie poważnie pisałem o solidnych Polskich firmach dla których wykonanie tych elementów (atak/talerz) to codzienność, a skoro tak daleko wybiegasz myślami o potrzebie (być może większej ilości) to gratuluję zaradności i szukania wsparcia ......gdzieś tam w świecie.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 21:51:40 /


czegoś nie kumam, przeglądając Burtona. Tam do mostu koln nie ma praktycznie nic. A do atlasa wszystko... Skoro to jest tak kompatybilne, to o co chodzi? Może oni coś wiedzą, czego my nie wiemy?
Najgorsze jest to, że nie mają "real foto" tylko do wszystkich przekładni głównych mają jedno zdjęcie.
Dobrze, że ja się krótko strzygę, nie widać jak siwieję od tego...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:02:47 /


Merytorycznie? Jesteście w głęboki....im lesie który liczy ze sześć drzew. Szukasz Jarku wyjścia, a wystarczy spojrzeć na wprost.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:05:57 /


Marko, idź spać.

Czy możecie szanowni koledzy przetrząsnąć garaże w warstwach, gdzie odciskają się paprocie w węglu i popatrzeć na zalegające tam graty od mostów?
I zrobić zdjęcie zarysu zęba koła talerzowego jeżeli ma ono przełożenie 3,44? I wiecie od czego jest?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:09:26 /


Damy rade , Markokrk dawaj pomysły , to nie czas miliard w rozumie i zgadywanie.

Tweed / 2025-07-11 22:10:23 /


Mam 3.75 i 3.09 z LSD do których mogę zajrzeć jeśli 3.44 nie znajdziesz.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-11 22:33:15 /


atlas i koln to to samo tylko niemcy mówią na to koln czyli kolonia a Anglicy atlas.

różnica jest tylko w ilości ferozow na polosi bodajrze 16 albo 18, ale tego nigdy nie pamiętaj z czego wynika ta roznicia

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-11 22:35:10 /


Krzysiu, spójrz proszę na zdjęcia tego co sprzedałeś Tomkowi i tego co mi przysłałeś jako oryginał do przymiarki. To są dwie różne konstrukcje mimo, że dające się zamiennie upchnąć do obudowy.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:41:46 /


A ja dalej kminię:
capri:
https://www.motomobil.com/en/products?katalog_name=CAPRI&katalog_seite=38&katalog_seite_id=2
Taunus:
https://www.motomobil.com/en/products?katalog_name=TAUNUS&katalog_seite=33&katalog_seite_id=4
Cortina:
https://www.motomobil.com/en/products?katalog_name=CORTINA_345&katalog_seite=33&katalog_seite_id=4

Przecież skoro to te same mosty, koln=duży atlas, to wszystko powinno być tak samo w tych trzech samochodach. A NIE JEST! O co chodzi? W Cortinie nawet nie uwzględniono tego przełożenia!

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:46:46 /


granadziarz_3m

"Marko, idź spać"
Coś Ci się pokręciło ;) A nie raczej Ty powinieneś się zdrzemnąć i obudzić rano z nowymi pomysłami? A .huj tam, sprawdzimy go jeszcze 15 razy. Może Turki pomogą, yyy nie, może UK- chmmm. Może jednak ma ktoś używany ??
ps. Chciałbym pomóc, jednak nie mogę - próbowałem...Autorytarnie panujący w tym wątku szef wygasił moje zapędy z których mogło by wyniknąć że ? Może się udać tanio :

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:52:17 /


No to już rozkminiłem. Na katalogu motomobila na Cortinie.

Każde przełożenie Cortiny MA 3 RÓŻNE NUMERY. To samo przełożenie. Ale do trzech różnych roczników, na przykładzie przełożenia 3,75 (bo 3,44 w ogóle nie ma):
70-76
https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-heavy-german-atlas-axle-with-differential-cover-height247mm-15290590-7
76-79
https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-heavy-german-atlas-axle-with-differential-cover-height247mm-15290590-8
79-82
https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-heavy-german-atlas-axle-with-differential-cover-height247mm-15290590-9

No więc chyba kamień mi z serca spadł.

Ale to nie zmienia faktu, że samochód dalej nie jeździ. K*wa....

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 22:57:35 /


Teraz pozostaje pytanie, od czego i jaki most jest w Żółtku? I tylko znający tę odpowiedź będzie w stanie wylosować właściwy zestawik talerza z atakiem.
Jednym słowem moją rolę z tym mostem uważam za zakończoną, do czasu zdobycia pasującej przekładni.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 23:02:40 /


granadziarz_3M Idź już spać ;) Wiesz jak jest, godziny myślenia kosztują :( Jeśli przyszło by Ci do głowy pogrążać się w tym wątku to serdecznie zapraszam do "merytorycznej "dyskusji

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-11 23:17:53 /


Czyli to nie da się założyć tu 3.44 ? Bo nie ma go w żadnych z 3 listach do cortiny ?
Na moście musi być jakiś numer seryjny , to się dojdzie , Janina niech jeśli pamięta od kogo go kupił / ma to dojdziemy z czego to było.
Bo teraz to jest taki pat że albo spychamy auto do wisły , albo Chuder jeśli się zgodzi zamówi 3 rodzaje i jak jakiś podjedzie to reszte się zwróci .... jeśli tak się da zrobić...

Tweed / 2025-07-11 23:53:06 /


A tak na marginesie, czy jest szansa na naprawe tego dyfra w innej części polski? Czy to już Autorytarnie będzie naprawiane ?
pzdr

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 00:03:42 /


Tweed. Jestem zawiedziony wyczynami moich znajomych " kolegów" Dawaj to auto do Krk i zrobię wszystko żeby na sierpień 2025 było gotowe.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 00:16:40 /


> No to już rozkminiłem. Na katalogu motomobila na Cortinie.
> Każde przełożenie Cortiny MA 3 RÓŻNE NUMERY. To samo przełożenie.

Motomobil ma taką manierę numeracji swojego magazynu:

FINIS + "0" + "-X"

gdzie do fordowego numeru FINIS doklejają 0 a potem po myślniku numer aplikacji, żeby im katalog pokazywał osobne pozycje dla różnych samochodów z tą samą częścią.

Więc tu masz:

15290590-7
15290590-8
15290590-9

To jest ten sam FINIS 1529059.

Jak sobie poedytujesz adres www, to dostaniesz dalsze:

https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-only-in-connection-with-pinion-flange-with-25-teeth-15290590-1

https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-only-in-connection-with-pinion-flange-with-25-teeth-15290590-2

https://www.motomobil.com/en/products/rear-axle-crownwheel-u-pinion-set-gear-ratio-1-375-only-in-connection-with-pinion-flange-with-25-teeth-15290590-3

Itd.

Ale to ciągle ta sama część.

Michał Konieczny Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-12 00:23:11 /


MK od co. Nie wolno się wycgylać ;)

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 00:56:05 /


*wycofywać

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 01:02:19 /


No dobrze. Czyli rozkminiliśmy pół teorii, czyli katalog motomobila.
Drugie pół, to pytanie dlaczego skoro te mosty są tak tożsame to i burton i motomobil mają w nich takie różnice?
No i trzecie pół, nawet "większe pół" :-) nie rozkminiliśmy praktyki, czyli część z motomobila nie pasuje, a stara część z kosza ze złomem pasuje. I zupełnie inaczej wygląda.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 07:04:06 /


Montował bym starą oryginalną przekłądnię, nawet jeśli ma ślady po korozji.
To co opisujesz jako rak to raczej tylko korozja od długiego stania.
Jeśli dobrze ustawisz to gwizdać nie będzie. A zanim się zużyje to parę lat minie.
W tym czasie Tweet znajdzie inny most/przekładnie albo zmieni auto.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-12 08:18:23 /


Trójkąt, nie ma starych zębów od tego mostu. To co dostałem to coś, co Krzysiu wygrzebał z kosza ze złomem. Zęby są tak zużyte, że pod palcem czuć zagłębienie na granicy śladu współpracy. A oprócz tego wżery korozyjne. Jak pisałem, TE KONKRETNE KOŁA NIE NADAJĄ SIĘ DO NICZEGO oprócz huty. Jeżeli stanie na używce, to będziemy szukać używki.
Decyzja na czym to składać nie jest tematem.

TEMATEM TEGO WĄTKU SĄ ROZBIEŻNOŚCI których teoretycznie nie ma. Czyli, że niby salisbury-koln-atlas medium są całkowicie wymienne - A NIE SĄ, czego dowodzą choćby fotografie z pierwszego posta.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 09:24:43 /


Najgorsze jest to, że to nawet nie jest most od tego auta. Tu k*rwa nikt nic nie wie.
Na pierwszych zdjęciach Tweeda jest w ogóle atlas light (typ A).
Więc to jest pochwa od czegoś, co zapewne tylko Krzysiu wie od czego, a i tego nie byłbym pewien. Pochwa nosi ślady wybuchu wewnątrz, jest podziabana mielącymi się elementami. Podobnie jak dekiel. Do tego zostały kupione nowe bebechy (torsen blackline) i turecka przekładnia główna 3,44. Zostało to po rzeźnicku wrzucone w budowę i słowo "wrzucone" jest celowe. Bo to była rzeźnia. Powierzchnie przyporowe łożysk ataku pokaleczone od wybijania starych bieżni i niewyprostowane. Stare podkładki regulacyjne (nic zdrożnego, że stare, nie tego się czepiam) włożone na pałę bez żadnych pomiarów. Luz poosiowy dyfra, luz promieniowy i poosiowy ataku, stara tuleja rozprężna, nakrętka ataku poluzowała się od pierwszego puknięcia pneumata. Pochwa brudna od wewnątrz od osadu ze starych olejów. Już raz to opisałem u Tweeda w komentarzu. Resztę historii znacie. Opisałem powyżej.
Na końcu tej historii doszedłem do tego, że tureckie przełożenie ma inną geometrię niż pochwa. Koniec. NIE MA MOŻLIWOŚCI ustawienia TEGO przełożenia w TEJ pochwie. Natomiast nienadający się do niczego ZŁOM daje się ustawić.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 09:47:20 /


Najdos mi napisał że to jest od tc2 2.0v6 tak na 90% jeśli to pomoże

Tweed / 2025-07-12 10:30:37 /


Mam jedynie takie screeny z różnić mostów, może się przyda

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 10:31:14 /


To ja bym wstępnie podpytał czy ktoś tu nie chomikuje i nie chce sprzedać ori przełożenia w jak najlepszym stanie , jak komuś długo leży to może zmienić to na konkretną walute $$

Szukam jakiś forum na fc od atlas cortina ale nic nie znajduje...
Potrzebne jest jakieś przełamanie dobra informacja....

Tweed / 2025-07-12 10:36:20 /


Wg katalogu motomobilu i tego co MK napisał to przełożenia z Capri i Taunusa 3.44 pasują wymiennie

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 10:42:59 /


A ja zapytam czy to może jest wina pochwy że tam coś "wybuchło" i może się się nie wiem wyosiowało itp

Moze inny most atlas bedzie działał dobrze ?

Tweed / 2025-07-12 11:11:36 /


Święte słowa - jak coś nie gra, to zawsze jest wina pochwy...

Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-12 11:29:43 /


Czy może tego wybuchu w ......

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-12 11:32:07 /


Znalazłem takie dwie aukcje na szybko są zdjęcia , czy po nich da się poznać że w miare dobre jest wszystko ,ta rdza wżery itp ?

https://www.ebay.ie/itm/376158735879

https://www.ebay.co.uk/itm/263108277250

Tweed / 2025-07-12 12:28:57 /


Ten problem mi nie dawał spać cała noc , i ja myśle że tu trzeba postawić sprawe twardo , a mianowicie staraliśmy się z najlepszymi intencjami , ja nie oszczędzałem lub starałem się tego nie robić , Jarek poświecił a nie musiał swój czas na ten jakże beznadziejny projekt... , to nie tak że On na tym zarabia , bo obaj tracimy ja cenny czas wakacyjny którego nikt mi nie odda , i wymyślamy koło od nowa...
Skoro na rynku nadal są stare ale w dobrym i bardzo dobrym stanie oryginalne 3.44 , to lepiej i taniej kupić 2/3 takie zestawy z czasem na zapas , i to montować.
Czas jaki Jarek poświęci na inżynierie wsteczną żeby ten nowoczesny zestaw wreszcie pożenić ze starymi rozwiązaniami będzie kosztował tyle samo lub więcej jak kupno starego/dobrego zestawu.
Pożytek z tego wszystkiego jest taki że Was to też czeka ... bo jeśli tylko takie zestawy są na rynku nowe to każdy tu "może" ale może nie musi mieć z tym problemu kiedy przyjdzie czas i do atlasa capri to wejdzie bez problemu.... tyle się przydałem do wiki capri.pl

Myślę że dobrze postępuje i tu trzeba dać krok w stecz.

Tweed / 2025-07-12 14:40:10 /


Tweed . Raczej pięć kroków w wstecz.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 16:05:02 /


Widzę, że dwóch ich już jest. Tam gdzie Tweedy tam i marokrk.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-12 20:21:04 /


Ostatniego nie rozumiem , ale kolega Marko jest faktycznie zagadkowy i lepiej go znacie niż ja.

Tweed / 2025-07-12 20:29:33 /


Tomku! Pozostawmy wątek na jakiś czas, niech może obdarzeni wiedzą spróbują się merytorycznie wypowiedzieć po powrocie z weekendu. Elementy trolujące ignoruj. Twoje odpowiedzi są karmą dla nich.
Dajmy czas. Młyny Capri.pl mielą wolno, a szybko to mielą się dyfry...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 21:51:52 /


Prośba do Krzyśka Chudera: Czy Ty możesz gdzieś odszukać CO KUPIŁ od Ciebie Tomek? Co to konkretnie jest za produkt? Chodzi o koła zębate.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-12 22:58:54 /


tweed nie kupował u mnie tego przełożenia tylko jeżeli dobrze przemiatam u kolegi PL.
Ja sprzedałem jedno przełożenie 3.44 w ciągu ostatnich 5 lat i wziol to inny użytkownik capri.pl i raczej nie zamontował do tej pory ale mogę się mylić bo to już trochę czasu mineło

jak dobrze poszukam to jest szansa ze mam jeszcze jakieś ładne 3.44 używane oryginalne, to co wysłałem miało być tylko w celach porównawczych wiec dałem pierwsze lepsze jakie miałem pod ręka

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-14 09:04:04 /


Panie Krzysztofie już kilka miesięcy temu o tym rozmawialiśmy , kupiłem u Pana najpierw przełożenie a potem black lina , i doszliśmy w rozmowie że to było jeszcze w starym biurze w tamtym starym warsztacie , pokazywał mi Pan nawet papierowy informator.
Ja nie jestem o nic zły , bo to moja wina i tu na Pana nie spadają żadne złe obstrukcje , ja miałem ciśnienie szybkiego kupowania bo moze nie być i na zaś , dziś to się już wielokrotnie zemściło , bo finalnie Marcin wielu części nie uzył lub nie pasowała...
Oraz że straciłem na wszystko gwarancje , lata przed faktycznym montażem ...
To nie Pan to produkuje w turcji , i nie Pan wymyślił taki odlew.
Jest Ok , to nie tak że wszedzie jest Pana wina , czasem ewidentna ;) , ale nie tu.

Tweed / 2025-07-14 09:12:43 /


Aha i naprawde dziękuje , za ten miły gest z pożyczeniem części do porównań.
Dobrze już z tego wszystkiego że dowiedzieliśmy się tu wszyscy że to jest inne i może nie pasować ,ciekaw jestem czy to bedzie pasować do atlas capri to bym to komuś sprzedał promocyjnie :D

Chce ktoś nowe CWP do capri ?

Tweed / 2025-07-14 09:15:29 /


Na usługi i części są gwarancję i reklamację, więc skoro coś jest innego, nie pasującego bądź lipnej jakosci można towar jak i usługę reklamować i nie ważne czy u Michała, Krzysztofa czy Jarka.

mateush (proko) 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-07-14 09:34:10 /


Jarek opisz mi dokładnie problem na maila wysle zapytanie do dostawcy od ktorgo biore te czesci zobaczymy co mi odpisze, może to nie jest odsobiony przypadek

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-07-14 11:50:37 /